Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ulkomaalaisia vaimoja suomessa?

Vierailija
05.12.2018 |

Tai maailmalla, jolla suomalainen mies. Jos jätetään ne yleisimmät maat pois, keitä tunnet? Onko perhettä ja onnelisia?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen: jenkki, 2 thaita, itävaltalainen, 2 ranskalaista, 4 turkkilaista, 4 vietnamilaista, 2 kiinalaista, saksalainen. Ihan onnellisilta tuntuvat.

Edelleenkin ihan perus jani-petterillä ei voi olma vaimoa turkista. Miten edes mahdollista?

Mä tunnen yhden, ihan kyllä tavallinen, hyvin koulutettu mies. Vaimo kuuluu turkkilaiseen yläluokkaan.

juu niin varmaan. Sano saman tien että on aatelinen.

Mikähän siinä onkin, että suomipossujen vaimot ovat aina peräisin köyhistä, alistavista tai kehittymättömistä kulttuureista?

Miksi ei esim. pohjoismaista, Kanadasta, Italiasta, Espanjasta, Saksasta tai Ranskasta?

Hohoijaa palstalla taas yks häiriintynyt akka. Lähtikö mies thaikun mukaan?

Vierailija
102/103 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai maailmalla, jolla suomalainen mies. Jos jätetään ne yleisimmät maat pois, keitä tunnet? Onko perhettä ja onnelisia?

Tunnen yhden jolla on kolombialainen vaimo. Mies on ex malli, suomenruotsalaisesta miljonääriperheestä. Omistavat kohtuullisen siivun pörssiyhtiöstä.

Vaimo on todella kaunis. Kunnon pervo nymfomaani kuulemma. Todella mukava suomalaisiin naisiin verrattuna.

Eli onnellisia ovat. Ei lapsia vielä. Noin 15 vuoden ikäero.

Aika monta joilla on thai tai filippiiniläisvaimo myös mutta noi nyt on niin tavallisia nykyisin. Ihan onnellisia pareja eivätkä useimmat niistä miehistä mitään rumia peräkammarin poikia ole vaan ihan tavallisia.

Jopas tuli alapeukkuja 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri mies naimisissa virolaisen naisen kanssa. Menivät naimisiin v 2009, olin itse häissä mukana.  Toinen tuttu kaveri töistä seurustelee Thai naisen kanssa mutta eivät ole naimisissa mutta heillä on lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi