Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Yksi tyylikäs poikkeava puku: mulle täysin tuntematon Bruno-niminen mies.
Ella Kannisella koko ajan senat sakaisin ja miehet huutaa päälle
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen on kyllä kävelevä vitsi. Kaikki muut näyttää hänen rinnallaan tyylikkäiltä.
Mun mielestä se oli yksi tyylikkäimmistä. Kiinnitin siihen heti huomion kun näkyi. Näyttävä nainen todellakin. En tykkää siitä politiikassa ollenkaan, mutta muutoin on kyllä kaunis nainen ja lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä vain vanhentunut, vai meneekö tämä kättely tänä vuonna mahdotonta vauhtia niin ettei ehdi edes ihmisten nimiä sanoa saati pukuja kuvata takaa? Ei kokovartalokuvia oikeastaan ollenkaan.
Mietin ihan samaa, ihme häsläys ja kiire. Rupeaa pyörryttämään.
Naurettavia äänensävyjä. Maaaarko Krapu. Aaaah...! Oijoi, upea, ooh...
Kyllä taas tissit roikkuu navassa.
Kimmo Elomaa vois mennä parturiin
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen päätti laittaa morsiuspuvun. Antoniolla kiva kirjailu takissa, ihanaa, että kansallispukuja ja Haukion puku on kuin laskostettua vessapaperia.
Hah, samaa ajattelin räsäsestä. Asteli kuin morsian alttarille.
Tyylitaju ilmeisesti riittää vain muiden arvostelemiseen.
Mulla meni Räsänen aivan kokonaan ohi😱
Ritva Elomaa on kaunis nainen.
Enimäkseen kauheita pukuja, ei mitään tyyliä. Läskimakkarat ahdettu liian pieniin mekkoihin. Järkyttävä tuo Kike Elomaan puku! Mutta, Kikellä on ikäisekseen kyllä upea vartalo. Oliko Päivi Räsäseltä unohtunut huntu kotiin hääkoltusta?
Vierailija kirjoitti:
Antonio Teca, Vaasan nuorisovaltuustosta oli tumma mies.
Oli muuten oikeasti tyylikäs.
Riikka Pakarisen upea paljettimekko 😍
Laura Huhtasaari tyrmäävän upeana!
Mikä joulurusetti Paasilla oli?
Samaa ihmettelin. Mutta taitaa ikä jo tehdä tepposia ja jännittävä tilanne. Varmaan ihan huomaamattaan jätti kättelemättä. Silmiinpistävää oli kyllä.