Olen 30v.nainen ja olen kiinnostunut 40v. miehistä
Kommentit (9)
Mikä nyt on normaalia. Itse olen 50 ja 30 vuotiaat naiset tekevät itseään tykö. Eivät usko kun kerron ikäni. Ehkä heitä kiinnostaa kun värikäs ulkomailla vietetty elämäni ja kokemukseni. Rahojani en ole kenellekään esittänyt.
Mä olen 50-vuotias nainen ja voisin kuvitella seurustelevani 40-60-vuotiaan meihen kanssa riippuen monista eri seikoista.
Oet naine ja kiinnostunut miehestä, vai mikä tässä nyt pitäisi olla epänormaalia? - Äh. Ikä tietysti. No ikä on vain suuntaa antava seikka, joka antaa viitettä siitä, että teillä saattaisi olla jotain yheistä tai sitten ei. - Mutta ei sen varmistamiseen ole ainakaan itse tarvinnut tarkistaa toisen ikää.
Olet jo liian vanha nelikymppisille, sori...
Minusta 20 ja 30 v iässä 10 vuotta on paljon, kolmestakympistä eteenpäin ihan normaalia.
Muakin kiinnostaa vanhemmat. Ehkä siksi kun olen kahden lapsen yh, niin vanhempi tuntuu luontevammalta kuin nuoremmat. Omanikäiset käy toki myös. Olisi kiva jos miehellä olisi joko itsellään lapia tai "lapsentekoikä" jo mennyt ohi. Nuoremmilla on usein lapset tekemättä ja itse en tahdo lisää.
Eipä kyllä ole tullut vastaan kumpaakaan 😄
Miksi olisi jotenkin epänormaalia?
N34, suhteessa M44 kanssa