Millaisen puvun laitat Linnan juhliin?
Itse ajattelin ottaa varman pälle ja vetää valkoiset legginsit ja sinisen hameen.
Kommentit (23)
Tissijuhlat. Jotakin, jossa tissit pursuaa.
Pönötetään jatkossa kaikki juhlapuvuissa tissit töröllä kun katsotaan linnan juhlia telkusta. Perinne se olisi sekin.
Mielikuvituksettomasti mutta turvallisesti frakin.
Tärkein asusteeni on ruskea paperipuussi päässä. Saavat sitten mammat ihmetellä kuka kumma tuo on.
Minun asuni ovat sokeat veteraanit virkanneet kierrätetyistä kossupullon etiketeistä.
Sain ihmeesti hankittua yhden kk rahoilla kahdet uudet leggingsit, ne voisi pukea kun ehjät kerrankin, yläpäähän itse tekemäni silkkipaita.
Muovipusseista tehdyn. Eli ilmastoasiat kunniaan. Vanhaa uudeksi.
En mene linnan juhliin, mutta suurlähetystön juhliin laitan joko pitkän sinisen sifonkihameen, jossa on valkoisin helmin kirjailtu yläosa, tai sitten vaaleansinisen kauniisti laskeutuvan pitkän leningin ja vanhan rosan värisen minkkistoolan.
Ajattelin papersäkkiä. Linnan emäntäkin pukeutuu puukuituiseen vaatteeseen, olis niinku teeman mukainen. Myös sanamalehdistä kokoon liimattu puku olis oikea valinta.
Salaisuus. Mutta tyyliä ja glamouria olla pitää.
Ihan nakuna ilman mitään asua menen
Kaljapullonkorkeista tehty upea luomus. Odottakaapa.
Juuri Sami Sykkö kertoi, että porukoilla on siellä koivusta tehtyjä ja mikäli oikein muistan jotain eko-teema taas.
Mä kun olin ajatellut laittavani tyttären vanhojentanssimekon. Olenkohan aivan jälkeenjäänyt? Vieläkö ehtisin veistää oman puvun..? Jos otan pekkasvapaata huomisen..
Eiköhän se sama raidallinen yö-, työ-, ja juhlapuku käy linnassa juhlimiseen.