Nyrkkeilijä Elinan törkeä asuvalinta Linnassa
Miten voi lenkkareissa tuonne mennä?
Eikö mitään häpyä?
https://www.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2018/a/86ffd0d8-77f4-4d87-ba9b-b…
Kommentit (263)
Noi lenkkarit on nou nou nou. Sama Jarkko Valteella. Todella mautonta.
En tiennyt edes ensin kuka tämä on ja kuvasta katsoin että kivahan tuon naisen puku on, mutta että vieressä kävelevällä nuorella miehellä on kumman arkinen asu tennareineen :D
Jos haluaa näyttää mieheltä niin ok, mutta pukeutuisi sitten edes miesten juhlapukuun.
Perusteli valintaansa sillä, että "on nähnyt paljon vaivaa sen eteen, että saa olla kuka on".
Vaatteistako se on kiinni? Minä kun luulin, että ihmisen sisin on se tärkein. Vaatteetko sen määrittelee?
🇺🇦🇮🇱
Samaa linjaahan ovat Cheekit ja muut vetäneet aiemmat vuodet eikä siitä kukaan ole vetänyt hernettä nenään.
T-paita, bleiseri jossa hihat kääritty ja lenkkarit. Noloa tyylitajuttomuutta noin arkiset vetimet. Olis niitä miesmäisiä juhlavampiakin kamppeita varmasti löytänyt.
Miten ihmiset ei osaa muutenkaan enää käyttäytyä, puhelimetkin räpsyy koko ajan ja toiset epäisänmaalliset osoittavat mieltään juuri suomalaisten juhlapäivänä. Mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa linjaahan ovat Cheekit ja muut vetäneet aiemmat vuodet eikä siitä kukaan ole vetänyt hernettä nenään.
Cheekit ja muut nyt ovat valkoroskaa joilta ei voi edes edellyttää pukeutumiskoodin hallintaa.
Sama vaikka tulisivat pilkkihaalareissa, eikä se aiheuttaisi kuin lievää huvitteuneisuutta muissa juhlijoissa.
Hyvällä hallinnolla on aina ollut maskottinaan klovni, jolta ei edes odoteta klassista käyttäytymistä.
He ovat siellä kansaa varten, joiden avulla saadaan Vauvapalstaakin täytettyä mielipidekirjoituksilla.
Samalla saadaan tärkeämmät asiat haudattua pakan alle, näkymättömiin :-)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä etikettiä ei tarvitse noudattaa pilkulleen, kunhan ymmärtää rikkoa etikettiä tyylillä ja tilaisuuteen sopivalla tavalla. Lenkkarit ja baarivaatteet eivät ole tarpeeksi juhlavat tuollaiseen tilaisuuteen.
Joku voi näemmä pukeutua linnan juhliin Silvia Modigiakin huonommin. Kova saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noilla lesboilla se toinen on nainen se miehen korvike. Täähän on kuin tuo Sopasen Meri tää nyrkkeilijä.
Ei se ole mikään miehen korvike kun molemmat on naisia. Jotkut tykkää feminiinisemmästä ja toiset maskuliinisesta. Onhan heteroillakin kullakin erilaisia mieltymyksiä mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen
Joo mut useimmiten se lesbopareilla on noin. Se toinen muistuttaa miestä ja toinen naista.
Öhh, niin se on heteropareillakin? Mitä erikoista siinä on?
Olisi tosiaan voinut panostaa nahkakenkiin.
Sinänsä minusta on aivan oikein, ettei pukeudu täysin identiteettinsä vastaisesti. Ihan korniahan se olisi ollut, jos Elina olisi tullut jossain prinsessaluomuksessa juhliin.
Jokainen ilmentäköön itseään, mutta toki juhlavasti. Tennarit eivät ihan ole sitä.
Eikös aikaisempina vuosina lenkkareissa ole ollut myös elastinen ja olikos robin myös?
Hyvä, että pukukoodia rikotaan.
Palefacella oli lenkkarit ja almalla ja siskollansa maiharit.
Kaffepulla kirjoitti:
Perusteli valintaansa sillä, että "on nähnyt paljon vaivaa sen eteen, että saa olla kuka on".
Vaatteistako se on kiinni? Minä kun luulin, että ihmisen sisin on se tärkein. Vaatteetko sen määrittelee?
Jep. Jopa Sofi Oksanen pukeutui linnaan ihan iltapukuun eikä normaaleihin arkipäivän goottikuteisiin. Tuo näyttää arjessa vielä Sofiakin nuhjuisemmalta ja päätteli silti vetää normikuteet päälle. En voi ymmärtää miksi ei voi kunnioittaa juhlaa ja sen järjestäjiä pukeutumalla kuten kuuluu. Jos mä joskus tuonne saisin kutsun niin kyllä menis päälle iltapuku ja korkkarit vaikka mä oon täysin housuihmisiä ja mun selkä ei kestä korkoja, mutta kun se vaan on yksinkertaisesti käytöstapoja noudattaa etikettiä. Pari tuntia menee vaikka päällään seisten. Jatkoille voi vaihtaa päälle ne matalat kengät ja rennomman asun, jos ei millään kestä.
Kumppanin puku oli tosi kaunis! Myös koko tyttö itsessään on kaunis! Myös kampaus oli hieno, sellaista toki odotin kampaajalta 😊
Elinallakin oli tyylikäs puku mutta ne lenkkarit vähän pilasi kokonaisuuden 😕 Sellaiset "herrainkengät" olisivat olleet tyylikkäämmät.
Se asu olisi vielä mennyt, mutta Niket oli liikaa! 10-vuotias lapseni totesi, että hän voi siis mennä joulujuhliin Nikeissä, kun joku menee niissä Linnanjuhliinkin. Vastasin että et muuten mene.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä minusta on aivan oikein, ettei pukeudu täysin identiteettinsä vastaisesti. Ihan korniahan se olisi ollut, jos Elina olisi tullut jossain prinsessaluomuksessa juhliin.
Jokainen ilmentäköön itseään, mutta toki juhlavasti. Tennarit eivät ihan ole sitä.
Arkivaatteiden vastakohta ei ole prinsessamekko. Onhan esim. Silvia Modig ollut monesti frakissa linnassa ja jo se on paljon sopivampi asu, koska se on juhla-asu. Lenkkari, joku huonosti istuva takki ja liian pitkät housut eivät ole juhla-asu.
Vierailija kirjoitti:
Palefacella oli lenkkarit ja almalla ja siskollansa maiharit.
Alma oli hyvä esimerkki persoonallisesta että juhlavasta vaikkakin etikettiä rikkovasta pukeutumisesta. Palefacen lenkkarit oli mauttomat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskusteluun pitää vetää ääripäät mukaan? Prinsessapuvun ja tämän hänen päällään olleen puvun välimaastosta olisi varmaan löytynyt juhlavampi asu, joka ilmentää häntä ja olisi ollut sukupuolineutraali.
Itseasiassa, minun mielestä hänen asu ei ollut sukupuolineutraali, vaan ihan selkeästi miesten käyttämä asu ja hänhän näyttikin ihan mieheltä, tummalta sellaiselta överirusketuksen takia.
Jep, mieheni ihmetteli, että miksi kaikki kävelevät perse pitkällään, ja niistä korkkareistahan se johtuukin.