Tunnetko ketään joka on ollut linnanjuhlissa
Mun ukki oli joskus kun Kekkonen oli presidenttinä.
Kommentit (56)
Juu tunnen. Pienen paikkakunnan menestynyt urheilija oli miehensä kanssa vuonna kivi ja kirves.
Tunnen, Kaartin entisiä soittajia ja johtajia.
Entinen työ- ja opiskelukaverini on viime vuosina ollut siellä joka vuosi miehensä "asemasta" johtuen.
Eräs toinenkin entinen työkaverini on kerran ollut juhlissa, sai siis itse kutsun.
Tunnen montakin. Sukulaisia ja vanhoja Opettajia. Yms.
Tätini, puolisonsa avecina. Toki puolisokin on tuttu, ei sillä.
Isoisäni oli 100% sotainvalidi, hän sai kerran kutsun. Myös mieheni isä ja anoppi olivat joku vuosi sitten juhlissa, koska Halonen kävi vierailulla tehtaassa, jossa appi esitteli laitoksen toimintaa.
Kaksi ihmistä tunnen. Toinen on ollut monta kertaa, tulee siinä jälkimmäisessä satsissa.
Mun kummitädin mies oli Estonialla pintapelastajana ja olivat sitten sinä vuonna juhlissa.
Siskoni oli -80-luvun lopulla Manun kutsumana
Tunnen useamman poliitikon lisäksi tuttuja ovat esim. nykyisen presidentin sukulaiset. Mutta yksikään tosi läheinen henkilö ei ole kutsua saanut.
Siskoni on yhden vakiovieraan kampaaja, joten oma hohtoni katseluun tulee siitä, että katson millaisen kampauksen hän on tehnyt.
Pari autourheilun maailmanmestaria, pari elokuva-alan ihmistä ja pari kaveria jotka olleet miehensä avecina. Melkein kaikki noi entisiä luokkakavereitani.
Sukulaiseni on kansanedustaja ja ollut jo ties miten kauan eli yksi tuttu siellä aina on :D
Pikkusiskoni ja hänen miehensä pari vuotta sitten sekä entinen työkaveri, nyk kansanedustaja.
Piti oikein laittaa aivot raksuttamaan. En löytänyt sisäisellä hakukoneellani ketään tuttua joka olisi Linnan pirskeisiin kutsuttu :O