Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etävanhempi ei jousta yhtään..

Vierailija
07.12.2018 |

Onko teillä toinen vanhempi tällainen?
Onko tässä mitä tehdä, että saisi toisen ”heräämään”?
Olen itse todella todella kipeänä, kovassa kuumeessa ja oksennustaudissa.
Pyysin lasten isää ottamaan heidät ensi yöksi, jotta saisin levähtää. Vastauksena ei, koska ei ole hänen viikonloppunsa.
Itku tulee..
Ja oikeastihan tiedän itsekin, ettei toisen ajatusmaailmaa voi muuttaa mutta kunhan purin oloani :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat kuitenkin olla koneella/kännykällä.

Vastaisen varalle et jousta iteskään.

Vierailija
2/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut isät vaan jättää lapsensa. Aika kauheaa varmaan huomata se. Hänelle on tärkeämpiä asioita elämässä, kuten baareissa käynti etc. Voimia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä muistat tuon sitten kun hän on omalla vuorollaan "estynyt", viet lapset vaikka väkisin, vaikka hän huutoitkee esim. kuolleen äitinsä perään ja sanot et voi voi, nyt on sun vklp.

Vierailija
4/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi on aina heikoilla, että voisi tehdä saman etävanhemmalle. Etävanhempi kun voi olla aina ottamatta lapsia luokseen, jos ei halua. Vastuu on sillä, jonka luona lapset on kirjoilla. Ikävä homma.

Vierailija
5/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, munkin lasten isä on pers...tä! Vaikka lapsilla ois mikä hätä, niin oma vapaa vkl on kaikestavapaa.

Terkuin äiti, jonka lapsi joutui sairaalaan ja isukki sanoi soittaessa, että ei mua tarvi vapaalla häiritä..

Vierailija
6/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat irvessä hoitaa sovitun joka toisen v-lopun ja yhden arki-illan viikossa.

Mutta edes tämmöisen tilanteen edessä hän ei ole valmis joustamaan.

Kyllä olisi itsellä vaikea kuvitella, etten hakisi lapsia luokseni jos isä olisi tässä kunnossa.

Ap

Vierailija
7/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että niin paska etävanhempi on minun lapsella että ei tulisi edes mieleen pyytää sen apua yhtään mihinkään. En edes kommunikoi hänen kanssaan mistään asiasta jos ei ole pakko.