Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tutun käytös kun mainitsee tarvitsevansa terapiaa

Vierailija
06.12.2018 |

Ja nimenomaan traumaterapiaa. Kertaakaan ei ole maininnut mitään traumoja.
Vanhemmilla oli sanaharkkaa, kenen vanhemmilla ei olisi ollut?
On hyvinvoiva ja hyvinvoivan näköinen.
Jaksamisessa ei ole ongelmia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vain Suomessa. Kyllä minun elämäni on paljon kurjempaa kuin sinun ja yksin olen pärjännyt. Nyt vihaan kaikkea ja kaikkia purkaen kaiken vauvapalstalla.

Vierailija
22/22 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä, kuten ap:lla, on tällainen jännä jumaluuskompleksin muoto, jossa he luulevat tietävänsä kaiken kaikista muista ja kaikkien muiden tietävän kaiken heistä. Ts "jos MINÄ en ole asiasta tietoinen, niin sitä ei ole" tai "kun MINÄ en ole tuollaista kokenut, niin sitä ei ole tapahtunut"-ajattelu.

Itse en ruukaa kertoa koko elämäntarinaani kaikille, ihan siitä syystä, ettei kaikkien tarvitse tietää kaikkea, eikä kaikkia todellakaan kiinnosta minun asiani. Itseasiassa nyt kun jäin miettimään, niin en ole ihan varma, tietääkö edes mieheni kuinka tarkkaan raiskaukseni. Emme ole asiasta ainakaan kovin syvällisesti saati yksityiskohtaisesti keskustelleet. Sen hän tietää, että olen kokenut väkivaltaa ja että olen siitä syystä jonkin verran epäluuloinen tuntemattomia miehiä kohtaan. Kukaan työkavereistani tai edes tavan kavereistani ei tiedä tuosta asiasta. Terapeuttini tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi