Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet katkera elämälle?

Vierailija
03.12.2018 |

Minä en saanut lapsia ja olen eläimille niin allerginen että en voi ottaa lemmikkiä. Olen siis lapseton ja eläimetön vaikka niitä kovasti rakastan.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista. Olen pahoillani puolestasi. Katkeruus ei kuitenkaan elämää hetkauta, itsellesi teet hallaa vain.

Vierailija
2/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudestani. En jaksa näitä saaatanan kipuja. Noh, sainhan olla aamulla ehkä puoli tuntia kivuttomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD sta joka vaikeuttaa minun opiskeluja äärettömän paljon, dermatillomaniasta joka pilaa mun sosiaalisen elämän, ex syömishäriöstä jonka takia en koskaan tule saamaan lapsia, vanhempieni erosta....korkeasta verenpaineesta jonka syytä ei tiedetä (olen nuori ja hoikka) hmm...

Vierailija
5/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamistani vaikeuksista ja niiden myötä sairastumisesta toistuvaan masennukseen.

Vierailija
6/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajista jotka sulki silmänsä mun rääkkäämiseltä.

Vierailija
7/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa surullista. Olen pahoillani puolestasi. Katkeruus ei kuitenkaan elämää hetkauta, itsellesi teet hallaa vain.

Loisto vinkki, Pirjo, nyt AP varmaan huomaakin lapsettomuuden aiheuttaman surun turhaksi ja alkaa elämään ihan uutta elämää!

Vierailija
8/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että sairastuin syömishäiriöön ja masennukseen ja olen niille menettänyt monta vuotta. Siitä, että siskoani on kiusattu, että hän edelleen kärsii siitä ja sairastui nuorella iällä vakavasti. Siitä, että ylipäätään perheemme on kokenut suhteettoman paljon p*skaa viimeisten vuosien aikana, ikävää sattumaa toisen perään vain.

Vierailija
9/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin olla katkeroitumatta elämälle. Katkeruus syö ihmistä sisältä.

Vierailija
10/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex puolison alkoholisoitumisesta. Vaikuttaa edelleen uskomattoman paljon elämään koska meillä on yhteisiä lapsia. Myös lasten elämä on raskasta ko asian vuoksi.

Vierailija
11/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla olematta siitä, että mies jätti 25 vuoden jälkeen toisen naisen takia. sairastui henkisesti, eikä touhuissa ollut enää järkeä. Lapsetkin ihan hämillään. Aikuisia jo, mutta hulluinta että uusi nainen on ihan täpinöissään ja laittaa someen kaikkea:)

Vierailija
12/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin olla katkeroitumatta elämälle. Katkeruus syö ihmistä sisältä.

Miksi tulit tänne pätemään? Onko kiva tuntea ylemmyyttä suhteessa muihin?

Vierailija
13/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille tielle lähtisin, voisin luetella pari-kolmekymmentä syytä olla katkera.

Yritän olla luettelematta...

Ainut asia, josta oikeasti olen katkera, on se, kun tyttäreni isä, ex-mieheni, tuhosi imettämiseni stressaamalla minulta maidot pois.

Voi olla naurettava katkeruuden syy, koska ihan hyvin lapsi korvikkeellakin kasvoi ollen nykyään 14-vuotias.

En ole mikään imetysaktiivi enkä missään nimessä pidä  äidinmaitoa superihmeellisenä.

Mua vaan V-TTI, kun ex tyrehdytti tuotantoni!

Vierailija
14/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän siitä, ettei ole koskaan ollut ihmistä, johon turvautua ja luottaa.

Vierailija
15/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sille tielle lähtisin, voisin luetella pari-kolmekymmentä syytä olla katkera.

Yritän olla luettelematta...

Anna palaa, tämä ketju on sitä varten.

Vierailija
16/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että synnyin rakkaudettomaan perheeseen ei-toivottuna lapsena.

Vierailija
17/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastyin syöpään 28-vuotiaana ja menetin rintani ja mahdollisuuden saada lapsen. Jälkeenpäin kuulun että munasoluja olisi ehkä voitu ottaa talteen.

Vierailija
18/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lohdullista lukea, että joku voi olla katkeroitumatta...

Vierailija
19/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isättömyydestä, raiskauksesta lapsena, koulukiusaamisesta, työttömyydestä, köyhyydestä ja ennen kaikkea vuosikymmenien yksinäisyydestä ja köyhyydestä. Kiitollisuuden aiheita on myös, olen kuitenkin pääasiassa iloinen ja positiivinen ihminen. Kelpaamattomuuden ja yksinäisyyden tunne syö kuitenkin liikaa, olen melko masentunut ja syrjäytynyt, vaikka muuta yritän.

Vierailija
20/86 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut komeaa naamataulua syntymälahjaksi. Komealla naamataululla olisin saanut kenet tahansa nätin tytön. Isoa, lihavaa ja rumaa naista taas en näe yhtään seksikkäänä ja viehättävänä. Kyllä, voin sanoa että olen katkera asiasta. Olisi saanut vanhemmilta jäädä lapset tekemättä.

M32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi