Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
05.12.2018 |

Välitarkistus

Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Rinne

@AnttiRinnepj

Lapsilla ja nuorilla on oikeus turvalliseen elämään. Nyt sitä on loukattu raakalaismaisilla teoilla. Rangaistusten pitää olla kovia. Näiden rikosten kautta ei sivistysvaltiossa leimata kaikkia. Persujen lokakampanja on häpeällinen pohjanoteeraus ja osoittaa arvojen eron.

8.28 ip. · 5. jouluk. 2018 · Twitter for iPhone

https://mobile.twitter.com/AnttiRinnepj/status/1070384345163186176?ref_…

Vierailija
202/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, perussuomalaisia haukutaan siitä että ovat yhden asian  puolue, vaikka ei se siltä näytä.  Se sensijaan on totta että se yksi asia on osoittautumassa todeksi, siis ne olivat yksin oikeassa siinä yhdessä asiassa.  Nyt ovat taas yksin oikeassa, kun puhutaan ilmaston muutoksesta.  Muut pellet puuhailee diesel autojen kieltämisen kanssa, se on todellisuudessa hyttysen paskan arvoinen juttu kokonaisuudessa.  Muutama laiva saastuttaa enemmän kuin kaikki maailman autot yhteensä, niillä laivoilla rahdataan tännekin kiinasta arvotonta, tai ainakin tarpeetonta rihkamaa.       Siitä asiasta kannattaa olla isosti metelöimättä, koska se on väärän puolueen esiin ottama, eikä sitä ainakaan kukaan "oikean " puolueen kannattaja voi hyväksyä koska ne on niitä pahoja.   Hyvät ajelee lentokoneella lomilleen toiselle puolen palloa ja saa lämmön ja sähkön terveellisellä kivihiilellä.   Hyvät osaa puhua kauniita asioita, he tosin eivät osaa tehdä sellaisia henkilökohtaisesti vaan vaativat niitä muilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen aikana tuli mus li mien maahanvyöry ja aktiivimalli, kuka hullu niitä enää äänestää, en minä ainakaan.

Jos Halla Aho on pääministeri niin Suom saadaan ruotuun.

Suomi saataisi VIHDOIN ruotuun ja takaisin turvalliseksi etenkin meille naisille.

Päivän parhaat naurut!

Tuonkin "meille naisille" -kommentin kirjoitti hommafoorumimies...

Sitä vain ei pysty ymmärtämään, mitä ihmettä te tälle öyhötyksellä kuvitttelette saavuttavanne?

Johan se on kerrottu monta kertaa. Ihmiset haluaa turvallisemman Suomen, mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Mun Suomi on kaikkein turvallisin sitten kun persut on saatu pois politiikasta ja heidän kannattajansa pois kaduilta ja netistä riehumasta. Se kaunis päivä tulee vielä.

Vierailija
204/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen aikana tuli mus li mien maahanvyöry ja aktiivimalli, kuka hullu niitä enää äänestää, en minä ainakaan.

Suomi saataisi VIHDOIN ruotuun ja takaisin turvalliseksi etenkin meille naisille.

Päivän parhaat naurut!

Sitä vain ei pysty ymmärtämään, mitä ihmettä te tälle öyhötyksellä kuvitttelette saavuttavanne?

Johan se on kerrottu monta kertaa. Ihmiset haluaa turvallisemman Suomen, mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Mun Suomi on kaikkein turvallisin sitten kun persut on saatu pois politiikasta ja heidän kannattajansa pois kaduilta ja netistä riehumasta. Se kaunis päivä tulee vielä.

Sinulla ei ole mitään omaa Suomea, joten olet yksiselitteisesti väärässä.

Vierailija
205/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Rinne

@AnttiRinnepj

Lapsilla ja nuorilla on oikeus turvalliseen elämään. Nyt sitä on loukattu raakalaismaisilla teoilla. Rangaistusten pitää olla kovia. Näiden rikosten kautta ei sivistysvaltiossa leimata kaikkia. Persujen lokakampanja on häpeällinen pohjanoteeraus ja osoittaa arvojen eron.

8.28 ip. · 5. jouluk. 2018 · Twitter for iPhone

https://mobile.twitter.com/AnttiRinnepj/status/1070384345163186176?ref_…

Tässä maassa saa leimata kaikki, vain jos ne on perussuomalaisia, muutamien ylilyöntien perusteella.  Hyvät saa siis tehdä sitä mitä kieltävät toisten tekemästä.   SDP siis todistaa vain sen, että ei ole itse sivistysvaltion tasolla.   

Vierailija
206/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP, ainoa järkevä vaihtoehto.

Anteeksi tämä on lainaus, mutta monet Rinteen lupauksista ovat verrattavissa Nigerialaiskirjeisiin.

Vierailija
207/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti äänestän pelle Halla-ahoa ja Sirkus Finlandiaa.

Voisit yhtä hyvin jäädä kotiin pläräämään miespimppiäsi, rys.sätrolli.

Vierailija
208/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut!

Sinulla ei ole mitään omaa Suomea, joten olet yksiselitteisesti väärässä.

Hommaforumin pojat luovat tänne jatkuvasti valehahmoja. 

Vierailija
209/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut!

Valehtelulla saatte valehtelijan maineen. Aika persu logiikka sulla.

Vierailija
210/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi koskaan tätä itse uskonut, mutta persuja äänestän. Ei pelkästään viimeaikaisen tapahtuman vuoksi ( joka ikäväkyllä nopeasti unohtuu kaikilta...paitsi asianomaisilta)

Persuilla on vain kieltämättä järkeviä mielipiteitä.

Vihreä olin ennen, mutta nyt se puolue etoo minua.

Olen itsekin viimeaikoina yllättynyt kuinka loogisesti persut ajattelevat, argumentit kestävät kriittisen tarkastelun, eikä ne perustu mihinkään ideologiaan.

Siksi vihreistä hyppäsin persujen kelkkaan.

Taitaa PS-puolueen oma väki kirjoitella näitä "kääntymiskertomuksia".

Tässä ketjussa on aika monta ihmistä, jotka ovat löytäneet persuista totuuden.

Joku tolkku pitää olla. Minä olen ennen äänestänyt vihreitä tai vasemmistoa, mutta miten voisi enää, kun  heidän maahanmuuttopolitiikkansa on aivan järjetöntä? Vastaiskuna sille äänestän persuja.

Mieheni aikoo edelleen äänestää vihreitä.

Joudun valehtelemaan hänelle, että äänestän vihreitä. Oikeasti lasten turvallisuuden vuoksi äänestän persuja.

Minun mies on taas persu ja olemme yhdessä äänestäneet persuja. Haluaisin nyt ilmastonmuutoksen tähden äänestää vihreitä, mutta mies kieltää sen. Haluan kuitenkin ajatella lapseni parasta, vaikka mies siitä suuttuu.

Vihreät ovat kovin ilmastonmuutoksen edistäjä vastustamalla ydinvoimaa.

Ei vihreät ainakaan omalla elämän muodollaan paranna ilmastoa, kun käyttäytyvät sillä tavalla.  Vihreiden asunnot lämpenee kivihiilellä, sähkö tehdään kivihiilellä ja lomat vietetään aina jossakin kaukana, johon lennetään puhtaasti, monta kertaa vuodessa.    

Vierailija
211/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä olen jo päättänyt äänestää. Aika monet tulee päätymään samaan ratkaisuun koska se on ainoa mikä voi oikeasti muuttaa systeemin järkevämmäksi. 

Perustele. Mitä vihreät tekee näille ongelmille?

Seisoo lentokoneessa. Ja saa syytteen.

Lentäähän ne ympäri maailmaa kokouksissa puhumassa, että muiden pitää lopettaa autolla ajaminen . Silti tekevät itse paljon ympäristörikoksia, omassa elämässään.   

Vierailija
212/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia. Onko tämä nyt tosiaan totta, että PS vie voiton tämän palstan gallupissa? Luulin sen olevan Vihreät. No, Vasemmistoliitto on toisena tässä gallupissa. Itse kun olen saanut lähinnä paheksuntaa tällä palstalla eriävien mielipiteiden takia. Onko tämä palsta oikeasti vihervasemmiston vai perussuomalaisten hallinnassa?

Ps voittaa usein tän palstan gallupeissa koska h671eillä on päivisin aikaa vastailla näihin

Vierailija
213/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia. Eivät hekään tietysti ole läheskään täydellisiä mutta he ovat käytännössä Suomen ainoa toivo tulevaisuudessa.

Heidän politiikassa ei ole mitään vikaa. Suomi olisi nopeasti raiteillaan, jos he saisivat yksinvallan. 

Ja ei ole vikaa siinä, että jotkut sanovat sen olevan yhden asian puolue. Tiedätte minkä asian. Tämä asia on sellainen, että jos pääsee pahaksi, sitä ei voi korjata. Kaikki muut asiat voidaan korjata tulevaisuudessa, oli se verotus, talouspolitiikka ym ym. Mutta sitä yhtä asiaa, kun se on kerran tänne otettu, ei voi enää poistaa. Jos ei haluta mennä 1930-luvun Saksan tielle.

Ala-arvoista natsikortin heiluttelua. Ja täysin perusteetonta. Kyllä on keinot vähissä ja perusteluita ei lainkaan. 

No mutta, perusteluita ja keinoja ei saa kertoa täällä, muuten ketju poistetaan.  Asioista pitää muutenkin sanoa kierrellen ja kaarrellen, suomalainen on aina syyllinen.  Muunlaiset mielipiteet on rasismia ja sillä tavalla kyllä muistuttavat natsikortin käytöstä. 

Vierailija
214/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per-sut!

Per-sut!

Per-sut!

Vierailija
215/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut!

Valehtelulla saatte valehtelijan maineen. Aika persu logiikka sulla.

Nythän on kilpailu käynnissä siitä, kuka eniten ehtii valehtelemaan, ja jos joku väittää että poliitikko tai polisi päällikkö valehtelee, niin saa varman tuomion.  Nyt on parasta osaamista se, että ihannoidaan kulttuuria jossa valehteleminen on hyve.    Ja naisten kivittäminen.    Meidän valehtelemista on se, että totuudesta ei saa puhua.    

Vierailija
216/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla isoooooo JYTKY!

JYTKY!

JYTKY!

JYTKY!

Vierailija
217/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia ehdottomasti. Puolueen valinta on helppoa nykyään.

Vierailija
218/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän gallupin perusteella Juha Sipilä ei ole seuraavan hallituksen ministeri ja sinisten ministerien määrä putoaa viidestä nollaan.  Jos tulee sinipunahallitus, niin Orpo saattaa jatkaa valtionvarainministerinä ja SGL opetusministerinä.

Vierailija
219/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia ehdottomasti. Puolueen valinta on helppoa nykyään.

Yhtään ei tarvi ajatella kun Hallis sanoo mitä tehdä.

Vierailija
220/238 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä ilmaston, luonnon ja eläinten puolesta! Okei, eihän tämä aina ole helppoa mutta valintoja on tehtävä ja tingittävä joistakin asioista joista ei ole täysin saa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi