Voiko kahdessa kuukaudessa rakastua??
Tilanne on tälläinen: olen 2-vuotiaan yh-äiti ja 2 kk sitten tapasin miehen. Tämä mies on aivan mahtava, ottaa lapsen ja minut huomioon tavalla jota en ole koskaan saanut osakseni. Hän haluaa viettää aikaa lapseni kanssa (kun olen esim. töissä ja hänellä vapaapäivä)vaikka ei olekkaan hänen lapsensa. Eilen me sitten tappelimme ensimmäistä kertaa ja jouduin lähtemään töihin ennen kuin asiat oli selvitetty. Illalla sain tekstiviestin että " etkö sä nainen ymmärrä ja huomaa kuinka rakastunut olen suhun" Illalla hän haki minut töistä ruusun kera ja sanoi suoraan päin naamaani että rakastaa minua. Voiko siis kahdessa kuukaudessa rakastua vai onko mies joku sekopää?
Kommentit (16)
Jotkut uskoo rakkauteen jotkut ei. Minä ainakin rakastuin ensimmäisinä viikkoina omaan mieheeni. Eiköhän se mies aivan tosissaan ole ap:n kanssa :)
Mutta enemmän olisin huolissani siitä, jos sinä ap ET ole rakastunut tuohon mieheen.. ja hän kuitenkin on sinuun..
Tapasin mieheni ja sain sellaista kohtelua, jota en ole ikimaailmassa saanut sitä ennen. Rakastuin, tyttäreni oli silloin 8v ja menimme kihloihin 2 kuukauden päästä!
Nyt olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja meillä tyttäreni lisäksi kaksi yhteistä lasta ja elämässäni on vieläkin sitä samaa taikaa kuin silloin alussa!
Luota tunteisiisi ja uskalla heittäytyä niihin, mitään et saa, jos et uskalla!
Oikein hyvää jatkoa toivottaen!
" saman kokenut ja edelleen onnellinen"
Tämä on varmasti ihan turhaa hysteriaa, mutta silti tekis mieli sanoa varoituksen sana jos mies on ihan hirveän innostunut olemaan lapsen kanssa. Jotkut pedofiilithan nimenomaan toimii niin, että metsästävät yksinhuoltajia lapsen takia. Mutta tuskin ap:lla on siitä kyse. Minä kumminkin katsoisin tosi tarkkaan lapsen reaktiota mieheen ja jos yhtään epäilyttäis...
Itse olen melkeinpä sitä mieltä että jos ei parissa kuukaudessa ole raskastunut, tuskinpa kyseessä on mikään suuri rakkaus vaan ollaan yhdessä yksinäiyyden pelon tms vuoksi.
En tiedä miltä minusta tuntuu, hyvältä ja lämpimältä miehen kanssa, en tiedä miltä tuntuu oikeasti rakastaa. Takana muutama huono suhde, jossa olen luullut rakastavani mitä en olekkaan tehnyt. Miehillä vain ollut jokin ihme valta minuun ja saaneet manipuloitua minua. Haluaisin miehelle sanoa että rakastan, rakastan paljon, mutta en uskalla. Oli vähän tyhmä olo ruusu kädessä kun toinen sanoi että rakastan sinua ja minä olin hiljaa. Ja ei, pedofiili mies ei todella ole. Työskentelee lasten kanssa, vetää 2krt/viikko pienten lasten kerhoa ym.
pikemminkin lisää sitä.
Vierailija:
Ja ei, pedofiili mies ei todella ole. Työskentelee lasten kanssa, vetää 2krt/viikko pienten lasten kerhoa ym.
lapsen käytöksestä jos mies käyttäisi hyväkseen. Tilastollisesti erittäin pieni todennäköisyys että olisi pedofiili.
Toinen tulee kysymään voiko kahdessa kuukaudessa rakastua ja johan sen mies on pedofiili! Anna ap palaa, sano että myös sinä rakastat. Kyllähän sen nyt huomaa lapsen käytöksestä jos mies jotain pahaa tekisi.
onko mies rakastunut minuun? ei, hän on pedofiili. vähän liikaa amerikkalaisia sarjoja kenties..... ha-haa
ja todellakin uskon rakkauteen ensisilmäyksellä, se sitten kestää tai ei. eli voi rakastua, jos ei siinä ajassa rakastu, niin unohda koko tyyppi.
Mutta minusta rakastuminen, todellinen sellainen tulee vasta ajan myötä. Kun oppii tuntemaan toista ja rakastamaan häntä sellaisena kuin on, arkipäivässäkin.
Neuvoni sinulle olisikin: vaikka mies olisi kuinka intohimoinen, hullaantuntu ja hukuttaisi sinut kohteliaisuuksiin, ota rauhallisesti! Nauti ihanasta tunteesta ja kehitä suhdettanne, mutta älä antaudu täsyin sen vietäväksi. Pidä pää kylmänä ja ennen kaikkea OTA RAUHALLISESTI.
Jos mies sinua todella rakastaa, teillähän on siten loppuelämänne aikaa :) Joten hätäillä ei kannata.
Onnea sinulle! Toivottavasti mies on se semmoinen aito pakkaus :D
sillä ei kuitenkaa ole tekemistä sen kanssa, tuleeko rakastamaan ihmistä, kun oikeasti tuntee hänet.
Kai molemmin puolin. Kyllä minä ainakin sanoin miehelle nyt sitten että myös minä rakastan. En sitten kai erota että onko se juuri sitä rakastamisen tunnetta vai sitä ihan rakkautta. Toivotaan että mies on aito ja tämä kestää, sittenhän sen huomaa =)
Minkä takia ei voisi... Minä sanoin miehelleni viikon seukkaamisen jälkeen rakastavani häntä. Ja rakastan edelleen. (7v jälkeen)