Saatana, että on taas paskat K-plussaedut!
Smoothieta ja kaurahiutaleita! Nytvittuoikeesti Kesko, missä kahvitarjoukset??
Kommentit (26)
Kuka muutenkaan kesällä ostaa ulkomaista smuutiwta?
Joko on pakastettua ajatollahia myynnissä?
Kävin vittuillaxeni Ässässä. Kiusa se on pienikin kiusa kauppiaalle
Löffbergin kahvi 4,99. Taidan ostaa sen 2 pakettia.
Kotimainen tuoreherne.
Cittari 10€/kg.
Lidl 5€/kg.
Sit ari hoitaa🤣
Vierailija kirjoitti:
Osulassa haisee kusi.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Löffbergin kahvi 4,99. Taidan ostaa sen 2 pakettia.
HYI SAATANA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osulassa haisee kusi.
Missä?
Joka Alepa Stadissa.
Mulla oli henk koht plussaetuna biojätepussit. Ne olikin just loppumassa, joten hyvä tarjous oli!
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen tuoreherne.
Cittari 10€/kg.
Lidl 5€/kg.
Sit ari hoitaa🤣
Ostan vain Tammilehdon herneitä, ihan sama mitä maksaa.
Kieltämättä tämä alkaa pänniä. Koko asuinalue on lisäksi piiritetty K-Marketeilla ja etenkin K- Supermarketeilla sekä K-Citymarketilla. Ja lisää on kuulemma tulossa ainoaan vapaaseen ilmansuuntaan. Hitto tuota Lidliä kun lähti etukorttipelleilyyn appinsa kanssa. Samalla lopetin ostot sieltä. Asiaa ei tosin auttanut sekään, että Lidlin arabitaustainen myymälävastaava aloitti suomalaisen eläkkellä olevan papin suuriäänisen mollaamisen kaupassa koska tämä oli loukannut häntä viittoilemalla luokseen, kysyäkseen neuvoa.
smobiili ei anna mulle ikinä mittää
Mullakin oli ihan paskat plustarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tämä alkaa pänniä. Koko asuinalue on lisäksi piiritetty K-Marketeilla ja etenkin K- Supermarketeilla sekä K-Citymarketilla. Ja lisää on kuulemma tulossa ainoaan vapaaseen ilmansuuntaan. Hitto tuota Lidliä kun lähti etukorttipelleilyyn appinsa kanssa. Samalla lopetin ostot sieltä. Asiaa ei tosin auttanut sekään, että Lidlin arabitaustainen myymälävastaava aloitti suomalaisen eläkkellä olevan papin suuriäänisen mollaamisen kaupassa koska tämä oli loukannut häntä viittoilemalla luokseen, kysyäkseen neuvoa.
Ja tämä siis Oulussa, Oulujoen pohjoispuolella.
Iso etu olisi ruokatarjoukset. Eikä mitään herkkuja.
Mulla ainakin oli just niitä mitä meillä yleensä ostetaankin.
Tämä. Kansa vaatii Presidenttiä 3,99 e!!!