Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö miestäsi jos tulisi tilaisuus?

Vierailija
05.12.2018 |

Jos parisuhteessa olisi ongelmia ja tahtoisit saada edes vähän "jännitystä" ja säpinää elämääsi, niin ottaisitko vieraan miehen hotelliisi esimerkiksi työmatkalla? Tästähän mies ei saisi ikinä tietää, jos se tapahtuisi vaikka ulkomailla ja mies luottaisi sinuun. Tässä täytyisi tietenkin sitten olla varma, ettei se vaikuttaisi omaan käytökseen, eikä asiaa saisi jäädä märehtimään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Meni suhteessa miten huonosti vain niin en pettäisi toista. Kahdessa pitkässä huonossa suhteessa olen ollut..

Vierailija
22/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pystyisi mihinkään yhden yön juttuun mutta jos tarjolle tulisi mies joka olisi lämmin, hellä, läheisyyttä tarjoava ja intohimoinen niin riski olisi todella suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Vierailija
24/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
25/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle parisuhde on pyhä. En petä, ennemmin eroan. Vaikka mies ei saisi koskaan tietää, suhde olisi lopullisesti pilalla koska minä itse tietäisin. Toisekseen pelkkä seksi ei edes kiinnosta.

Vierailija
26/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuksia olisi kyllä, mutta en ole pettänyt. Niin voisihan sitä, mutta olen aika hankala sängyssä. Saatan muuttaa mieltä kesken touhun eikä yhdenillan jutut koskaan ennenkään mitään osanneet. Saattaisin tulla raiskatuksi ja parhaimmillaankin saisin todennäköisesti huonompaa seksiä kuin kotona. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
27/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pettäisi miestäni työ- tai lomamatkalla. Rakastan miestäni. Olen erittäin tyytyväinen nykyiseen puolisooni ja seksielämäämme. Rakkaani on huolehtinut erinomaisesti siitä, että en ole joutunut olemaan puutteessa. Viime aikoina on paikat olleet hellänä, kun mies on antanut seksiä päivittäin. Kun parisuhde voi erittäin hyvin, ei ole tarve miettiä pettämistä. Sitäpaitsi seksi on ollut niin täydellisen hyvää puolisoni kanssa, että vieraissa käydessä joutuisin pettyä suuresti.

Vierailija
28/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä niitä tilaisuuksia on ollut ja uskoisin, että suurimmalla osalla kyllä tilaisuuksia tulee vastaan, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Suhteessamme on tottakai ollut ylä- ja alamäkiä, mutta en todellakaan näe pettämistä ratkaisuna mihinkään enkä ole nähnyt sinä vaikeimpanakaan kautena. Olin silloin jopa hieman ihastunut toiseen henkilöön, joka myös minuun, mutta otin järjen käteen ja etäisyyttä häneen. Hetkellinen säpinä/jännitys/huuma ei suhteen ongelmia olisi korjannut, päinvastoin, ja asetin yhteiset vuodet ja rakkauden hetkellisen ihastuksen edelle haasteista huolimatta.

Itselle on aika vieras ajatus muutenkin, että miten se syyllisyys pettämisestä ei muka jäisi kalvamaan niin, ettei kuitenkaan voisi olla tunnustamatta tekoaan ja sitten oltaisinkiin vaan vielä syvemmissä vesissä. Ja vaikkei niin kävisi niin itseä silti ahdistaisi tietää, että ei ole ollut toisen luottamuksen arvoinen - ei luottamuksessa ole kyse siitä, että ei haittaa rikkoa sitä, kunhan ei jää kiinni.

N32, 10 v oltu yhdessä mieheni kanssa

Vierailija
29/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoa nainen pettää, siksi kysymys itsessään on jo tyhmä.

Vierailija
30/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sinua kulta.

Vierailija
31/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että pettäisin. Ongelmia on ollut, mutta en ole halunnut pettää miestä.

Vierailija
32/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on elää tuollaisen ajatusmaailman kanssa? Oletko onnellinen? Iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Vierailija
33/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta seksi ja yhdenyön hotellipanot niin paljoa, että pettäisin poikaystävää vaikka just sillä hetkellä menisi huonosti suhteessa ja seksiä tai läheisyyttä ei just silloin oliskaan. Olen sen verran kiltti ja kunnollinen nainen että kyllä ensin rehdisti erottaisiin ennen kuin muita alkaisin kattelee. Ja silloinkaan en vaan pelkän yhden kerran panoja kaipaisi, koska mä en sellaiseen tahdo ryhtyä enkä pysty - tarviin tunteet seksijuttuihin. Siksi pettäminen on mulle muutenkin tosi absurdi juttu, en ymmärrä ollenkaan sellaiseen kykeneviä ihmisiä.

Ja sitten taas jos mulle tulis joku maailman suurin suhteen ulkopuolinen ihastus joka olis molemminpuolista, niin sitten se ois myöskin ero ennekuin mitään fyysistä sen toisen osapuolen kanssa alottaisin. Lähtökohtaisesti en alkais ruokkia tommosta ihastusta kuitenkaan, jos olisin vielä suhteessa jossa vois olla pienikin mahdollisuus selvittää asioita. Mä en mitenkäänpäin pystyisi pitää salaisuutena ja käyttäytyy normaalisti miehen edessä jos olisin sen seläntakana sen tietämättä jotain toista henkilöä paneskellut. Ei siitä mitään tulis. En osaa pitää noin isoja salaisuuksia, ja jos sillein olis päässyt jossain mielenhäiriössä tapahtumaan niin varmaan tunnustaisin sen samantien. Toki, en voi 100% varmuudella sanoa kun tämmöstä tilannetta ei ole tullut koskaan, enkä usko että tulee. Itseäni sen verran kuitenkin tunnen, että en usko että olis mulle mahdollista.

Vierailija
34/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin vastata, vaikka minulta ei kysytty, että olen nuorena pari kertaa hakenut seuraa sillä tarkoituksella, mutta se ei onnistunut ja luultavasti olisin pettänyt jos se olisi silloin onnistunut. Mutta viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen en ole yrittänyt hakeutua naisseuraan, enkä varmaan innostuisi edes suorasta ehdotuksesta. Mutta edelleenkään en voi sanoa että en koskaan voisi pettää, tietysti voisin, jos asiat sopivasti etenesivät tilanteesta toiseen.

Matkustan paljon työkseni ja joinakin vuosina on tullut yli 100 hotelliyötä, mutta koskaan en siis ole pettänyt vaimoani ja ollaan oltu kohta 30 vuotta yhdessä.

Miksi siis olet yhdessä vaimosi kanssa, koska tarkoituksella olet hakeutunut pettämään ja edelleenkin voisit pettää? Onko vaimosi ainoa, joka sinut on huolinut? Huono lähtökohta parisuhteelle.

Mistä sinä tuon repäisit? Tahallaanko ymmärsit väärin?

Eikö hän sanonut, että ei voi luvata ettei koskaan voisi pettää vaikka ei vaimoaan ole kertaakaan pettänyt. Minusta se on vain realismia. Tiedän aika monta tällaista "en koskaan" ihmistä, jotka sitten aikanaan ovat kuitenkin tehneet sen mitä eivät koskaan milloinkaan tee. Elämäntilanteen ja ihmiset muuttuu ajan kuluessa.

Vierailija
35/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on elää tuollaisen ajatusmaailman kanssa? Oletko onnellinen? Iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Totuus on useasti ruma.

Mutta eläm mieluummin rehellisenä kuin idioottina, joka kieltää totuuden olemassaolon.

Vierailija
36/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on useasti ruma.

Mutta eläm mieluummin rehellisenä kuin idioottina, joka kieltää totuuden olemassaolon.

Et vastannut kysymykseeni oletko onnellinen. iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Vierailija
37/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt edes olisi mies. Onneksi ei ole. No en pettäisi.

Vierailija
38/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on useasti ruma.

Et vastannut kysymykseeni oletko onnellinen. iloinen, huoleton, onnellisesti rakastunut ja rakastettu?

Mitä älyllisyyttä kysymykselläsi on itse faktoihin, tarkoituksenasi on ainoastaan yrittää siirtää keskustelu pois itse asiasta.

Vierailija
39/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyhmä EN ole  ! !

Vierailija
40/50 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En, vaikka mies ei rakasta eikä halua minua ja on pihdannut seksiä kohta vuoden. Ei pettämisessä ole mitään järkeä. Erotaan rehdisti sitten kun olen tilanteeseen niin kypsä, etten pysty sen kanssa enää elämään. Siihen asti eletään puutteessa.

Eikös teillä ole jo parisuhde päättynyt, jos mies kerta ilmoittanut ettei rakasta.

Ei se mitään sellaista myönnä. Väittää rakastavansa, mutta kohtelee kuin kämppäkaveria. Mutta ei, rakkauden tunteen loppuminen ei tarkoita väistämättä parisuhteen loppumista. Se on valinta joka tehdään erikseen. Eihän kaikki ihmiset rakasta puolisoaan koskaan, eikä se silti ole mikään syy pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi