Muita jotka ei luota tatuoituihin ihmisiin
En kyllä edes uskalla mennä esim samaan hissiin tämmöisen kanssa, kassallekin kun menen niin katson tarkkaan minkälainen myyjä kassalla on.
Kommentit (7)
Jos niitä on vähän niin ei haittaa, mut jos on kaulassa ja naamassa niin haittaa.
Pidän heitä lähinnä maalaisina. Voisin kyllä luottaa johonkin pikku tatskaan. Sellaiseen hipsterijuttuun.
Ei niissä ole mitään erikoista tai pelättävää, kaikki samaa harmaata massaa nykyään. Näyttävät toistensa kopioilta kuin munat kennossa. Venkulan pälyilevä katse on se merkki, mistä tietää varoa.
Mun äiti uskaltautui ottamaan pitkään haluamansa ja itse suunnittelemansa tatuoinnin vähän ennen kun täytti 50v.
Ihan hyvä mummo siitä on silti kasvamassa. Välittävä, huolehtiva, elämänsä kuuliaasti työtä tehnyt ja veronsa maksanut kansalainen.
En usko että on harmiksi kenellekään tai rettelöi vanhainkodissakaan vaikka tatska-mimmi onkin.
En mäkään luota suhun, enhän mä edes tiedä kuka sä oot! 😲
Mutta ihan varmana luotat kuitenkin tatuoituihin normaalissa päivässäsi. Minullakin on tatuointi, mutta et tietäisi siitä (jos et olisi ertityisen hyvä tuttu).
Kukapa luottaisi?