Mikä on mummoäiti?
Kommentit (40)
39-vuotiaana ja saanut kasvattilapsen 45-vuotiaana, en ole mummoäiti? Kun en kerran ole synnyttänyt yli 40-vuotiaana?
Mummoäitihän mun täytyy olla, kun toi tenava on kolme ja mä nelkytkolme. Mutta emmä teiltä anteeksi pyydä, miksi pyytäisin.
39-vuotiaana ja saanut kasvattilapsen 45-vuotiaana, en ole mummoäiti? Kun en kerran ole synnyttänyt yli 40-vuotiaana?
"pilkkanimiä" väsäätte. Aiotteko itse kuolla jo kolmikymppisenä?
Uskomatonta järjen köyhyyttä olla sallimatta muille äitiyttä : (
sillä he eivät tiedä mitä he puhuvat..
mutta joka ois myös mummo. Siis omaisi lapsenlapsen tai useampia. Ihan paska termi, jos tarkoitetaan vaan nelikymppisenä lapsen saanutta. Tollanen oikea mummoäitihän voi olla vaikka huomattavasti nuorempikin.
miehille kaikki on sallittua
ottavat neli viiskymppisinä nuoren vaimon ja vääntävät hyvällä omatunnolla lapsia vielä liudan
mutta nainen on huono jo 40v lapsia hoitamaan ja saamaan
niillä lapsilla on merkkivaatteet ja muutkin merkkivehkeet viimeisen päälle, siis oikein korostetusti, ja äiti ei oikein osaa olla tilanteessa, kun lapsi jotenkin rikkoo koko ajan sitä tavoiteltua kiiltokuvamaista arvokkuutta.
PAras tällainen jonka olen nähnyt, oli Stockalla kerran, kun eräs naikonen yritti selvitä n. parin kuukauden ikäisen vauvansa kanssa. Vauvalla oli päällään viimeisen päälle hieno valkoinen "kauluspaita, tummat housut, slipoveri, jonkinlaiset kengätkin... ja vauva oli vääntänyt kunnon megapaskat, kaikki vaatteet oli ihan mähnässä ja rullalla siellä täällä ja toinen kenkäkin jäi matkalle...
miehille kaikki on sallittua
ottavat neli viiskymppisinä nuoren vaimon ja vääntävät hyvällä omatunnolla lapsia vielä liudan
mutta nainen on huono jo 40v lapsia hoitamaan ja saamaan
kun kykenet lapsia saamaan.
t: 39v joka suunnittelee vielä yhtä
mutta mummo ei tosiaankaan ole edes satavuotiaana jollei ole sitä lapsenlasta.
toivon vaan saavani vielä vaikak 3 lasta lisää nykyisten 3:n lisäksi.
49
ja mitäs jos se lapsi tekee vaikka 2-kymppisenä oman lapsen - olen silloin 39. Ja mitä jos mä saan myös 39-vuotiaana lapsen.
Eli olisin 39-v. ja OIKEASTI MUMMO jo myös ja vauvan äiti.
Mutta enkö mä olis mummoäiti, kun en olis vielä 40-v. ?
Täällä on siis NIIN IHME juttuja ja kriteereitä...
Tiedoksi vaan: sain siis ekan 19-v. ja toivon saavani vikan vielä about 42-v.
ja ihmeelliseksi nämä tekee, että ovat naisten kirjoittamia???
"Yli 25-vuotiaana lapsensa saanut".
Minä voisin ikäni puolesta olla teoriassa mummo, vaikka olenkin vasta 26. Olisin teoriassa voinut saada sen esikoiseni 12-vuotiaana (kuukautiset siis alkoivat 9 kk tuota ennen), ja jos lapsi olisi ollut tyttö, voisi hänkin olla jo lisääntymiskykyinen.
Sikäli siis määritelmä "voisi ikänsä puolesta olla jo mummo" on huono.
joka vielä mummona tulee itsekin äidiksi. Eli nuorimmainen lapsi on suurin piirtein saman ikäinen tai jopa nuorempi kuin vanhemman lapsen lapsi.
juuri yli 40-vuotiaana lapsen saanut olisi mummoäiti? Miksi ei vaikkapa 39-vuotiaana? Miten se äitiyden yli-ikä määrätään?