Missä maassa komeimmat miehet?
Kommentit (170)
Suomalainen mies ukkoutuu nopeasti. Keski-iässä ollaan jo pappoja.
Ruotsalaisissa on enemmän tyyliä ja herkkyyttä.
Puola, koska minulla on puolalainen mies niin haluaisin että muillakin on sellainen. Ovat muita komeampia ja älykkäämpiä.
Ei suomalaiset miehet oo mitenkää rumia.
Oikeasti löytyy paljon todella komeita miehiä.
Ei voi yleistää
Vierailija kirjoitti:
Yleistetään. Minun mielestäni Ruotsissa.
Feminiinisimmät, en tykkää yhtään. Iso-Britannia, Saksa ja Iso-Britannia.
ytyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistetään. Minun mielestäni Ruotsissa.
Feminiinisimmät, en tykkää yhtään. Iso-Britannia, Saksa ja Iso-Britannia.
Siis Suomi piti mainita, ei Britanniaa kahta kertaa.
En pysty sanomaan. Miehet on ihania. Suomalaiset, ruotsalaiset, venäläiset, itä-euroopasta tulevat, kreikkalaiset, italialaiset, latinot... ❤️
Melko suurella varmuudella Belizen pohjoisosissa. Voi olla myös Vanuatussa. En tiedä.
Saksa, Australia, Tanska, Norja.
Tällä hetkellä kierroksessa norjalainen mies :D
Mä tykkään Lähi-idän miehien ulkonäöstä...mutta voi olla että tämä vain, koska miesystäväni on iranilainen <3
Tumma parransänki, pitkät, mustat, kaarevat ripset, mantelinmuotoiset isot silmät, sensuelli suu ja sopivasti karvainen (ei liian). :)
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen ketju naisista poistettaisiin todella nopeasti täältä mutta tällaista se on tasa-arvo tällä palstalla.
Täällähän tuo ainakin äsken vielä keikkui.
Vierailija kirjoitti:
Irakissa koska mun oma hanipuppeli on sieltä <3. Suomalaiset ovat kaikista rumimpia koska eivät mua huolineet.
t. Sirpa 39v
Pera, älä viitsi trollata.
treffit kirjoitti:
Mä tykkään Lähi-idän miehien ulkonäöstä...mutta voi olla että tämä vain, koska miesystäväni on iranilainen <3
Tumma parransänki, pitkät, mustat, kaarevat ripset, mantelinmuotoiset isot silmät, sensuelli suu ja sopivasti karvainen (ei liian). :)
Mites se temperamentti ja uskonto? Mielestäni ovat machoilussaan jopa neitimäisiä, eivät siis miehekkäitä miehiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen ketju naisista poistettaisiin todella nopeasti täältä mutta tällaista se on tasa-arvo tällä palstalla.
Täällähän tuo ainakin äsken vielä keikkui.
Ei tänään m0d€ viitsi poistaa sitä jottei sen toiminta olisi liian läpinkäyvää.
Itsellä ruotsalainen mies joten vastataan totta kai Ruotsi <3
Paljon Ruotsissa aikaa viettäneenä täytyy ihmetellä välillä miesten komeutta siellä. Ihan tavismiehetkin niin hyvännäköisiä!
Niiinpä kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mites se temperamentti ja uskonto? Mielestäni ovat machoilussaan jopa neitimäisiä, eivät siis miehekkäitä miehiä ollenkaan.
Ei ole yhtään macho tämä, itseasiassa yllätyin alussa positiivisesti kun katsottiin jotain ohjelmaa hänen feministisistä (so. tasa-arvoa ajavista) kommenteistaan. Hän on myöskin meillä se, joka tykkää sisustaa ja siivota ja "palvella" minua (esim. jokapäiväiset jalka- ym hieronnat). Eli on ehkä hyvinkin "miehekkään" näköinen, mutta sisältä hyvinkin...hellä ja "pehmeä".
Hän on myöskin tunnustautunut ateisti (ja tästä syystä maastaan lähtenytkin), sillä ei voi sietää isl*minuskon oppeja (naisen vähempiarvoinen asema mukaanlukien).
Ja suomalaisilla naisilla on lyhyet jalat, leveä lantio, leveä naama joka aina norsunvitulla, perunanenä, ylipainoinen, ärsyttävä, epämiellyttävä ja ylimielinen asenne.
Afganistan, Albania, Moldova, Kirgistan, Kolumbia, Uzbekistan, Mongolia, Jemen, Pakistan ja Liberia. Kyllä sieltä niitä oikeita miehiä tulee. Suomalaiset ovat todella rumia ja tyhmiä verrattuna näiden maiden todellisiin uroksiin.
T: N 32