Minkä musiikki albumin kuuntelit viimeksi tai kuuntelet juuri nyt
Kertokaapa viimeisin kuuntelemanne kokonainen levy nimeltä ja vaikkapa arvioiden sekä mahdollisten lisätietojen ( soittajat, julkaisuvuosi, genre jne. ) kera. Ei suoratoisto -biisit kelpaa!
Itse aloitan : Jerry Lee Lewis : sessions 2-Lp 70-luvun alussa briteissä levytetty loistava Killerin Boogie Woogie Rock´n´roll levy jossa brittimuusikoiden parhaimmisto säestää Killeriä Rock´n´roll klassikoiden parissa. Suosittelen!
Kommentit (164)
Draken uusin albumi, sitä ennen Taylor Swiftin uusin.
Princen Sign o' The Times
Voi että kuinka epätasainen levy. 3 hyvää biisiä, muut eivät jääneet mieleen. Ja on sitten tupla-lp.
Vierailija kirjoitti:
U2 - Rattle and Hum
En ollut kuunnellut sitä ikuisuuksiin vaikka se oli mulle todella tärkeä levy silloin aikanaan
Tuo taisi olla se levy joka teki U2:sta supersuositun myös Suomessa? Tuntuu että musiikkilehdistö kohisi levystä monta vuotta vaikka ei kai se oikeasti ollut niin. Olin vain siinä iässä.
On Every Street Dire Straitsilta, 2-3 hyvää biisiä ja muuten takki on ollut täysin tyhjä.
Taisi olla The Crashin Melodrama.
Eurythmicsin Revenge.
Olisiko paras juppifiilistelylevy koskaan? Todella tasapainoinen ja tyylikäs kokonaisuus.
Tässä on ehkä levyn paras biisi. Tai ainakin paras jota ei kuule enää koskaan missään.
Pretenders ; Get Close 1986 Vinyyliltä totta kai. Don´t get me wrong albumin hitti biisi. Chrissie Hyndellä loistava ääni!
Olen samaa mieltä kanssasi. Hieman väsynyttä väkisin vääntämistä tuo Diren viimoiseksi jäänyt mutta tavallaan paranee kuuntelujen myötä kun kaikenkarvaiseen nykymusaan vertaa..
Los Lobos : How will the wolf survive 1984
mainio TexMex bändi ja levy. Tuota kun kuuntelee niin rupeaa tekemään tacoja / tortilloja mieli jä söinkin niitä..
Kyseinen levy oli muuten 30. Rolling Stone lehden listalla 100 80-luvun parasta albumia,
Suunnilleen puolet kuitenkin levyn biiseistä taisi olla jonkin asteisia single hittejä...
Weird Al Yonkovic teki Bad biisistä hyvän video coverin I´m Fat. Sama heppu taisi myös levyttää Beat it biisin nimellä Eat it,, Suosittelen katsomaan videot mikäli ette ole niitä nähneet.
Mark Koffler kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Hieman väsynyttä väkisin vääntämistä tuo Diren viimoiseksi jäänyt mutta tavallaan paranee kuuntelujen myötä kun kaikenkarvaiseen nykymusaan vertaa..
Totta kai se on parempi kuin nykylevyt mutta kalpenee monien muiden '91 ilmestyneiden rinnalla.
Swingin Sulttaani Sulkavalta kirjoitti:
Suunnilleen puolet kuitenkin levyn biiseistä taisi olla jonkin asteisia single hittejä...
Niin, juuri ne 2-3 hyvää biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lamb on Genesiksen parhaita levyjä. Jos tykkäsit, niin Selling England by a pound kuunteluun.
Pink floyd on mielestäni yliarvostettu, vain Gilmourin kitaroinnin ansiosta sitä jaksaa toisinaan vielä.
Invisible Touch soi. Ei ole enää paljon progesta jäljellä mutta levy on hyvä ja paljon muutakin kuin Land of Confusion huumorivideoineen.
Hyvä on. Aikoinaan omistin tuon kasettina, ja se kului puhki kovasta kuuntelusta.
Palaan usein The Policeen, Synchronicity on edelleen todella kova.
Mistä te tykkäätte Policessa? Kuuntelin just Synchronicityn eikä kuulostanut mun mielestä oikein miltään.
Se on sentään niiden paras levy. Aiemmat ovat vielä mitäänsanomattomampia.
Dead Or Alive: Mad, Bad and Dangerous to Know. 1986. Ensimmäisiä Stock-Aitken-Waterman -ketjun tuottamia levyjä. Ja silloin laulaja Pete Burns näytti vielä ihmiseltä...
Nick Caven Ghosteen (2019).
Neljä tähteä viidestä.
Keban Koko ajan go-go (1987).
Suomessa tehtiin tuohon aikaan hienoja albumeita.
Jos ketään kiinnostaa tietää miltä Helsingin kadut kuulosti 80-luvulla, niin tältä.
Nykyään kaupungilla on ihan eri äänimaisema ja taustakohina.
Kasarilla kaduilla kuului kopina ja rytmi!
U2 - Rattle and Hum
En ollut kuunnellut sitä ikuisuuksiin vaikka se oli mulle todella tärkeä levy silloin aikanaan