Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen juovat nykyään niin paljon kaljaa

Vierailija
02.12.2018 |

Kun heitä katsoo, tulee mieleen sellaiset rekkakuski lepakot. Erittäin epäesteettistä

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset voisi ottaa oppia islamista. Islam ei salli alkoholin juomista ja arabimiehen seurassa ei tarvitse kärsiä alkoholistimiehestä joka hakkaa. Tunnen moniakin naisia jotka ovat vaihtaneet juopottelevan suomalaisen miehen raittiiseen arabiin. 

Kaikki suomalaiset miehethän juovat. Ja phaskan vhitut, itse olen ihan suomalainen mies, ja takuulla kaikin puolin parempi kuin YKSIKÄÄN arabi, aivan suvereenisti. En juo, polta, rai skaa enkä ole heikko kaksinaismoralisti. Olen ylivertainen. Siksi tuollaiset typerät yleistykset sattuvat silmiini.

Vierailija
42/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholitonta olutta. Tosin en kerro sitä kenellekään. Tykkään kuitenkin välillä käydä baarissa ja tavata kavereita. Inhoan humalatilaa, ja krapulaa ja tosiaan olut turvottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset voisi ottaa oppia islamista. Islam ei salli alkoholin juomista ja arabimiehen seurassa ei tarvitse kärsiä alkoholistimiehestä joka hakkaa. Tunnen moniakin naisia jotka ovat vaihtaneet juopottelevan suomalaisen miehen raittiiseen arabiin. 

Kaikki suomalaiset miehethän juovat. Ja phaskan vhitut, itse olen ihan suomalainen mies, ja takuulla kaikin puolin parempi kuin YKSIKÄÄN arabi, aivan suvereenisti. En juo, polta, rai skaa enkä ole heikko kaksinaismoralisti. Olen ylivertainen. Siksi tuollaiset typerät yleistykset sattuvat silmiini.

Missä voi tavata kaltaisesi raittiin miehen? Alkoholista ei seuraa mitään hyvää, edes kohtuudella käytettynä.

Vierailija
44/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä en juo tai jätä juomatta mitään siksi, että miellyttäisin muita. Nautin hyvästä oluesta, ja jos joku ei siitä tykkää, niin ikävä homma hänelle.

Vierailija
45/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno nainen ei käytä alkoholia, ehkä viiniä illallisella mutta silloinkin harkitusti ja jättää lasin pohjalle vähän.

Hyi että, nämä on juuri näitä vanhan maailman tapoja kontrolloida naisia. Kun naisia ei voi enää suoraan kieltää kuten aikoinaan, nyt rakennetaan tällaisia ihanteita ja sosiaalisia normeja ja niiden kautta yritetään rajoittaa naisten vapautta. Saada ikään kuin naiset rajoittamaan itseään itse, koska haluavat olla "hienoja naisia" tai "kunnollisia naisia" tai "hyvän näköisiä naisia".

Itse mieluummin sanon että tunkekaa hienoudet ja kunnollisuudet vaikka takapuoliinne, minä teen mitä itse haluan myös kaljanjuonnin suhteen!

Eipä ole mikään ihme, kun transsukupuolisuuskin lisääntyy ahtaiden lokeroiden takia. Itse olen samaan aikaan hieno nainen. Juon tosin muutaman, mutta en harrasta humalahakuista juomista, mutta osaan olla huumorintajuinen nainen ja toimin aina, enkä ole avuton sivustaseuraaja. 

Vierailija
46/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkero, siideri ja drinkit on liian kalliita nykyään, siksi olutta.

Vierailija
47/48 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en juo kaljaa.Enkä mitään muutakaan alkoholia.Olen ikäisekseni hyvännäköinen ja hyvä vartaloinen nainen :).Ikää on jo 43v

Huh, ihana kuulla, että Sinä et juo kaljaa. Voidaan kaikki nyt huokaista helpotuksesta.

Voisittekste lättäpillut vaikka tavata – yhden tuopin merkeissä

Vierailija
48/48 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OispaKaljaaOispaKaljaaOispa... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en juo kaljaa.Enkä mitään muutakaan alkoholia.Olen ikäisekseni hyvännäköinen ja hyvä vartaloinen nainen :).Ikää on jo 43v

En muuten minäkään, mitään alkoholia, ja kaikkein viimeisimmäksi kalijaa.

Hmmm... Ehkä ne "kaikki" muut naiset sitten juovat meidänkin puolestamme?

Niin se varmaan on! ;) :D

Älä itke ruma lapsi. Eihän äitiskään kaunis ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä