Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Onko Perho ja Tenkanen pari siviilissä?
Ovat naimisissa
Toukolla masennus parantunut, kun jaksanut lähteä bileisiin?
Päivi Räsänen päätti laittaa morsiuspuvun. Antoniolla kiva kirjailu takissa, ihanaa, että kansallispukuja ja Haukion puku on kuin laskostettua vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simon Elon vaimo on melkoinen tantta.
Saanut vauvan hiljakkoin.
Ja sekö on joku syy? Yleensä ne raskauskilot jää synnärille, mikäli ovat raskaudesta.
Perho laittanut myös arkkupuvun päälleen.
Voiko joku antaa linkin vastaanottoon? Kiitos.
Kammottava puku Räsäskällä. Luuleeko se harhoissaan olevansa joku kuninkaallinen?
Kaikki Suomen toimittajatko tuonne on tänä vuonna kutsuttu? Missäs Enbuske, Veitola ja Salminen?
Vierailija kirjoitti:
Haloo ohjaaja! Räsänen meni ohi ja moni muu.. puvut ei näy. Ja juontajat! Ellaja Sami sekoilee sanoissa. Änkyttävät. Nyt YLE!!!!
Linnamahteen rvan puku oli mielenkiintoisempi edellä. Kun ei ole joka vuosi.
Katri Niskanen oli kyllä huonosti ommellut Perhon mekon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon päätykameran värisäädöt ihan vinksallaan, vai onk se vaan mun telkkari..?
Jollain perunalla taas kuvattu.
Ei yhtään kaunista pukua vielä. Jennin asu on tyylikäs ja valokuvauksellinen mutta vähän pliisu juhliin.
Päivi Räsänen on kyllä kävelevä vitsi. Kaikki muut näyttää hänen rinnallaan tyylikkäiltä.
Olenko mä vain vanhentunut, vai meneekö tämä kättely tänä vuonna mahdotonta vauhtia niin ettei ehdi edes ihmisten nimiä sanoa saati pukuja kuvata takaa? Ei kokovartalokuvia oikeastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Perho ja Tenkanen pari siviilissä?
Ovat olleet naimisissa 12 vuotta.
Janette Sarströmin mikä lie hopeinen mekko oli kaunis.
Räsänen meinaa olla linnan kuningatar
Hitto kun nää juontajat kiirehtii ja puhuu toistensa päälle. Tulee kiireinen vaikutelma, kun yrittävät sanoa kaikkien nimet.
Jos on bileet, niin Touko on paikalla.
Työtehtävistä ei niin väliä.