Missä maassa komeimmat miehet?
Kommentit (170)
Kreikka ja Italia, komeita raamikkaita miehiä ja naisetkin upeita. Fiksuimmat tosin Aasiassa jo ihan ÄO:n perusteella.
treffit kirjoitti:
Mä tykkään Lähi-idän miehien ulkonäöstä...mutta voi olla että tämä vain, koska miesystäväni on iranilainen <3
Tumma parransänki, pitkät, mustat, kaarevat ripset, mantelinmuotoiset isot silmät, sensuelli suu ja sopivasti karvainen (ei liian). :)
Lähi-itäläiset usein ihan pätkiä, 160cm luokkaa... ja pilalle kasvatettujakin usein
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi tietysti. Samoin kauneimmat naiset. Syytä tähän en tiedä, koska ovat kuitenkin paremman näköisiä kuin lähimaissaan. Esim. Hollannissa ovat kyllä pitkiä ja hoikkia mutta vähän "luihuja" ruotsalaisiin verrattuna. Norjassa ovat jotenkin karumpia, sellaisia Skandinavian skotteja, ruotsalaisten rinnalla.
Olen asunut Ruotsissa ja Norjassa, Ruotsin "kauniit naiset" on legenda, joka ei pidä opaikkaansa, suurin osa melko olemattoman näköisiä.
Norjalaiset kauniimpia ja pidempiäkin, olen itsekin melko pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa!
Suomessa on vaan Ron Jeremyn näköisiä miehiä.
treffit kirjoitti:
Mä tykkään Lähi-idän miehien ulkonäöstä...mutta voi olla että tämä vain, koska miesystäväni on iranilainen <3
Tumma parransänki, pitkät, mustat, kaarevat ripset, mantelinmuotoiset isot silmät, sensuelli suu ja sopivasti karvainen (ei liian). :)
Kuvailit juuri apinan.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka ja Italia, komeita raamikkaita miehiä ja naisetkin upeita. Fiksuimmat tosin Aasiassa jo ihan ÄO:n perusteella.
Vai raamikkaita? Pikkujätkiä ne on 160 senttisiä kukkakeppejä.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa on komeita miehiä, mutta ranskalainen mies on sielukas.
Suomesta tuskin löytyy miestä, jolla on molemmat ominaisuudet.
Mitä suomalaisesta miehestä ei löydy, niin sitä ei tartte...
Suominaiset (mun makuun), tanskalaiset objektiivisemmin katsottuna.
Unkarissa on erittäin seksikkäitä komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai raamikkaita? Pikkujätkiä ne on 160 senttisiä kukkakeppejä.
Ei ne ole käyneet turistikohteiden ulkopuolella, missä gigolot ovat hakemassa panojaan...
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Lähi-itäläiset usein ihan pätkiä, 160cm luokkaa... ja pilalle kasvatettujakin usein
No mulla on sitten varmaan joku valioyksilö, kun pituutta n. 180cm ja en tiedä onko kotikasvatus vai ihan oma luonne, mutta tämä auttaa kotona (ja siis ei tarvitsisi kun ei asuta yhdessä ja nähdään vain viikonloppuisin eli on mun luona ns. vieraana), tekee ruokaa, siivoaa, taluttaa mun koiraa omasta halustaan ettei mun tarvi...
Onko joku maa jäänyt sanomatta? Mä sanon sen.
T:Håkån
Jos suomalaisella naisella on ulkomaalainen mies, se johtuu siitä että ei ole kelvannut suomalaiselle miehelle.
Omaan silmään skandinaavit, erityisesti Norja, ja Brittein saaret.
Hurjan komeita yksilöitä tullut vastaan toki kaikista maailmankolkista.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaisella naisella on ulkomaalainen mies, se johtuu siitä että ei ole kelvannut suomalaiselle miehelle.
niin tai sitten on käynyt kuten minulle: erosin kantasuomalaisesta väkivaltaisesta juoposta ja menin sittemmin naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin tai sitten on käynyt kuten minulle: erosin kantasuomalaisesta väkivaltaisesta juoposta ja menin sittemmin naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa.
Todistit juuri väitteen oikeaksi, et kelvannut suomalaisille, kuin jollekin juopolle.
-Ulkkikselle kelpaat kyllä ja naimisiinkin pääset->oleskelulupa.
Kävin Ruotsissa ja petyin vähän siihen että oletin ihmisten näyttävän paremmilta, varsinkin naisten puolesta. Toisaalta itsetuntoni koheni kun tajusin että ihan tavan tallaajia ne ruotsalaisetkin naiset ovat. Näkyi myös todella paljon rotevia, ylipainoisia ja androgyynejä naisia. Tunsin itseni kauniiksi siellä! Ja täällä aina haukutaan suomalaisia ja ylistetään ruotsalaisia.
N20
Tsekki, Amerikka, Italia