Pettäisitkö miestäsi jos tulisi tilaisuus?
Jos parisuhteessa olisi ongelmia ja tahtoisit saada edes vähän "jännitystä" ja säpinää elämääsi, niin ottaisitko vieraan miehen hotelliisi esimerkiksi työmatkalla? Tästähän mies ei saisi ikinä tietää, jos se tapahtuisi vaikka ulkomailla ja mies luottaisi sinuun. Tässä täytyisi tietenkin sitten olla varma, ettei se vaikuttaisi omaan käytökseen, eikä asiaa saisi jäädä märehtimään.
Kommentit (50)
Parisuhteessamme on ollut ongelmia paljonkin, mutta en ole pettänyt. Mietin kyllä pettämistä tuhat kertaa silloin joskus ja tein jo hieman järjestelyitä sen suuntaan, mutta en pystynyt. Käytännöllisesti katsoen ajatusta pitemmälle en päässyt.
Nyt meillä on vaikeudet ohi ja parisuhteessa menee todella hyvin.
Tilaisuuksia olisi vaikka joka kuukausi mutta ei pienintäkään tarvetta pettää. Mihin ne ongelmat sillä häviäisivät?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti,kyllähän se hyvää tekee.
Kirjoittaa Jonne 14 v.
Tavaranjako ei kiinnosta. Aika totaalinen (henkinen) ihme täytyisi tapahtua, syvemmän tason rakkaudellinen kohtaaminen, että lähtisin lähentymään ketään edes psyykkisellä puolella.
En missään tapauksessa. Olen yöpynyt paljonkin työni puolesta hotelleissa ja aina olisi ollut seuraa tarjolla, mutta ei kiinnosta. Suhteessa on kaikki hyvin ja vaikka ei olisikaan, ei pettäminen ongelmia ainakaan parantaisi. Hyvin olen pystynyt olemaan pettämättä 22 vuotta.
En. En, vaikka mies ei rakasta eikä halua minua ja on pihdannut seksiä kohta vuoden. Ei pettämisessä ole mitään järkeä. Erotaan rehdisti sitten kun olen tilanteeseen niin kypsä, etten pysty sen kanssa enää elämään. Siihen asti eletään puutteessa.
Riippuisi varmaan tilanteesta ja miehestä. Jos joku todella sytyttäisi, niin saattaisin pettääkin.
Vierailija kirjoitti:
En. En, vaikka mies ei rakasta eikä halua minua ja on pihdannut seksiä kohta vuoden. Ei pettämisessä ole mitään järkeä. Erotaan rehdisti sitten kun olen tilanteeseen niin kypsä, etten pysty sen kanssa enää elämään. Siihen asti eletään puutteessa.
Eikös teillä ole jo parisuhde päättynyt, jos mies kerta ilmoittanut ettei rakasta.
Todella tyhmää vaarantaa oma parisuhde. En missään nimessä vaikka olisi millainen taivahan prinssi tyrkyllä.
Enpä ole ikini kuullut että noista pettämisjutuista olisi mitään hyvää seurannut. Eroja ja pahaa mieltä ja katkeruutta sekä itsekkäitä vanhempiaan aikuisina halveksivia lapsia kylläkin.
Meillä on mennyt miehen kanssa jo vähän aikaa huonosti. Nyt hän on lisäksi vielä pari viikkoa poissa kotoa. Eipä silti tulisi mieleenkään pettää häntä tilaisuuden tullen. Luulempa, että omalla kohdallani rakkauden täytyisi loppua, ennen kuin voisin pettää.
En ole pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin. En ole koskaan tuntenut halua ketään muuta kuin miestäni kohtaan. Pidän toki seksistä hänen kanssaan, mutta aivan yhtä helposti voisin olla ilman.
Miehenä voin vastata, vaikka minulta ei kysytty, että olen nuorena pari kertaa hakenut seuraa sillä tarkoituksella, mutta se ei onnistunut ja luultavasti olisin pettänyt jos se olisi silloin onnistunut. Mutta viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen en ole yrittänyt hakeutua naisseuraan, enkä varmaan innostuisi edes suorasta ehdotuksesta. Mutta edelleenkään en voi sanoa että en koskaan voisi pettää, tietysti voisin, jos asiat sopivasti etenesivät tilanteesta toiseen.
Matkustan paljon työkseni ja joinakin vuosina on tullut yli 100 hotelliyötä, mutta koskaan en siis ole pettänyt vaimoani ja ollaan oltu kohta 30 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin vastata, vaikka minulta ei kysytty, että olen nuorena pari kertaa hakenut seuraa sillä tarkoituksella, mutta se ei onnistunut ja luultavasti olisin pettänyt jos se olisi silloin onnistunut. Mutta viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen en ole yrittänyt hakeutua naisseuraan, enkä varmaan innostuisi edes suorasta ehdotuksesta. Mutta edelleenkään en voi sanoa että en koskaan voisi pettää, tietysti voisin, jos asiat sopivasti etenesivät tilanteesta toiseen.
Matkustan paljon työkseni ja joinakin vuosina on tullut yli 100 hotelliyötä, mutta koskaan en siis ole pettänyt vaimoani ja ollaan oltu kohta 30 vuotta yhdessä.
Miksi siis olet yhdessä vaimosi kanssa, koska tarkoituksella olet hakeutunut pettämään ja edelleenkin voisit pettää? Onko vaimosi ainoa, joka sinut on huolinut? Huono lähtökohta parisuhteelle.
En.
Joskus olen ex-miestäni pettänyt, kostoksi sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, kyttäämisestä ja täydellisestä luottamuksen rikkomisesta. Eikä auttanut yhtään. Sairas suhde oli muutenkin.
Pettäminen ei poista ongelmia, päinvastoin. Miksi ette voi puhua ongelmistanne ja yrittää ratkoa niitä keskenänne?
En todellakaan pettäisi. Sen takia meillä on se molemmin puolinen luottamus ettei sitä rikota. Minä en ole muutenkaan ihminen, joka menee tuntemattoman kanssa menee sänkyyn.
Minä en riko pitkää suhdetta 2min ähkimisen takia muutenkaan. Jos järkeä käyttää, niin helpompi se on kotona avata suu ja puhua ongelmista, kun ennemmin menisi pettämään.
En pettäisi, jäisi vain huono maku itselleen. Ennemmin eroaisin huonosta suhteesta. Niin upeaa vierasta ei ole olemassakaan että kannattaisi, sori vaan.
Vaikka tulisi tilaisuus, josta ei voisi jäädä kiinnikkään, en silti pystyisi. Mua inhottaakin ajatus siitä, että tekisin jotain toisen miehen kanssa. En edes ole sellainen ihminen,joka pystyy johonkin intiimiin tuntemattoman kanssa. Ja tutun kanssa en todellakaan!
Mulla tulisi niin kovat omantunnontuskat, sillä olen aina ollut kiltti,empaattinen ja tunnollinen. En pystyisi tekemään sellaista miehelleni
Tietysti,kyllähän se hyvää tekee.