Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan tätä itse uskonut, mutta persuja äänestän. Ei pelkästään viimeaikaisen tapahtuman vuoksi ( joka ikäväkyllä nopeasti unohtuu kaikilta...paitsi asianomaisilta)
Persuilla on vain kieltämättä järkeviä mielipiteitä.
Vihreä olin ennen, mutta nyt se puolue etoo minua.Olen itsekin viimeaikoina yllättynyt kuinka loogisesti persut ajattelevat, argumentit kestävät kriittisen tarkastelun, eikä ne perustu mihinkään ideologiaan.
Siksi vihreistä hyppäsin persujen kelkkaan.Taitaa PS-puolueen oma väki kirjoitella näitä "kääntymiskertomuksia".
Tässä ketjussa on aika monta ihmistä, jotka ovat löytäneet persuista totuuden.
Joku tolkku pitää olla. Minä olen ennen äänestänyt vihreitä tai vasemmistoa, mutta miten voisi enää, kun heidän maahanmuuttopolitiikkansa on aivan järjetöntä? Vastaiskuna sille äänestän persuja.
Mieheni aikoo edelleen äänestää vihreitä.
Joudun valehtelemaan hänelle, että äänestän vihreitä. Oikeasti lasten turvallisuuden vuoksi äänestän persuja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/var-tredje-ung-tjej-uppger-sig-ha-ut…
Joka kolmas nuori nainen joutunut Ruotsissa sexyäälirikoksen uhriksi.
Lähde luotettava svt!
Nuorten tyttöjeni tulevaisuuden turvaamiseksi on seuraavissa vaaleissa äänestettävä perussuimalaisia, ettei noita raukkamaisia tekija tapahtuisi omille lapsille.
En ole persuja kannattajat, koska he eivät aja niin paljoa Suomen työttömien, vanhusten ja lapsiperheiden asioita. Toivoisin, että persut olisi täysin vastainen, kuin keskusta kokoomus ja pitäisivät heikompien suomalaisten puolia.
Mutta persut ovat ainoa kriittinen puolue ja annan ääneni mielenosoituksena persuille.
Sdp muuten, mutta hyysäys näissä... Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia. Ei ole pariin vuoteen ollut vaikeuksia päättää mitä puoluetta äänestän. Olen kyllä eri mieltä heidän kanssaan tasa-arvoisesta avioliittolaista, mutta pakko tässä on priorisoida.
Juuri tämä. Onneksi jo saatiin se tasa-arvoinen avioliittolaki, niin eipä tarvi kauaa miettiä keitä äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä olen jo päättänyt äänestää. Aika monet tulee päätymään samaan ratkaisuun koska se on ainoa mikä voi oikeasti muuttaa systeemin järkevämmäksi.
Perustele. Mitä vihreät tekee näille ongelmille?
Seisoo lentokoneessa. Ja saa syytteen.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Huhtiksen haastattelu vuodelta 2014 ja verratkaa tämän hetkiseen esiintymiseen. Hän pilaa itsensä persuissa.
Inhottava, vihamielinen fanaattisuus vallannut hänet.
Ei sovi Huhtikselle ollenkaan. Pidän häntä kuitenkin pohjimmiltaan fiksuna naisena. Harmittaa hirveästi hänen puolestaan.Aivopesu pilaa ihmiset. Ideologia syöpyy ihmisten aivoihin kuin myrkky ja jäytää heitä sisältä päin.
Kuvaan kuuluu viha ja fanaattisuus, tietyt iskulauseet, sanat jne.Ihan kuin kommunistit kauan sitten.
Ja Venäjältähän nämä ideologiat ovat peräisin.
Oletkos sinä jonkintyyppinen seksisti, joka ei salli naisille kovien arvojen kannattamista? Ainakin sellaiset naiset osaa kyseenalaistaa monikulttuurisuutta. Pitää naisella olla nykyään "munaakin" sanoa asiat. Laura on juuri hyvä esimerkki siitä. Hänessä yhdistyy naisellisuus, suoruus, kauneus, älykkyys ja vahvuus, mutta hänen naisellisuudessa ei ole sijaa nynnyilylle. Tällaista naisellisuutta minäkin edustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia. Ei ole pariin vuoteen ollut vaikeuksia päättää mitä puoluetta äänestän. Olen kyllä eri mieltä heidän kanssaan tasa-arvoisesta avioliittolaista, mutta pakko tässä on priorisoida.
Juuri tämä. Onneksi jo saatiin se tasa-arvoinen avioliittolaki, niin eipä tarvi kauaa miettiä keitä äänestän.
Vieläkö siitä avioliittolaista jaksetaan kinastella? En tiedä, ketkä oikein ajaa sitä oikeutta homojen avioliittoon kirkossa, mutta ei ne selvästi homoja ole. Itse tunnen homoja ja lesboja, jotka eivät välitä kirkkohäistä, vaan pääasia on, että heillä olisi samat oikeudet perintöön ja sukunimeen liittyen avioliitossa. Olkoot sitten solmittu maistraatissa.
FB:n seksuaalivähemmistöjen omassa ryhmässäkin olen saanut todistaa, kuinka porukka siellä on jakaantunut kahtia. Esimerkkinä vessakohu, kun joku pahoitti mielensä kieltokyltistä naisten vessassa, missä oli kielletty heittämästä terveyssiteitä vessanpönttöön. Moni lähinnä naureskeli sille mielensäpahoittajalle ja siellä oli paljonkin kyseenalaistavia ja järkeviä kommentteja kuten "Öööö, eikö tuo mene jo liian pitkälle?", "En yhtään ihmettele, miksi meitä pidetään hankalina!" yms.
SDP:stä vaihdoin Perussuomalaisiin pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi koskaan tätä itse uskonut, mutta persuja äänestän. Ei pelkästään viimeaikaisen tapahtuman vuoksi ( joka ikäväkyllä nopeasti unohtuu kaikilta...paitsi asianomaisilta)
Persuilla on vain kieltämättä järkeviä mielipiteitä.
Vihreä olin ennen, mutta nyt se puolue etoo minua.Olen itsekin viimeaikoina yllättynyt kuinka loogisesti persut ajattelevat, argumentit kestävät kriittisen tarkastelun, eikä ne perustu mihinkään ideologiaan.
Siksi vihreistä hyppäsin persujen kelkkaan.Taitaa PS-puolueen oma väki kirjoitella näitä "kääntymiskertomuksia".
Tässä ketjussa on aika monta ihmistä, jotka ovat löytäneet persuista totuuden.
Joku tolkku pitää olla. Minä olen ennen äänestänyt vihreitä tai vasemmistoa, mutta miten voisi enää, kun heidän maahanmuuttopolitiikkansa on aivan järjetöntä? Vastaiskuna sille äänestän persuja.
Mieheni aikoo edelleen äänestää vihreitä.
Joudun valehtelemaan hänelle, että äänestän vihreitä. Oikeasti lasten turvallisuuden vuoksi äänestän persuja.
Minun mies on taas persu ja olemme yhdessä äänestäneet persuja. Haluaisin nyt ilmastonmuutoksen tähden äänestää vihreitä, mutta mies kieltää sen. Haluan kuitenkin ajatella lapseni parasta, vaikka mies siitä suuttuu.
Vihreä pikku-myy kirjoitti:
Uskon että Pekka Haaviston ja ylipäätänsäkin Vihreiden johdolla voimme käynnistää ilmasillan S*maliasta Helsinkiin. Näin toimien saisimme hyvin runsaasti uusia kansalaisia lukuisten sukujen muuttaessa Suomeen ja se helpottaisi syntyvyyden laskuun meillä.
Olisi siitä ilmasillasta sekin hyvä puoli että uussuomalaiset pääsisivät välillä käymään lomalla toisessa kotimaassaan. Luonnon oman D-vitamiinin saanti on tärkeää varsinkin näin kaamosaikoina.
Yllättävä miten paljon vasemmistoliiton kannattajia av-mammoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja. Aika hauskaa, että persuja äänestetään nettigallupeissa paljon enemmän kuin valtamedian esittämissä.
No, ensi vaaleissa nähdään totuus.
No IS:n ja IL:n gallupereissa kysytään tyyliin muutamalta ja siitä muodostetaan "oikea" tulos. Näin sitten saadaan ihmiset ajattelemaan, ettei nyt ehdokasta X pidä äänestää, koska eihän se kuitenkaan voita. Joskus kaveriltani kuullut, että saanut sähköpostiin tällaisen viestin puolueen äänestämiseen liittyen. En kyllä olisi asiasta ihmeissäni.
Kyllä niissä gallupeissa on ihan kontrolloitu, pätevä otos.
Toisin kuin näissä teikäläisten masinoimissa "äämestyksissä" jonne ohjataan n z i foorumeilta porukkaa jotta saataisiin oma kieroutunut aate näyttämään edes jossakin hetken suositummalta kuin se onkaan.
Saattehan te hallusinaatioissanne elää, mutta älkää möykätkö ja öyhöttäkö täällä palstalla, jooko?
Ne viestityhmäilyt lähtevät kuitenkin aina pois, ihan hyvästä syystä.
Ajattelin piirtää hirsipuun siihen lappuun.
Aika hyvä otos, kohta 500 vastannut.
Persut johtaa 40%.
Vihreä pikku-myy kirjoitti:
Uskon että Pekka Haaviston ja ylipäätänsäkin Vihreiden johdolla voimme käynnistää ilmasillan S*maliasta Helsinkiin. Näin toimien saisimme hyvin runsaasti uusia kansalaisia lukuisten sukujen muuttaessa Suomeen ja se helpottaisi syntyvyyden laskuun meillä.
Ja samalla Suomen hiilipäästöt kasvaisivat. Mutta sehän ei Pekkaa hetkauta, koska on ideoligia päässä johon ei voi järjellä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä miten paljon vasemmistoliiton kannattajia av-mammoissa
Jospa he ovat innoissaan toveri Listä, vaikka tämä johtaakin kommunistien perinneyhdistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen aikana tuli mus li mien maahanvyöry ja aktiivimalli, kuka hullu niitä enää äänestää, en minä ainakaan.
Mieti kuinka paljon olisi tullut jos vassarit saisivat päättää?
Tämä. EU:n jäsenmaana niitä rajoja ei nyt voi vain laittaa kiinni täysin.
Mutta kas kummaa kun venäjältä lappoi väkeä suomeen asulummina, niin tulo loppui kun Soini kävi neuvottelemassa venäjällä ja sauli puhui pari puhelua moskovaan.
Jos taas Ruotsista alkaisi tulla populaa, niin schengen sopimusta noudattaen kaikki palautettaisiin siihen turvalliseen maahan, jostaettä tulivatkin, eli ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Persujen aikana tuli mus li mien maahanvyöry ja aktiivimalli, kuka hullu niitä enää äänestää, en minä ainakaan.
Jos Halla Aho on pääministeri niin Suom saadaan ruotuun.
Jos maahanmuuttópolitiikka on itselle pääkysymys niin silloin ei pidä äänestää mitään perinteistä puoluetta. Euroopassa on nähty, että muutosta alkaa tapahtua vasta kun täysin uudet puolueet tulevat valtaan.