Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teidän kokemuksenne pikkujoulupuuhista

Vierailija
03.12.2018 |

Menen heti asiaan. Olen 38 sinkkumies, minulle kävi jumalaton tuuri. Olimme pikkujouluissa lauantaina eräässä hotellissa, minun vieressäni istui aika hyvän-näköinen nainen.
Supisi pikkuhiprakassa korvaani, mennään hänen huoneeseen jatkoille. hänellä oli tyylikäs mekko päällänsä, mentiin hänen sviittiin ja siitähän se sitten alkoi.
Menen pesulle ja pissalle istu ja odottele, sitten menin itse pesulle ja pissalle. Tulin huoneeseen, hitto mikä näky.
Nainen oli riisunut itsensä ja kädet käsiraudoissa sängyn päädyssä. Nainen käski, nuole ja nussi mua, päällä oli nahkasaappaat jotka ylsi reisiinasti ja edestä avattavat mustat rintaliivit.
Minä hyökkäsin naisen kimppuun ja aloin nuolemaan sen pillua pissalle tuoksui ja voi hyvänenaika miten märkä hän oli, nuolin kun olisin ensikertaa pillua nuollut.
Nainen ejakuloi ja huusi nai minua suuhun, Nain aikani ja käsky kävi nai minut tolla jöötilläsi minähän nain ilman kondomia, taas siltä tuli orgasmi. Irroita minut niin tiedät miten ratsastan.
Kysyin käsirautojen avainta, siellä se jossain oli matolla, Nyt minä nussin sinua olin sekaisin ja tulin aika pian. Sitten se nainen tuli istumaan kasvoilleni. jouduin lipomaan spermani avasin rintaliivit ja naisen eritteet. pyyhin rinnoille
Sinä iltana ja yöllä ei nukuttu vaan otimme vähän kuohuvaa ja naimme aamuunasti. Paras pikkujoulu ja tähän asti ensimminen joka on ollut noin kiimainen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny ton videon

Vierailija
2/5 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kertomus - vähän hätäinen tosin. Siis hätäisesti kirjoitettu.

Vierailija
4/5 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä stoori!

Susta tulisi niin huono fantasiakirjailija, että olisit jo hyvä!

Vierailija
5/5 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pänniikö teitä että mulla naisrintamalla hyvin pullat uunissa. Naispiirissä on sana kulkenut jöötistä, naimisiin ei tarvitse mennä. Pillua saan ain kun tarvitsen, niinhän se on toiset saa pillua toiset ei. Vinkkinä vaan että pitäkää itsenne siistinä ja housut sellaiset että pullotus näkyy. Kaikissa kissanristiäisissä, näinhän minä teen ja naiset ovat sulaa vahaa. :) AP