Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö miestäsi jos tulisi tilaisuus?

Vierailija
05.12.2018 |

Jos parisuhteessa olisi ongelmia ja tahtoisit saada edes vähän "jännitystä" ja säpinää elämääsi, niin ottaisitko vieraan miehen hotelliisi esimerkiksi työmatkalla? Tästähän mies ei saisi ikinä tietää, jos se tapahtuisi vaikka ulkomailla ja mies luottaisi sinuun. Tässä täytyisi tietenkin sitten olla varma, ettei se vaikuttaisi omaan käytökseen, eikä asiaa saisi jäädä märehtimään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, jos ja jos... No saattaisin.

Mutta vaikeuksia ei ole, eikä jaksa järjestää sellaista tilaisuutta... No tällä hetkellä tuntuu hyvin kaukaiselta ajatukselta lähteä pettämään.

Edellisessä suhteessa, joka oli huono kuin mikä ja mahdollisuuksia pettämiseen olisi ollut, en pettänyt siinäkään! Joskus nuoruuden seurusteluissa petin kyllä. Mutta se johtui ensisijaisesti siitä, etten edes ollut valmis mihinkään seurustelusuhteeseen, mutta seurustelin silti koska se "kuului asiaan".

Vierailija
42/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ainoa nainen pettää, siksi kysymys itsessään on jo tyhmä.

Millaista on elää tuollaisen ajatusmaailman kanssa? Oletko onnellinen? Iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Totuus on useasti ruma.

Mutta eläm mieluummin rehellisenä kuin idioottina, joka kieltää totuuden olemassaolon.

Et vastannut kysymykseeni oletko onnellinen. iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Mitä älyllisyyttä kysymykselläsi on itse faktoihin, tarkoituksenasi on ainoastaan yrittää siirtää keskustelu pois itse asiasta.

Olen eri, mutta millä perusteella nimität harhojasi faktoiksi, ja ilmeisesti vielä oletat muidenkin kohtelevan niitä sellaisina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäisin. Mitä tunteisiini tulee, olen sen verran alkukantainen eläin että annan tunteilleni usein periksi.

Vierailija
44/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos kyseessä joku random mutta työkaveri, jonka kanssa ollut kissa/hiiri leikkiä yli 10 vuotta alkaa käydä jo liian vastustamattomaksi :(

Vierailija
45/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti,kyllähän se hyvää tekee.

Kirjoittaa Jonne 14 v.

Ei vaan Armi 49v.

Vierailija
46/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti,kyllähän se hyvää tekee.

Kirjoittaa Jonne 14 v.

Ei vaan Armi 49v.

39

Vierailija
47/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tyhmää vaarantaa oma parisuhde. En missään nimessä vaikka olisi millainen taivahan prinssi tyrkyllä.

Sunkin kommentissa tulee esille halu pettä, et vain uskalla. 

Vierailija
48/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on elää tuollaisen ajatusmaailman kanssa? Oletko onnellinen? Iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Totuus on useasti ruma.

Mutta eläm mieluummin rehellisenä kuin idioottina, joka kieltää totuuden olemassaolon.

Et vastannut kysymykseeni oletko onnellinen. iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Mitä älyllisyyttä kysymykselläsi on itse faktoihin, tarkoituksenasi on ainoastaan yrittää siirtää keskustelu pois itse asiasta.

Minua ihan aidosti ihmetyttää, millaista elämä on, jos ajatusmaailma on noin vääristynyt.

Vierailija
49/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas aviopuoliso sukupuoleen katsomatta pettää tilaisuuden osuessa kohdalle. Seksuaalivietti on ihmisessä voimakas.

Vierailija
50/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on useasti ruma.

Minua ihan aidosti ihmetyttää, millaista elämä on, jos ajatusmaailma on noin vääristynyt.

Millä tavoin vääristynyt? Totuudessa eläminenkö on vääristymistä?

Eiköhän kuitenkin itsepetos ja valheessa eläminen ole sitä vääristymistä ja kieroutta sekä itsensä kusettamista potenssiin 10, tai ehkäpä kyseessä kohdallasi on vain tapahtuneiden peittelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän