Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikka tarjolla hankalan matkan päässä

Vierailija
04.12.2018 |

Mitä tekisitte mun asemassa, mielipiteitä?

Eli olisin saamassa vakkaripaikan Riihimäeltä ja asun Tikkurilassa. Juna ei ole vaihtoehto koska työpaikka sijaitsee toisella puolen Riihimäkeä kuin asema eikä paikallisliikennettä ole. Myös kodin päässä asema on 10 min bussimatkan päässä.

Olen niin kyllästynyt pätkätöihin ja mun alalla vakipaikat on kiven alla.

Ajokortti on, mutta ajokokemusta ei paljoa eikä varsinkaan talvella ja pimeällä. Uskaltaisinko ostaa silti auton?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku vanhempi Toyota 1.5k eurolla.

Vierailija
22/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo hyvä, n. 2100 € / kk. Autoa varten olisi säästöjä 6000 €.

Saat säästöilläsi hankittua ihan kelvollisen käytetyn auton, joten ei tarvi jokakuista lainanlyhennystä taakaksi ottaa. Etköhän pärjäile tulojen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla ajaa autoa talvella, ajan liian hiljaa ja olen tukkeena muille. Tämä on ollut esteenä monille työpaikoille. Kesällä uskallan ajaa mutta talvella pelkään ennenkaikkea pimeyttä, lumisadetta ja liukkautta. Kortti on kyllä ollut jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
24/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tarjottiin työtä sipoosta. Asun hakunilassa. En omista autoa. Bussit kulkevat aamuisin välillä 8-11, iltapäivisin 14-16. Aamuvuoro alkaisi klo 07.00. Iltavuoro klo 13.00. Työ olisi kestänyt 6kk. Olisin mielelläni mennyt kyseiseen paikkaan töihin, mutta kunto ei kestä pyöräillä 25km. matkaa. Olen 56 vuotias. Taksiin ei ole varaa.

Vierailija
25/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motariahan tuossa pääosin ajetaan et siinä on ohituskaista nopeammille.

Ihme vinkumista. Ajamaan oppii kun ajaa.

Vierailija
26/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kuin kaukana työ on Riksun asemalta? 10min? 20min? Ootko menossa sinne sairaalaan töihin?

4-5 km on matkaa.

Vierailija
27/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kaupungilla on monta paikkaa esim keittiö/siivous, josta saa saman palkan! Miksi hitossa lähteä noin kauas töihin?

Vierailija
28/28 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kaupungilla on monta paikkaa esim keittiö/siivous, josta saa saman palkan! Miksi hitossa lähteä noin kauas töihin?

Koska palkka ei ole pääasia vaan mielekkääksi kokema työ joka vastaa koulutusta sekä mahdollisuudet oppia uutta ja kehittyä.