Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti nainen, mutta en löydä miestä, missä vika?

Vierailija
03.12.2018 |

Oikeasti en tajua, auttakaa.

Ikää on vähän päälle 40v, mutta sama ongelma on ollut aina. Kerran elämässäni olen ollut muutaman vuoden parisuhteessa, siitä on aikaa.

Olen hoikka, liikun paljon, nätit kasvot.

Jos menen nettiin, tulee heti paljon yhteydenottoja, mutta niistä ei koskaan synny mitään, en pääse tapaamiseen asti.

Jotkut aika sekavilta vaikuttavat ovat kyllä heti valmiina.

Mikä minussa on vikana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vinkit kertomasi pohjalta:

-katso kiinnostavia ihmisiä silmiin ja hymyile. Ole läsnä.

Loppu tapahtuu itsestään. 

Vierailija
22/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen nätti nainen ja minulle on aina riittänyt miehiä ja parisuhteita, paremminkin niin etten ole ehtinyt kauaa sinkkuudesta nauttia.

Miehille on ulkonäön lisäksi tärkeää luonne ja luultavasti että yhdessäolo on hauskaa. Sinua tuntematta on ihan mahdoton sanoa mihin tökkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis, pitää alkaa tutkailemaan itseään jos ei kelpaa. Voi olla että sinut koetaan luonteeltasi jotenkin tylsäksi tai ikäväksi, ehkä olet huono sängyssä tai kamalan päättämätön, ehkä sitä ehkä tätä, meidän on täällä vaikea tietää.

Vierailija
24/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on pahanhajuinen hengitys ja vihreen maailmanparantaja höpönassun järjenjuoksu mitä ei voi kukaan täyspäinen mies ymmärtää.

Vierailija
25/25 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverit sanoo että olet nirso niin se voi olla syy. Ehkä kannattaa muuttaa asennetta. Toisekseen kun tulee ikää niin sopivia löytyy yhä harvemmin. Suuri osa miehistä, etenkin ne kunnolliset, ovat poissa markkinoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi