Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ulkomaalaisia vaimoja suomessa?

Vierailija
05.12.2018 |

Tai maailmalla, jolla suomalainen mies. Jos jätetään ne yleisimmät maat pois, keitä tunnet? Onko perhettä ja onnelisia?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/103 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään miehen, mitättömän näköisen, lyhyen ja ilkeän. Hän muutti thaimaahan ja on naimisissa paikallisen naisen kanssa. Heillä on lapsi. Thai naiset huolivat jämämiehet, jotka eivät suomesta saa naisia.

Onko suomalainen nainen kansallisuuden perusteella parempi kuin thaimaalainen nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään miehen, mitättömän näköisen, lyhyen ja ilkeän. Hän muutti thaimaahan ja on naimisissa paikallisen naisen kanssa. Heillä on lapsi. Thai naiset huolivat jämämiehet, jotka eivät suomesta saa naisia.

Onko suomalainen nainen kansallisuuden perusteella parempi kuin thaimaalainen nainen?

Kumpikaan ei ole parempi. Oma vaimoni on kotoisin afrikasta, ja meillä on 3 tytärtä. Mutta mitä väliä sillä on? Ei mitään.

Vierailija
64/103 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
65/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on!. Olen kotoisin ranskasta, ja minulla on ihana suomalainen mies <3 tavattiin kun hän oli lomalla pariisissa. Aivan oikea kultakimpale <3 niinkuin kaikille oma kumppani pitäisi olla. Onko kellään muilla kaltaisiani tuttuja? Ei tarvitse olla sama kotimaa naisella kuin mulla? Itse tiedän mutta haluan ensin kuulla lisää?

Vierailija
66/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla <3

Vierailija
67/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisella on ulkomaalainen vaimo. Heillä on yksi yhteinen lapsi sekä sen lisäksi vaimon lapsi edellisestä avioliitosta. 

Vierailija
68/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisella on ulkomaalainen vaimo. Heillä on yksi yhteinen lapsi sekä sen lisäksi vaimon lapsi edellisestä avioliitosta. 

Mistä on?

Vierailija
69/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä. Niinkuin kaverini vaimo. Kaverin vaimo on uudesta-seelannista.

Vierailija
70/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Taloyhtiössä asuu perhe, jossa miehen vaimo on bulgarialainen. On nimittäin melkoinen matami. Kun alkaa huutamaan miehelleen, niin koko kulmakunta kuulee. Äijä luimistelee akkansa vierellä ihan nolona.

Ja aamurutiineihin kuulemma kuuluu, että kun mies on ajanut parran, sen jälkeen ko. nainen ajaa omansa.

Vierailija
71/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tyttöystävä Norjan lapista, tavattiin kun oli vaihto-opiskelijana. Olen hyvin tyytyväinen, uskon että hänkin. Välillä kun tulee sanaharkkaa niin kielet vaihtuu englannista kotikieliin, olisi varmaan hauska katsoa vierestä.

Vierailija
72/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tyttöystävä Norjan lapista, tavattiin kun oli vaihto-opiskelijana. Olen hyvin tyytyväinen, uskon että hänkin. Välillä kun tulee sanaharkkaa niin kielet vaihtuu englannista kotikieliin, olisi varmaan hauska katsoa vierestä.

Uskon :)

Vierailija
73/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tunnen. Tosin en erittele maita, vaan kaikki ollaan rakkaita toisillemme<

Vierailija
74/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen: jenkki, 2 thaita, itävaltalainen, 2 ranskalaista, 4 turkkilaista, 4 vietnamilaista, 2 kiinalaista, saksalainen. Ihan onnellisilta tuntuvat.

Edelleenkin ihan perus jani-petterillä ei voi olma vaimoa turkista. Miten edes mahdollista?

Mikä on sun ongelma (paitsi että olet ilmeisesti kasvanut tynnyrissä)?

Vierailija
75/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen: jenkki, 2 thaita, itävaltalainen, 2 ranskalaista, 4 turkkilaista, 4 vietnamilaista, 2 kiinalaista, saksalainen. Ihan onnellisilta tuntuvat.

Edelleenkin ihan perus jani-petterillä ei voi olma vaimoa turkista. Miten edes mahdollista?

Mä tunnen yhden, ihan kyllä tavallinen, hyvin koulutettu mies. Vaimo kuuluu turkkilaiseen yläluokkaan.

juu niin varmaan. Sano saman tien että on aatelinen.

Mikähän siinä onkin, että suomipossujen vaimot ovat aina peräisin köyhistä, alistavista tai kehittymättömistä kulttuureista?

Miksi ei esim. pohjoismaista, Kanadasta, Italiasta, Espanjasta, Saksasta tai Ranskasta?

Suomipossujen vaimot voi olla mistä vain, en tunne ainuttakaan.

Tavallisten suomalaisten miesten vaimoja on Pohjoismaista, Kanadasta jne. Nykyään suomalaisetkin ovat kielitaitoisia ja kansainvälisiä, vaikka se on ehkä mennyt sulta ohi.

Vierailija
76/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä pareja on? Ei täällä Helsingissä ainakaan?

Vierailija
77/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyrissä?

Vierailija
78/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä pareja on? Ei täällä Helsingissä ainakaan?

Vierailija
79/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynnyrissä?

Ei. Maailmassa

Vierailija
80/103 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, olin jo laittamassa, että ei kuulu tuttavapiiriin, mutta sitten huomasin, että hyvänen aika, onhan mun veljelläni vaimo Keski-Euroopasta. En vain tullut enää ajatelleeksi häntä ”ulkomaalaisena”!

Ja löytyyhän niitä monta muutakin paria, nyt kun mietin tarkemmin.

Sinänsä ei pitäisi ruokkia näin typerää ketjua, mutta menköön tämän kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi