Tunnetko ulkomaalaisia vaimoja suomessa?
Tai maailmalla, jolla suomalainen mies. Jos jätetään ne yleisimmät maat pois, keitä tunnet? Onko perhettä ja onnelisia?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
- Veljeni vaimo on italialainen. Heillä on 2 teini-ikäistä lasta ja vaikuttavat onnellisilta.
- Ex-miehelläni on nigerialainen vaimo, joka on 20 vuotta miestä nuorempi. On niillä aika paljon ollut kulttuurieroista johtuvia riitoja ja siitä, että exäni on pihi kuin mikä ja tuota naista taas täytyy täysin elättää. Mutta yhdessä ovat edelleen ja heillä on 3-vuotias lapsi.
- Työkaverin vaimo on kiinalainen. En tunne niin hyvin että osaisin sanoa ovatko onnellisia. Lapsia niillä ei ole, ja vaimo asuu Kiinassa ja mies Suomessa, mies menee aina pari kertaa vuodessa sinne Kiinaan pitkälle lomalle.
Tiedän tuollaisen parin. Miehen käyntien jälkeen vaimo tarvitsee puolestaan pitkän loman.
Onko se onnea vai juuri päin vastoin, vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen suomalainen mies & thai vaimo-parin töiden kautta. Ovat oikeasti todella sympaattinen pari, ja kumosivat kyllä omat ennakkoluuloni aivan täysin tällaisista pareista. Ovat töissä työparina, ja hyvin näyttää yhteistyö sujuvan vaikka yhdessäoloa on varmasti melkein 24/7. Vaimo puhuu hyvin suomea. Ovat kumpikin suurinpiirtein samanikäisiä.
Sama ikä helpottaa, kun on muita isoja eroja (kulttuuritausta).
Mulla on vaimo thaimaasta, joka on hyvin sopeutunut Suomeen. Sillä on siskonsa kanssa myös oma hieronta-alan yritys. Ollaan varmasti keskivertoa onnellisempia - kuten kaikki suomalaiset.
Suomalainen mies, venäläinen vaimo.
Kotinsa todella likainen ja epäsiisti. Vaimo ylipainoinen ja kova passaamaan miestään. Sukupuoliroolit todella perinteiset, myös lastenkasvatuksessa.
Kai ihan perusonnellisia.
Tunnen: jenkki, 2 thaita, itävaltalainen, 2 ranskalaista, 4 turkkilaista, 4 vietnamilaista, 2 kiinalaista, saksalainen. Ihan onnellisilta tuntuvat.
Mun vaimolla on Ghanalainen mies. Näyttävät onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on venäläinen. Kovin pitkään ja onnellisesti olemme olleet yhdessä. Tunnen monia Suomessa asuvia ulkomaalaisvaimoja. Parisuhdeongelmista kärsiville kavereilleni olen aina suositellut suomalaisvaimon vaihtoa ulkomaalaiseen. Ovat lähes poikkeuksetta naisellisempia, hoikempia, lämminsydämisempiä, empaattisempia, huolehtivaisempia, seksuaalisesti halukkaampia, intohimoisempia...
Olet varmasti itse heitä kohtaan mukavampi ja herrasmiesmäisempi kuin suomalaisia naisia kohtaan.
Itselläni on monia ulkomaalaisia naisia ystävinä, ja keskenään kun ulkomaalaiset naiset tapaavat, naureskelevat he miehille, myös suomalaisille. Se on universaali naisia yhdistävä tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on venäläinen. Kovin pitkään ja onnellisesti olemme olleet yhdessä. Tunnen monia Suomessa asuvia ulkomaalaisvaimoja. Parisuhdeongelmista kärsiville kavereilleni olen aina suositellut suomalaisvaimon vaihtoa ulkomaalaiseen. Ovat lähes poikkeuksetta naisellisempia, hoikempia, lämminsydämisempiä, empaattisempia, huolehtivaisempia, seksuaalisesti halukkaampia, intohimoisempia...
Vaikkka toki provoilet, ovat monet ulkomaalaiset naiset hyviä roolissaan, koska he eivät joudu naisen roolinsa lisäksi toimimaan myös miehinä toisin kuin mitä suomalaisilta naisilta odotetaan.
Tunnen erään suomalaisen joka asuu Briteissä ja hänellä on brittivaimo
En tunne kovin hyvin, mutta tiedän yhden latvialaisen, kaksi filippiiniläistä ja yhden venäläisen. Kolmella näistä neljästä parista on jo lapsia, yksi on niin tuore tapaus ettei ole vielä. Onnellisuudesta en voi olla tietenkään varma mutta ulospäin näyttää ihan hyvältä. Lisäksi tunnen yhden suomalainen vaimo + perulainen mies -pariskunnan, ovat olleet yhdessä kolmisenkymmentä vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai maailmalla, jolla suomalainen mies. Jos jätetään ne yleisimmät maat pois, keitä tunnet? Onko perhettä ja onnelisia?
Tunnen yhden jolla on kolombialainen vaimo. Mies on ex malli, suomenruotsalaisesta miljonääriperheestä. Omistavat kohtuullisen siivun pörssiyhtiöstä.
Vaimo on todella kaunis. Kunnon pervo nymfomaani kuulemma. Todella mukava suomalaisiin naisiin verrattuna.
Eli onnellisia ovat. Ei lapsia vielä. Noin 15 vuoden ikäero.
Aika monta joilla on thai tai filippiiniläisvaimo myös mutta noi nyt on niin tavallisia nykyisin. Ihan onnellisia pareja eivätkä useimmat niistä miehistä mitään rumia peräkammarin poikia ole vaan ihan tavallisia.
Kai tollasta m*lkkua olis sen omaisuuden takia kateltava vaikka arvostus vaimoa kohtaan tota luokkaa että jakaa hänen pervoilunsa kavereilleen. En tykkää👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden jolla on kolombialainen vaimo. Mies on ex malli, suomenruotsalaisesta miljonääriperheestä. Omistavat kohtuullisen siivun pörssiyhtiöstä.
Vaimo on todella kaunis. Kunnon pervo nymfomaani kuulemma. Todella mukava suomalaisiin naisiin verrattuna.
Eli onnellisia ovat. Ei lapsia vielä. Noin 15 vuoden ikäero.
Aika monta joilla on thai tai filippiiniläisvaimo myös mutta noi nyt on niin tavallisia nykyisin. Ihan onnellisia pareja eivätkä useimmat niistä miehistä mitään rumia peräkammarin poikia ole vaan ihan tavallisia.
No se mies ei ainakaan ole mukava, kun levittelee sänkyjuttuja ties kelle tutulle. Mahtaako vaimo tietää, mitä mies lörpöttelee hänestä?
Itse tiedän useita, joilla on ulkomaalainen puoliso. Ihan tavallisia avioliittoja heillä tuntuu olevan. Ei venäläisnaisistakaan kaikki ole hoikkia ja laitettuja, ihan samalla tavalla joukossa on reilusti ylipainoista tai ei niin naisellisesti pukeutuvaa. Yksi thaivaimo säälittää minua, miehensä kohtelee naista kuin koiraa julkisillakin paikoilla. Kesäisin kuuluu ulos, miten mies karjuu vaimolleen.
On. Hänellä on minut. Ja kovin rakas on ;)
Tunnen muutamia miehiä joilla thaikuista ostettu vaimo. Ihan kivoja niin kauan kun on massipussi leväällään. helpottaa muuten huomattavasti, kun ei yhteistä kieltä. Se on niin eksoottista näitten urpojen äijien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä. Vaimojen kotimaita mm. Viro, Saksa, Espanja, Valko-Venäjä, Bulgaria, Romania, Turkki ja Argentiina.
Turkkilaisella naisella ei voi mitenkään olla ihan perus suomimiestä. Ei vain mahdollista.
Harrastusporukassa on yksi kiinalainen vaimo. Säälittää kyllä, kun mies on tuurijuoppo. Selvin päin ihan kiva äijä. Yksi venäläinen vaimo on perhetuttu, yksi yhteinen lapsi ja yksi vaimon lapsi. Näyttäisi menevän hyvin.
Minä itse. Olen asunut suomesa 8 vuotta mieheni kanssa. Olen venäläinen ja onnellinen.
Mitä tarkoittaa aloituksessa "ne yleisimmät maat"?
Alapeukku sille.