Minkä musiikki albumin kuuntelit viimeksi tai kuuntelet juuri nyt
Kertokaapa viimeisin kuuntelemanne kokonainen levy nimeltä ja vaikkapa arvioiden sekä mahdollisten lisätietojen ( soittajat, julkaisuvuosi, genre jne. ) kera. Ei suoratoisto -biisit kelpaa!
Itse aloitan : Jerry Lee Lewis : sessions 2-Lp 70-luvun alussa briteissä levytetty loistava Killerin Boogie Woogie Rock´n´roll levy jossa brittimuusikoiden parhaimmisto säestää Killeriä Rock´n´roll klassikoiden parissa. Suosittelen!
Kommentit (164)
https://www.youtube.com/results?search_query=annenmaykantereit+tom%27s+…
Mulle uusi tuttavuus mutta niin monimuotoinen , 2011 perustettu AnnenMayKantereit
Viimeksi kuuntelin Jäätelöauton Poppis poppi 1 -levyltä musiikkia. En kummiskaan kokonaan sitä jaksanut kuunnella. Ihan nostalgia mielessä sitä kuuntelin.
Vierailija kirjoitti:
Depeche Mode Violator.
Sama. Ei toiminut. En ehkä ollut sopivassa mielentilassa? Vaikuttaa aika tunteikkaalta levyltä. En taida olla myöskään kohdeyleisön sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lamb on Genesiksen parhaita levyjä. Jos tykkäsit, niin Selling England by a pound kuunteluun.
Pink floyd on mielestäni yliarvostettu, vain Gilmourin kitaroinnin ansiosta sitä jaksaa toisinaan vielä.
Invisible Touch soi. Ei ole enää paljon progesta jäljellä mutta levy on hyvä ja paljon muutakin kuin Land of Confusion huumorivideoineen.
Hyvä on. Aikoinaan omistin tuon kasettina, ja se kului puhki kovasta kuuntelusta.
Palaan usein The Policeen, Synchronicity on edelleen todella kova.
Mistä te tykkäätte Policessa? Kuuntelin just Synchronicityn eikä kuulostanut mun mielestä oikein miltään.
Vierailija kirjoitti:
Dire Straits - On Every Street
Oliko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lamb on Genesiksen parhaita levyjä. Jos tykkäsit, niin Selling England by a pound kuunteluun.
Pink floyd on mielestäni yliarvostettu, vain Gilmourin kitaroinnin ansiosta sitä jaksaa toisinaan vielä.
Invisible Touch soi. Ei ole enää paljon progesta jäljellä mutta levy on hyvä ja paljon muutakin kuin Land of Confusion huumorivideoineen.
Hyvä on. Aikoinaan omistin tuon kasettina, ja se kului puhki kovasta kuuntelusta.
Palaan usein The Policeen, Synchronicity on edelleen todella kova.
Mistä te tykkäätte Policessa? Kuuntelin just Synchronicityn eikä kuulostanut mun mielestä oikein miltään.
Mielestäni ne vanhemmat on parempia, Reggatta de Blanc ehkä paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä?
Mun mielestä tuo ja Brothers In Arms on bändin tylsimmät levyt nimenomaan kokonaisuuksina. Toki tunnettuja hittejä niiltä löytyy.
t. eri
The Birthday Massacre - Diamond
Mukavaa, elektronisia elementtejä käyttävää goottipoppia. 🖤
Tahdon joskus vielä nähdä tämän bändin livenä.
Audioslaven Audioslavea. Olin just elämässäni päässyt kevyempään tunnelmaan, kun sain tänään huonoja uutisia. Siis jurrit, Chris Cornell ja unohdus. One night escape, mut nyt on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä?
Mun mielestä tuo ja Brothers In Arms on bändin tylsimmät levyt nimenomaan kokonaisuuksina. Toki tunnettuja hittejä niiltä löytyy.
t. eri
Brothers In Arms ei saanut mitään huippuarvioitakaan uutena. Maine kasvoi vasta hiljalleen.
Fleetwood Mac: Rumours
Tuntui tosi fiksulta fiilistellä tuollaista :) aikuista musiikkia!
Placebo : Never let me go... täydellinen albumi vuodelle 2022
En kuuntele albumeita, vaan yksittäisiä kappaleita.
Nuoruudessani kuuntelin Madonnaa ja Michael Jacksonia. Poikaystävän kanssa Van Halenia. Ajelimme Helsinkiin ja Van Halen soi auton mankassa. Nyttemmin kuuntelen vain yksittäisiä kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
jkjk kirjoitti:
Beatles: with the Beatles . bändin 2. albumi 1963 cd stereo mix. hyvä on..
Exile on Main St.
En usko että on Rollareiden paras levy. Pitää kuunnella muitakin.
Sticky Fingers on ainakin todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Selling England kuunneltu. Keskiaikainen tunnelma :) onneksi lyhyempi kuin Lamb vaikkei ihan yhtä hyvä.
Seventh Son of a Seventh Son
Huhhuh millaisia seikkailuja levy sisältääkään! Mukaansatempaava kuin mikä!!!
Mä pidän oikeastaan vain Pink Floydin 70-luvun tuotannosta, eli albumeista väliltä Meddle - The Wall. Sen jälkeistä tuotantoa tulee harvemmin kuunneltua. Siitäkin huolimatta, että olen kova Gilmour-girl. :-)