Missä maassa komeimmat miehet?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ruotsalainen mies joten vastataan totta kai Ruotsi <3
Paljon Ruotsissa aikaa viettäneenä täytyy ihmetellä välillä miesten komeutta siellä. Ihan tavismiehetkin niin hyvännäköisiä!
Oj joi joi! Sulla on käynyt hyvä tsäkä. Kateeksi käy. Ihmettelen itsekin miten ne voikin olla niiiin komeita ja seksikkäitä. Sitä paitsi ruotsalaisilla miehillä on paljon perempi naismakukin kuin suomalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaisella naisella on ulkomaalainen mies, se johtuu siitä että ei ole kelvannut suomalaiselle miehelle.
Onko tää joku sun oma mutu-pohjainen "analyysi", vai onko aiheesta kenties ihan faktatietoakin? Jos ensiksi mainittu - pää kiinni. Jos jälkimmäinen niin linkkiä jakoon kiitos. :)
Mainittakoon vielä loppukaneettina, että kaikki tähänastiset seurustelusuhteeni ovat olleet kantasuomalaisten miesten - ei juoppojen - kanssa. Mukaan mahtuu niin KTM, dippainssi kuin psykologikin. Olen käytännössä katsoen ollut koko ikäni parisuhteissa teinivuosista alkaen, ja sinkkuna välillä vain omasta halustani.
Eli toistaiseksi, nyt nelikymppisenä, Suomi-Iran 11-1. (Silti nykyinen suhde toistaiseksi ihan paras!)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mä tykkään Lähi-idän miehien ulkonäöstä...mutta voi olla että tämä vain, koska miesystäväni on iranilainen <3
Tumma parransänki, pitkät, mustat, kaarevat ripset, mantelinmuotoiset isot silmät, sensuelli suu ja sopivasti karvainen (ei liian). :)
Lähi-itäläiset usein ihan pätkiä, 160cm luokkaa... ja pilalle kasvatettujakin usein
No mulla on sitten varmaan joku valioyksilö, kun pituutta n. 180cm ja en tiedä onko kotikasvatus vai ihan oma luonne, mutta tämä auttaa kotona (ja siis ei tarvitsisi kun ei asuta yhdessä ja nähdään vain viikonloppuisin eli on mun luona ns. vieraana), tekee ruokaa, siivoaa, taluttaa mun koiraa omasta halustaan ettei mun tarvi...
Olet naiivi. Kohta se syö sen koiran.
Norja, Ruotsi, Itävalta, Italia, Sveitsi
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mä tykkään Lähi-idän miehien ulkonäöstä...mutta voi olla että tämä vain, koska miesystäväni on iranilainen <3
Tumma parransänki, pitkät, mustat, kaarevat ripset, mantelinmuotoiset isot silmät, sensuelli suu ja sopivasti karvainen (ei liian). :)
Lähi-itäläiset usein ihan pätkiä, 160cm luokkaa... ja pilalle kasvatettujakin usein
No mulla on sitten varmaan joku valioyksilö, kun pituutta n. 180cm ja en tiedä onko kotikasvatus vai ihan oma luonne, mutta tämä auttaa kotona (ja siis ei tarvitsisi kun ei asuta yhdessä ja nähdään vain viikonloppuisin eli on mun luona ns. vieraana), tekee ruokaa, siivoaa, taluttaa mun koiraa omasta halustaan ettei mun tarvi...
Olet naiivi. Kohta se syö sen koiran.
Kyseessä ei ole kiinalainen ;)
Mutta siis vakavasti puhuen - miksi olen naiivi?
Venäjän rajalla tietyt, Pohjois-Karjala, Kainuu.
Mielestäni näillä alueilla on helmiä, joissa sekottuu jotain täydellisen eksoottista arjalaisuutta ja itämaisuutta sopivalla länsimaisella vivahteella. Eivätkä ole pituudella pilattuja. Juuri sopivan 170-178cm keskipiduutdella.
Kyllä se etelään menee...... Italialaiset ovat ykkös komistuksia, myös ranskalaiset ja kreikkalaiset.
Italialaisilla ja ranskalaisilla miehillä on hyvät käytöstavat, jotka vetoavat meihin naisiin.
Espanja! Komeita, iloisia ja seksikkäitä tummia komistuksia. Ovat eurooppalaisia ja tasa-arvoisempia kuin esim. italialaiset ja heitä komistaa entisestään ripaus arabiverta. ❤
Plussaa vielä kauniista kielestä ja kitaran keksimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi tietysti. Samoin kauneimmat naiset. Syytä tähän en tiedä, koska ovat kuitenkin paremman näköisiä kuin lähimaissaan. Esim. Hollannissa ovat kyllä pitkiä ja hoikkia mutta vähän "luihuja" ruotsalaisiin verrattuna. Norjassa ovat jotenkin karumpia, sellaisia Skandinavian skotteja, ruotsalaisten rinnalla.
Hah hah! Ruotsalaiset, maailman feminiinisimmät miehet eivät todellakaan ole komeimpia!
Kongo, irak, meksiko, marokko, nigeria
Vierailija kirjoitti:
Unkarissa on erittäin seksikkäitä komeita miehiä.
Ja myös aivan mielettömän kauniita, hymyileviä ja luomusti isorintaisia naisia!
En osaa sanoa. Olen nähnyt komeita miehiä ympäri maailmaa. Skandinaavit sulattaa mun sydämen, etenkin norskit! Ruotsalaisilla yleensä pehmeämmät piirteet, niihin en tunne vetoa juuri ollenkaan 🤔
Irlantilaiset, islantilaiset ja suomalaiset miehet.
Tanska! Aivan selkeä ykkönen. Köpiksen reissulla olisin voinut vaikka pyörtyä kaiken sen mieskomeuden vuoksi.
Islantilaisetkin on komeita, ruotsalaiset ei jostain syystä yleensä sytytä.
Suomi on ok, mutta hyvin harva mies täällä aiheuttaa mitään sydämen tykytyksiä.
Ja vaikka tämä monia ärsyttääkin, Länsi-Afrikassa on paljon kauniita ihmisiä, miehiä varsinkin.
Ei tämä nyt olee maa, mutta Kainuussa oman kokemuksen mukaan komeimmat miehet.
N27