Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksinaamainen Pete Parkkonen!!

Joopa joo
03.12.2018 |

Kaveri puhuu aamutöllössä seksuaalisesta häirinnästä, jota on itse aiheuttanut paitailman-videoilla. On tää maailma mennyt kummaksi, tuollaiset typerykset saa suunsa auki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla esim. kadulla pahoinpideltävä mummeli "aiheutti pahoinpitelyn olemalla heikko ja puolustuskyvytön".

Vierailija
2/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Kaveri puhuu aamutöllössä seksuaalisesta häirinnästä, jota on itse aiheuttanut paitailman-videoilla. On tää maailma mennyt kummaksi, tuollaiset typerykset saa suunsa auki.

Ainoa typerys olet sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ap apua. Pääsi ei ole kunnossa.

Vierailija
4/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Tuo ei oikeuta lääppimään ja koskettelemaan ilman lupaa. Mikä siinä on niin vaikeata käsittää?

Vierailija
5/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. Aivan jumalattoman herkku. Ei voita George Clooneya mittarissani, mutta silti.

Mutta asialinjalle palatakseni, minua kiinnostaisi kovasti, että mistä maasta Peten isän isä on, kun kerta on mysteeri jopa isällensäkin. Mummo kuulema pitänyt tiedon itsellään eikä ole kertonut edes pojallensa (eli Peten isälle). Kys mysteerihlö kuulema selittää Peten tummemman ihon ja ihanat tummat kiharat <3

Vierailija
6/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kuraa, joka ei saanut musiikkiaan radioon ennen kuin rupesi tekemään sitä mitä naisartistit tekevät: Riisumaan vaatteitaan. Ja uusin levyhän on kokoelmalevy "parhaista" kappaleista + 4 uutta biisiä. Kuka edes muistaa Peten aiempia levyjä? 

Vierailija
7/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin. Aivan jumalattoman herkku. Ei voita George Clooneya mittarissani, mutta silti.

Mutta asialinjalle palatakseni, minua kiinnostaisi kovasti, että mistä maasta Peten isän isä on, kun kerta on mysteeri jopa isällensäkin. Mummo kuulema pitänyt tiedon itsellään eikä ole kertonut edes pojallensa (eli Peten isälle). Kys mysteerihlö kuulema selittää Peten tummemman ihon ja ihanat tummat kiharat <3

Huhu kertoo että mummolla oli v. 52 Hgin Olympialaisten aikaan suhde tummapintaiseen urheilijaan.

Vierailija
8/8 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono musiikki ei muutu hyväksi vaatteita vähentämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi