Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Revityt farkut on kamalin ja junttimaisin muoti-ilmiö koskaan

Vierailija
07.12.2018 |

Revityt farkut ehkä juuri ja juuri teineillä vielä ymmärtää, vaikka ei näytä ollenkaan hyvältä ja fiksulta heilläkään. Mutta se, että revittyjä farkkuja näkee nykyään ihan aikuisillakin, niin huh huh! Onko mitään nolompaa, junttimaisempaa ja wt:mpää, kuin revityt farkut? Antaa ihmisestä sellaisen kapinoivan, sivistymättömän ja epäsiistin ihmisen kuvan. Eikö niissä tule talvikeleillä aivan helvetin kylmäkin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatteko myös valmiiksi rikottuja kahvimukeja ja likaisia sohvia jos joku muotiguru käskee?

Tästä unohtui vielä että koska kaikilla muillakin on.

Vierailija
22/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmahousut on aina tyylikkäät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt farkut ja niistä rei'istä rehottaa sellainen jalkojen harmaanvalkea iho ja maantienväriset ihokarvat. Ei kaikkein hotein vaikutelma. 

Vierailija
24/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuvaa,lait ja asiat muutetaan  mielipuolisiksi!

Ennen oli häpeä jos rikinäiset vaattet .

Epänormaalista tehdään normaali,myös esim. sukupuoliasiassa.

Ei tarvii mennä lauman mukana ja hyväksyä.

Vierailija
25/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan aloittaja. Kyllä se sinullakin mieli vielä muuttuu! Mikään ei voita sitä rakkauden tunnetta, kun vetää rikkinäiset farkut jalkaan. Et voi tietää, jos et ole kokeillut. Elämään tulee sisältöä.

Vierailija
26/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milanon kauppakadulla oli aikoinaan erään (kalliin) merkkiliikkeen ikkunassa revityt ja hakasilla kokoonkurotut farkut hintaan, jossa oli neljä nollaa... Junttia?

Vierailija
27/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime kesänä ensimmäiset revityt farkkuni (ikää 30+) ja oli hyvä ostos!

Ihanan viileät kun ilma pääsee kiertämään (vain polvissa reiät) ja muuten siistit vaatteet, niin ihan kehtasi käyttää.

Shortsit toki viileämmät, mutta pahojen arpien takia en voi käyttää. Pellavahousut rypistyvät, ja muutenkin eivät ole minun juttuni

Vierailija
28/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt farkut on jo niin "last seeson".

Vierailija
29/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän välillä revittyjä farkkuja ja olen jo 50v!!! Olen nainen ja asun kehäkolmosen sisäpuolella:) Olen jopa saanut kehuja tyylistäni joskus. Ja käytän vielä 9-kymppisenäkin jos tykkään ja oon elossa!

Ja jos ne on muotia.

Vierailija
30/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milanon kauppakadulla oli aikoinaan erään (kalliin) merkkiliikkeen ikkunassa revityt ja hakasilla kokoonkurotut farkut hintaan, jossa oli neljä nollaa... Junttia?

No todellakin on junttia.

Vierailija
31/32 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Kyllä reikäfarkut on rumia ja varsinkin aikuisten päällä noloja (+paljaat nilkat kylmällä, ai että).

Täällä on näköjään paljon loukkaantujia. Tuulitakit ja crocsit ja tunikat ja vaikka mitkä saa haukkua, mutta EI näitä "tyylitietoisten" vaatteita!

Vierailija
32/32 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas nähdä tuleeko tästä muotia:

https://www.instagram.com/p/BfejTB0lsUb/

Onhan se sentää GUCCIA.