Miltä tuntuu alapäässä kun kiihottuu ja kostuu?
Kommentit (43)
Samanlaisia tuntemuksia täällä: klitoriksen alueella pieni paine ja puristuksen tunne, pulssi hieman kohoaa, tunnen kuinka klitoris ja häpyhuulet hiukan kostuvat (joskus saattaa kostumisen tuntea myös pikkareissa), miehenkaipuu (läheisyyden, läsnäolon ja kosketuksen lisäksi myös tarve saada penis sisäänsä tai jollain tavalla mies koskemaan klitorikseen/vaginaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapäätä alkaa tykyttämään ja kuumottavaan. Tuntuu siltä kuin alapää hieman turpoaisi ja muuttuisi ylikypsäksi hedelmäksi: kosteaksi, pehmeäksi ja tahmeaksi. Hieman myöhemmin tuntuu kuin alapää aukeaisi kuin kukka ja ainakin minä tunnen miten sinne aukeaa laajeneva "tila". Samaan aikaan iskee kauhea miehen ikävä, joka kirjaimellisesti heikottaa ja vetää polvet veteliksi. Tällöin miehen "sen" lisäksi kaipaan miehen läheisyyttä, kosketusta ja tuoksua. Kaipaan, että joku luolamies tulisi, vetäisi luokseen, kantaisi luolaansa ja tietäisi mitä tekisi. Jos miestä ei ole saatavilla, sinne "tilaan" tekee mieli työntää mitä vain, mikä vain tukkisi sen tilan.
Mulla nous kyllä kulli ankarasti pystöön verisuonet turvoten kun tämän luin 😀😀 kuvailkaa lisää kostumisjuttuja ja onko tullut yllättäviä kostumisia ja mitä olette silloin tehneet?
No iän myötä on oppinut toki hieman hallitsemaan kostumisia, mutta aina ei toki voi. Kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn, säikähdin, kun tiettyyn aikaan kuusta muutuin tällaiseksi. Mietin, että tälläistäko on miehilläkin? Tälläistäkö se halu on? Mies oli aluksi ihmeissään, mutta ei ole kertaakaan valittanut. Joskus on vaan mennä pakko vessaan helpottamaan omaa oloa ja kuivaamaan alapäätä paperilla. Useimmiten sinne livahtaa sormet tai hiusharjan pää. Useimmiten se vain pahentaa oloa eikä helpota vaan pitäisi päästä nylkyttämään itseä miestä vasten. Sitten nopeasti pikkuhousunsuoja paikalleen ja jatkamaan sitä mihin jäi. Näinä hetkinä tekee joskus mieli kerjätä seksiä keneltä tahansa vastaantulevalta mieheltä - varsinkin kun oma mies on reissussa. Sitä en kuitenkaan näin perheenäitinä ja kunnollisena vaimona voi ja halua tehdä! ;) Jos mies on työmatkalla, illalla lasten mentyä nukkumaan dildo saa kyytiä. Joskus miehen ollessa kotona oon kirjaimellisesti hyökännyt mieheni kimppuun ja raahannut sen sänkyyn tai pesuhuoneeseen ja ottanut hänet niin kuin oma otetaan. Yleensä mies ei ehdi oikein mukaan joten aloitan useimmiten nuolemalla hänet kivikovaksi. Jos mies tässä tilassa yrittää nuolla mua vastapalvelukseksi tönäisen yleensä miehen hellästi kauemmas ja ohjaan hänet perille asti. Näinä hetkinä haluan nimittäin miehen mahdollisimman nopeasti sisälle ja upottaa kynteni hänen selkäänsä. Kaikista ihaninta on hieman vastustella ja koittaa sekoittaa miehen rytmi vääntelehtimällä, kun mies yrittää "päästä tilanteen herraksi" ja "alkaa ohjata rytmiä". Tällöin mieskin yleensä tulee kiimaiseksi ja loppu onkin sitten aika ikimuistoista. Näitä hetkiä on yleensä aina tiettyyn aikaan kuusta, joinakin kuukausina toki laimeampina ja joinakin taas voimakkaampina.
Yäk, hyi helvetti mitä tekstiä, ootko vähä yleinen äm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapäätä alkaa tykyttämään ja kuumottavaan. Tuntuu siltä kuin alapää hieman turpoaisi ja muuttuisi ylikypsäksi hedelmäksi: kosteaksi, pehmeäksi ja tahmeaksi. Hieman myöhemmin tuntuu kuin alapää aukeaisi kuin kukka ja ainakin minä tunnen miten sinne aukeaa laajeneva "tila". Samaan aikaan iskee kauhea miehen ikävä, joka kirjaimellisesti heikottaa ja vetää polvet veteliksi. Tällöin miehen "sen" lisäksi kaipaan miehen läheisyyttä, kosketusta ja tuoksua. Kaipaan, että joku luolamies tulisi, vetäisi luokseen, kantaisi luolaansa ja tietäisi mitä tekisi. Jos miestä ei ole saatavilla, sinne "tilaan" tekee mieli työntää mitä vain, mikä vain tukkisi sen tilan.
Mulla nous kyllä kulli ankarasti pystöön verisuonet turvoten kun tämän luin 😀😀 kuvailkaa lisää kostumisjuttuja ja onko tullut yllättäviä kostumisia ja mitä olette silloin tehneet?
No iän myötä on oppinut toki hieman hallitsemaan kostumisia, mutta aina ei toki voi. Kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn, säikähdin, kun tiettyyn aikaan kuusta muutuin tällaiseksi. Mietin, että tälläistäko on miehilläkin? Tälläistäkö se halu on? Mies oli aluksi ihmeissään, mutta ei ole kertaakaan valittanut. Joskus on vaan mennä pakko vessaan helpottamaan omaa oloa ja kuivaamaan alapäätä paperilla. Useimmiten sinne livahtaa sormet tai hiusharjan pää. Useimmiten se vain pahentaa oloa eikä helpota vaan pitäisi päästä nylkyttämään itseä miestä vasten. Sitten nopeasti pikkuhousunsuoja paikalleen ja jatkamaan sitä mihin jäi. Näinä hetkinä tekee joskus mieli kerjätä seksiä keneltä tahansa vastaantulevalta mieheltä - varsinkin kun oma mies on reissussa. Sitä en kuitenkaan näin perheenäitinä ja kunnollisena vaimona voi ja halua tehdä! ;) Jos mies on työmatkalla, illalla lasten mentyä nukkumaan dildo saa kyytiä. Joskus miehen ollessa kotona oon kirjaimellisesti hyökännyt mieheni kimppuun ja raahannut sen sänkyyn tai pesuhuoneeseen ja ottanut hänet niin kuin oma otetaan. Yleensä mies ei ehdi oikein mukaan joten aloitan useimmiten nuolemalla hänet kivikovaksi. Jos mies tässä tilassa yrittää nuolla mua vastapalvelukseksi tönäisen yleensä miehen hellästi kauemmas ja ohjaan hänet perille asti. Näinä hetkinä haluan nimittäin miehen mahdollisimman nopeasti sisälle ja upottaa kynteni hänen selkäänsä. Kaikista ihaninta on hieman vastustella ja koittaa sekoittaa miehen rytmi vääntelehtimällä, kun mies yrittää "päästä tilanteen herraksi" ja "alkaa ohjata rytmiä". Tällöin mieskin yleensä tulee kiimaiseksi ja loppu onkin sitten aika ikimuistoista. Näitä hetkiä on yleensä aina tiettyyn aikaan kuusta, joinakin kuukausina toki laimeampina ja joinakin taas voimakkaampina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mees nyt jonne takaisin sinne laudalle. Tämä on aikuisten palsta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tilantäyte laajeni sykkien tätä lukiessa.
-M
Mulla ainakin pillu alkaa kihelmöimään ja kostuu. Si ku päivät kuluu eikä mitään helpotusta saa tulee ihan levottomaksi ja pään ajatukset täyttyy pelkistä seksi jutuista. Si kun on mennyt yli viikko alkaa turhauttamaan tosi paljon. Sitten pitää käyttää lelua ja mieluiten kylpyhuoneessa kun lattia kastuu. . Muutaman orkun ottaa sillä. Sitten menee 5 minuuttia niin homma jatkuu taas samana. Menee taas viikko, kaksi. Menee järki jatkuvaan levottomuuteen ja panetukseen. Sitten menee pariksi viikoksi ohi. Kunnes taas alkaa. Olisi paljon helpompi kun haluut vähenis mutta ne vaan kasvaa koko ajan.
Minä olen suurimman osan ajasta halukas ja märkä. Jos olisin mies, mulla seisoisi koko ajan. Pillu on lämmin, sykkivä, siellä on koko lantion alueella painetta. Reikä on avoin ja sinne haluaa jotain. Mieluiten lämpimät sormet tai kalun. Kylmät lelut eivät ole niin kivoja. Pikkuhousut painaa koko ajan. Istuminen, pyörällä ajo jne tuntuvat vaikealla. Tekisi mieli hieroa itseään jotain vasten ja muutenkin liikkua. Märkyyden tuntee, se kostuttaa pikkarit. Tunne vaikeuttaa ajattelua. Sitä vaihtaa kaikkia potentiaalisia miehiä. Joskus se ärsyttää kun siltä ei saa hetken rauhaa. Runkkaaminen auttaa ehkä pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suurimman osan ajasta halukas ja märkä. Jos olisin mies, mulla seisoisi koko ajan. Pillu on lämmin, sykkivä, siellä on koko lantion alueella painetta. Reikä on avoin ja sinne haluaa jotain. Mieluiten lämpimät sormet tai kalun. Kylmät lelut eivät ole niin kivoja. Pikkuhousut painaa koko ajan. Istuminen, pyörällä ajo jne tuntuvat vaikealla. Tekisi mieli hieroa itseään jotain vasten ja muutenkin liikkua. Märkyyden tuntee, se kostuttaa pikkarit. Tunne vaikeuttaa ajattelua. Sitä vaihtaa kaikkia potentiaalisia miehiä. Joskus se ärsyttää kun siltä ei saa hetken rauhaa. Runkkaaminen auttaa ehkä pari tuntia.
Oli mullakin tosi voimakkaana yläasteella, lukioiässä ja siitä n. viisi vuotta eteenpäin. Toi pyörällä ajaminen, voi vitsi mitä "kidutusta". Ja joo, teki mieli hieroa alapäätä pöydän kulmiin ja vastaaviin. Kun pääsi rakastelemaan silloisen poikaystävän kanssa, sitä himoissaan levittäytyi hänelle ihan kokonaan. Halusi seksiä niin paljon. Yhdyntää kaipasi suvereenisti eniten, täyttymisen, paineen ja varsinkin miehen vartalon painon ja lämmön tunnetta päällä. Niitä kiihkeitä työntöjä ja sitä, kun tunsi miten hän nautti musta ja laukesi. Yhä on paljon noita samoja tuntemuksia.
Sojottaan alkoi, kun lukee näitä ihania kuvauksia! Arvatkaa, alkoiko tehdä mieli pillua. Ei saa kirjoittaa noin. Pakko varmaan masturboida ennen töihin lähtöä.
Muutaman kerran kuukaudessa on sellainen "kutina". Jotenkin olisi pakko päästä sormeilemaan klitorista, haluaisi tulla yhtäkkiä eläimellisesti takaapäin otetuksi ja naiduksi pitkään ja huolella..
Pillu on jotenkin turvonneena ja pulleana ja kosteana paripäivää. Sen kosteuden tuntee kokoajan kun hunajaa valuu huulien välistä.
Yleensä olen seksissä anteeksipyytelevä ja kaino, ja orgasmin saaminen ja heittäytyminen on vaikeaa.
Mutta silloin kun tuo kiima iskee muutun jotenkin paljon estottomammaksi ja suorastaan tarjoilen itseni miehelle.
Silloin ois ihan maailman parasta jos mies malttaisi hieroa klitorista ja dildottaa, varmaan parikin orgasmia saattais tulla - mut ei, aina ne max 5 työntöä ja ejakulointi, ja minä jään lopulta ilman tai joudun tyytymään satisfyeriin. Tuntuu että tuo kiimaisuus menee minulla vähän hukkaan tässä suhteessa.
Mutta onpahan edes sitä omaa kivaa, tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kuukaudessa on sellainen "kutina". Jotenkin olisi pakko päästä sormeilemaan klitorista, haluaisi tulla yhtäkkiä eläimellisesti takaapäin otetuksi ja naiduksi pitkään ja huolella..
Pillu on jotenkin turvonneena ja pulleana ja kosteana paripäivää. Sen kosteuden tuntee kokoajan kun hunajaa valuu huulien välistä.
Yleensä olen seksissä anteeksipyytelevä ja kaino, ja orgasmin saaminen ja heittäytyminen on vaikeaa.
Mutta silloin kun tuo kiima iskee muutun jotenkin paljon estottomammaksi ja suorastaan tarjoilen itseni miehelle.
Silloin ois ihan maailman parasta jos mies malttaisi hieroa klitorista ja dildottaa, varmaan parikin orgasmia saattais tulla - mut ei, aina ne max 5 työntöä ja ejakulointi, ja minä jään lopulta ilman tai joudun tyytymään satisfyeriin. Tuntuu että tuo kiimaisuus menee minulla vähän hukkaan tässä suhteessa.
Voikauheeta! mikset vaadisitten etukäteen vaikka nuolentaa, tai jälkikäteen sitten sormetusta vaikka. En antas enää miehelle, jos noin tekis!
Minä haluan että minun pilluni kostuu kun ajattelen intialaista poikakaveriani
Ja haluan häntä paljon
Minulla pimppi kostuu kun ajattelen intialaista poikakaveria ja hän on 20vuotias nuori mies ja tykkään että hyväilee minun clitorista
Huh. Kuvailit lähes täydellisesti vaimoni muutoksia kiihottuessa. Sanonkin monesti, että järjettömän ihana kun hänen poimunsa kostuvat, turpoavat ja avautuvat vastaanottavaksi kuin kukan terälehdet. Siitä ihanuudesta olen saanut nauttia yli 30 vuotta - ja hän minusta. Palvon edelleen....
Vierailija kirjoitti:
Mikä osaa miehistä riivaa? Oma kuningatar pidetään tyytyväisenä, tietenkin, hellitään huipulle tavalla tai toisella. Pienenä poikkeuksena se, jos vaimo tuntee että vireystila ei riitä kohtuuvaivalla orgasmiin, mutta haluaa silti kanssani nauttia läheisyydestä, kuiskaa korvaan "pika..." ja yhdessä varovaisesti laitamme minut hänen sisäänsä. Se on rakkautta, se ja minä pyrin korvaamaan monin verroin sellaisen takaisin opettelemalla tyydyttämään hänet vuosi vuodelta paremmin, kun iän myötä orgasmiherkkyys väistämättä pienenee rakkaimmallakin.
Jos itsellä on herkässä, niin kuningatar tyydytetään ensin. Jossain vaiheessa rohkaistuin ostamaan vibraattorin ja dildon siihen avuksi, eikä kuningatar pahaa tykännyt, vaan päin vastoin. Hänen naisenaukkonsa värisevät puristukset jatkuvat yleensä kunnon orgasmin jäljiltä niin pitkään, että minullekin riittää hyvin sitä maailman hurmaavinta tuntoaistimusta, eikä vastaanotto syvälle häneen voisi olla tervetulleempi, kun hän minut itseensä vielä intohimon mainingeissa vetää. Kuulema minä itse olen kuitenkin se kaikkein paras hänen sisällään ja hän saa toisen syvän tyydytyksen nauttiessaan minun nautinnostani ja syvästä läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onpahan edes sitä omaaAntaisit vähän useammin, niin ei tulis heti kolmen työnnön jälkeen. Mutta te ovulaatiokiimattaret olette juuri tuollaisia.
Ei mulla ole mitään, että joka kerta tuntuisi samalta. Välillä tuntuu märältä ja se siitä. Toisinaan sykkii koko värkki. Joskus tursahtelen pienen määrän paksuhkoa nestettä aivan hallitsemattomasti. Saatan myös muuttua jotenkin omituisen tahmeaksi.
Tuntuu että aukko "avautuu" ja laajenee. Tuntuu ihanalta ja siltä että pakko saada sisään jotain, vaikka sormet sisällä ei tunnu yhtään miltään. Olen neitsyt (16-vuotias tyttö) ja ei ole odotettavissa seksiä vielä moniin vuosiin. Ehkä kärsin sitten vain tästä panetuksesta.