Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku mies joskus kehunut jotain ulkonäössäsi joka yllätti ja jäi mieleen vaikka tapahtumasta vuosia?

Vierailija
07.12.2018 |

Ja ehkä jopa muutti suhtautumistasi kehoosi

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pari kertaa sanottu että mulla on lempeät silmät ja kaunis hymy.

Kaikkein parhaiten on kuitenkin jäänyt mieleen, kun eräs humalainen mies kehui pyörääni seksikkääksi. Vieläkin mietityttää, millainen on seksikäs pyörä, ja mitä mies olisi halunnut tehdä pyöräni kanssa.

Vierailija
22/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on pari kertaa sanottu että mulla on lempeät silmät ja kaunis hymy.

Kaikkein parhaiten on kuitenkin jäänyt mieleen, kun eräs humalainen mies kehui pyörääni seksikkääksi. Vieläkin mietityttää, millainen on seksikäs pyörä, ja mitä mies olisi halunnut tehdä pyöräni kanssa.

Ai niin, pankkikorttiani on myös kehuttu kauniiksi. Voin siis ainakin melko suurella varmuudella sanoa, että osaan ostaa kauniita käyttöesineitä, jos ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella yksi poika kehui nauruani! Tuo tilanne on jäänyt niin elävästi mieleen hyvällä etä muistan tapahtuman vielä 30 vuotta myöhemminkin.

Vierailija
24/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruumiinmalliltani hoikka ja leveäharteinen, teininä se varsinkin korostui kun lantio oli nykyistä kapeampi.

Kadehdin sirompia ystäviäni ja koin olemukseni rujoksi heidän rinnallaan. Kerran eräs mies ohimennen kehaisi että oletpa atleettisen ja reippaan näköinen, harrastat varmasti urheilua. Kommentista tuli todella hyvä mieli ja jälkeenpäin katsoen se oli tärkeä hetki, opin näkemään itseni eri näkökulmasta sen jälkeen.

Vierailija
25/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku transu jenkeissä kehui pisamiani. Että en sitten tiedä lasketaanko tuota mieheksi kun pukeutui minihameeseen ym naisten vaatteisiin. Yksikään mies ei ole ennen kehunut pisamiani, päin vastoin haukkuneet niitä vastenmielisiksi. Mutta joo tuo jäi mieleen.

Aivan pakko kommentoida aiheen vierestä, että pisamia rumasti kommentoivien on ihan pakko olla kateellisia kaikkien. Niin ihania ja viehättäviä ne pisamat on!

Vierailija
26/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen kehumiset ei yllätä, ei hiusten, ei kauneuden sinänsä, koska ne nyt vaan on sellaisia usein kuultuja.

Kerran eräs nuori mies tuli vastaan kaupungilla, pyörähti ohi mentyäni kannoillaan, pkäveli perääni, pysäytti, ja sanoi että halusi vain kertoa että minulla on harvinaisen kaunis nenä.

Olin että :O :O :O, no kiitos nyt kovasti kehusta, ja jatkoimme matkaa eri suuntiin. Mieleen se silti jäi, koska hän vain halusi sen kertoa, ilman taka-ajatuksia, ja nenäni on oikeastaan se toisiksi "rumin" osa naamastani, vaikka ruma en kuulemma ole mitnekään päin. 

Kerran minulle on myös ohi aiheen eräs mies sanonut että miten voi olla noin ihanat silmät joillain, ja tarkoitti minua. Minulla on pienet tirrisilmät, joten tuo lämmitti erityisesti, että joku pitää silti myös silmistäni vaikka ne täällaiset ovatkin.

Vierailija
27/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin aikoinaan, kun minut pyydettiin Iltalehden iltatytöksi. Ihan vaan kadulla pysäytettiin ja kerrottiin mistä on kyse. En kuitenkaan suostunut kuvauksiin. Nätiksi minua kyllä aina oltiin sanottu. Ja nyt kun katon vanhoja kuvia, näytin kyllä todella kauniilta. 

Vierailija
28/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin että olen Ingrid Bergmanin näköinen, piti googlata.

Vierailija
29/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti kehunu kaikkee.... Mut en tiiä , pidän enemmän merkityksellisenä sitä, että joku oikeesti tärkee ihminen kehuu. En voi sille mitään, kai en vaa oo sillee ulkonäkökeskeinen että mua kovin paljoo kiinnostais kehut tuntemattomilta. :D

No yks treffikumppani mies sano joksku haltiaks, ku on kuulemma sen malliset kasvot sivultä päin ja korvat.. Sit on sanottu kauniimmaks ku monet huippumallit ja miss universumit, toi oli tietty hyvä kohteliaisuus. :D

Sit on sanottu et mua kauniimpaa ihmistä ei ole, toiki on hyvä kehu. :D

Sit on sanottu (se oli sillon:D) et mul ei oo mitään syytä valittaa, koska kuulemma saisin ihan kenet tahansa miehen. :)

Ja sit... On sanottu barbiks yms.

Sit mun exä sano mua aina jokski veistokseks yms, et oon kuulemma niin kaunis ja hyvännäkönen et oon ku veistos..

Sit kerran yks ihminen luuli, etten oo ihminen. :'DD Olin siis laittautunu, nii se luuli et mut on maalattu seinän taustaan :DDDDDDDD Ku seisoin yhtää taustaa vasten. :DDD

Sit yks nainen, kaveri, sano et oispa silläki saman malline kroppa ku mulla, ku sil on isot tissit, vähän mahaa ja laihat jalat ja mul taas päinvastoin, eli laiha maha ja isot jalat (se mun kaveri pitää mustista miehistä ja sen naisihannekki on musta nainen :D)

Sit on sanottu et mun vartalo on paras :D (sillon joskus :D)

Sit on kysytty usein oonko suomalainen, sen otan kohteliaisuutena. :)

Sit on sanottu usein et mul on maailman kauneimmat silmät.. :)

Sit ku jotkut puhu mun ulkonäöstä, niin yks vanhempi äiti sano "joillekki luoja on vaan antanu enemmän, mutta me kaikki ollaan silti saman arvosia. :)"

Sit mun exä sano kerran et "miltä tuntuu ku kaikkee on annettu vähän enemmän kun muille" :'''))))

aika paljon kaikkeee........ :)) ei oo mitään yhtä tiettyä.

Vierailija
30/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku transu jenkeissä kehui pisamiani. Että en sitten tiedä lasketaanko tuota mieheksi kun pukeutui minihameeseen ym naisten vaatteisiin. Yksikään mies ei ole ennen kehunut pisamiani, päin vastoin haukkuneet niitä vastenmielisiksi. Mutta joo tuo jäi mieleen.

Minunkin pisamia kehui kerran yksi mies. Eipä siinä mitään, pidän niistä itsekin.

Vierailija
31/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran humalainen kehui että Sulla on hyvä perse.

Se jäi mieleen perseeni on mielestäni vaan iso joka suuntaan.

Herkkupeppu, mutta se on kaunis, hellyttävän kaunis halittavan pehmeä.

Vierailija
32/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran humalainen kehui että Sulla on hyvä perse.

Se jäi mieleen perseeni on mielestäni vaan iso joka suuntaan.

Minulla on poikamainen ja timmi peppu. Ei mikään Kim K meets Jlo todellakaan. Oon aina salaa kadehtinut naisellisia ja muodokkaita takalistoja!

No kerran yksi mies kommentoi, että " sulla on ihan sairaan hyvä perse." Sanoi sen niin aidosti että uskoin.

Kyllä se mieltä lämmitti ;)

Vierailija
33/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii, ja sit on sanottu yliluonnollisen kauniiks. :))) (sillon joskus :))

Vierailija
34/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ja mtn persekehui tms en ees jaksanu laittaa tohon.. :D ne nyt on sellasia, en laita mtn persepillujuttuja tähän todellakaa :D, siis miehiltä :DDD naisilta voin laittaa. :)

Vierailija
35/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kehuin naisen kaunista pimppaa kauniiksi. Nainen kysyi sitten myöhemmin että onko tuo oikeasti totta vai sanonko vain. Oli tosi tyytyväinen kun kerroin että oikeasti todella kaunis ja miksi se on kaunis.

Vierailija
36/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ulkonäöstäni miehiltä kehua vain silloin, kun pillua on haluttu. Me bi-naiset huomaamme tuollaisen välittömästi. Kaikki kiinnostus katosi.

Vierailija
37/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykähdyttävimpiä kommentteja kun kuulin että silmäni näyttävät todella seksikkäiltä. Juuri se että sanat tulevat aidosti eikä mikään tusinakommentti.

Vierailija
38/38 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pubi-illan aikana persettäni kehuttiin kahdesti, eri miesten tahoilta. Eivät edes tulleet sanomaan minulle suoraan, vaan kävelin ohi ja miehet kavereilleen kehuivat, että vau mikä pylly tolla blondilla. Peppuni ei todellakaan ole parhaimpia puoliani, vaan mielestäni hyvin surullinen pannukakku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme