ottaako silver shampoo värjäämättömään hiukseen?
kasvatan omaa väriä, oma väri lämmin vaalea, mietin auttaako silver shampoo?
Kommentit (7)
Jos väri on lämmin vaalea, niin en suosittele hopeashampoota. Ainakin itsellä se teki tukkaan mummoefektin: luonnonvaalea (ns. maantie) muuttui tunkkaisen väriseksi.
Paremmin toimii vaikka xz öljyhoito (original), jota pidetään päässä esim. 3 tuntia ja sitten pestään/huuhdellaan pois. Jo kerran kuussa tehty öljyhoito kirkastaa värjäämätöntä tukkaa ja puhdistaa samalla tehokkaasti päänahan.
mulla vasta 5cm omaa väriä, latvat on vaalennetut ja kellastuu, eli ei siis silver shampoota edes tässä vaiheessa? Miten sait sitten oman kirkkaan värin takaisin? Öljyhoidolla?
ap
Hopeakettuna sanoisin että Fugde shampoo + hoitoaine on hyviä.
Jos sulla on latvat keltaiset niin noi hopeashampoot taittaa sitä takaisin vaaleampaan.
Testaa, eihän noi tee pysyviä vaikutuksia, muutamassa pesussa lähtee jos ei miellytä :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ottaa luonnonväriseenkin hiukseen, mut sitä paremmin yleensä tarttuu, mitä huokoisempi hius on, eli saattaa tarttua tiukemmin latvaan/käsiteltyyn osaan hiusta kuin käsittelemättömään. Voit myös kokeilla sellasia vaahtosävytteitä (esim. Goldwell Soft), jotka levitetään tukkaan esim. pari kertaa kuussa ja huuhdotaan sitten pois. Sävy katoaa vähitellen parissa pesussa, tosin jos vuositolkulla käyttää, alkaa kyllä kertyä hiukseen niin ettei ei saa enää täysin alkuperäistä sävyä esiin ilman värinpoistoa tms. Itse käytin niitä aikanaan tumman sävyn syventämiseksi, kun tumma väri tahtoi aina haalistua. Uskoisin että sopii hyvin myös vaalean sävyn muuttamiseen lämpimämmäksi/kylmemmäksi ja värin syventämiseen, kirkastamiseen tai raikastamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos väri on lämmin vaalea, niin en suosittele hopeashampoota. Ainakin itsellä se teki tukkaan mummoefektin: luonnonvaalea (ns. maantie) muuttui tunkkaisen väriseksi.
Paremmin toimii vaikka xz öljyhoito (original), jota pidetään päässä esim. 3 tuntia ja sitten pestään/huuhdellaan pois. Jo kerran kuussa tehty öljyhoito kirkastaa värjäämätöntä tukkaa ja puhdistaa samalla tehokkaasti päänahan.
Itsellä myös käsittelemätön tukka, kellertävä laatu ja ostin hopeasampoon. Tuli niin p**skaisen värinen lopputulos että oli pakko mennä kampaajalle vaalentamaan lopputulos "kylmän" väriseksi. En siis todellakaan suosittele.
Mulla siis nuorena viimeksi ollut omanväriset hiukset ja oli lämmin punertavan vaalea. Nyt siis se 5cm omaa ja oon käyttänyt silver shampoota. Juuri näyttää harmaalta, mutta oli ennen shampootakin. Vaalennettu osa on kellertävää ja vaaleampaa, pitäisi mennä sävyttämään kampaajalle mutta odotan että oma juuri kasvaa enemmän. Taidan ostaa nyt sen öljyhoidon ja syväpuhdistavan shampoon.
ap
up