Tunnetko ketään joka on ollut linnanjuhlissa
Mun ukki oli joskus kun Kekkonen oli presidenttinä.
Kommentit (56)
Lapseni koulukaverin isä, on kansanedustaja, tunnen hänet muutenkin. Mieheni eno vaimonsa kanssa.
Enoni vaimoineen. Kulttuurin parissa ansioitunut. Olihan siinä kättelyjonon katselussa ihan erityistä hohtoa sillä kertaa. :-)
Entinen opettajani, joka on nyt kansanedustaja.
enoni vaimoineen pari vuotta sitten. urheilun parissa työskentelee
Nejä tulee heti mieleen, jos edesmenneetkin lasketaan. Työkaveri joka vaikutti järjestössä, entinen opettaja josta tuli kansanedustaja ja sukulaispariskunta joista toinen oli kunnanjohtaja.
Mun kosmetiikkakauppias oli 90-luvun puolessavälissä :) Sanoi, että oli kuuma ja ahdas, mutta mukava tunnelma.
Halonen kutsui entisen luokkakaverini eli serkkunsa joka vuosi. Tavallisesti sukulaiset tulee sivuovesta, nämä tuli aina muiden vieraiden joukossa oikein näyttävästi.
Monikin linnanjuhlissa käynyt tuntee minut.
Tänä itsenäisyyspäivänä saavat syylliset kärsiä.
Tunnen henkilökohtaisesti useitakin. Esimerkiksi presidentin.
Puolisoni on ollut ja monta tuttua on ollut siel juhlimassa.
Yksi tuttu on ollut Linnan juhlissa, tarjoilijana.
Tunnen kyllä, työkavereita muutama (saa nähdä koska itselle iskee nakki), naapurin tyttö oli aveccina kerran, pari piispaa ja muutama kansanedustaja.
Ja esiintyjiä tunnen aika monta myös, kontaktit ja harrastukset ovat sen laatuisia.
En ehkä tunne mutta tiedän. Tänä vuonna molemmat menossa.
Entinen opettaja ja äitini tutun lapsi, jonka kanssa olen pienenä leikkinyt. :)
Serkkuni on ollut juhlissa viitisen kertaa, tätini kerran sekä isäni serkku myös kerran.
Entinen pomo, jonka mies oli kansanedustaja.
Joka vuosi jokunen tuttu vaihtelevin perustein, sekä omilla ansioilla että aveceina. Kerran bongasin kättelyjonosta ex-heilan nykyisen rouvansa, silloisen järjestöpomon seuralaisena.