Miksi naisen juovat nykyään niin paljon kaljaa
Kun heitä katsoo, tulee mieleen sellaiset rekkakuski lepakot. Erittäin epäesteettistä
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kun heitä katsoo, tulee mieleen sellaiset rekkakuski lepakot. Erittäin epäesteettistä
Ihan kauheeta. Ei mitään tyylitajua.
Mä en juo kaljaa.Enkä mitään muutakaan alkoholia.Olen ikäisekseni hyvännäköinen ja hyvä vartaloinen nainen :).Ikää on jo 43v
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo kaljaa.Enkä mitään muutakaan alkoholia.Olen ikäisekseni hyvännäköinen ja hyvä vartaloinen nainen :).Ikää on jo 43v
Huh, ihana kuulla, että Sinä et juo kaljaa. Voidaan kaikki nyt huokaista helpotuksesta.
En tiedä, miksi naiset kaljoittelevat, mutta yllättävän paljon on jo nuoria kaljan turvottamia naisia.
Mie juon joka viikko yhtenä iltana saunomisen lomassa 6-8 olutta, rentouttaa mukavasti. Nainen 55v.
Vierailija kirjoitti:
Miten niiin juovat? Itse en pidä oluesta laisinkaan. Sä mutuilet.
Minä juon vain samppanjaa. Tv. pieni ja siro ranskatar.
Vierailija kirjoitti:
Pardon me, mutta vanha kurppa.
Missä seuraat naisten oluen juontia? Joka päivä kapakassa vai?
Kaljaa maistuu hyvällä. Rekkakuski lepakko,tarkoitatko leppanaa?
Kalja on hyvää. Voiskin lähteä käymään kaupassa kaljaostoksilla.
kuullemma tissit kasvaa, kun kaljalla rasvaa
Ihan karmeeta kun katsoo suomalaisia naisia jossain lähiöbubien edustalla tupakalla.
Kalja on halvin juoma ja lähikaupasta helposti haettava.
Hieno nainen ei käytä alkoholia, ehkä viiniä illallisella mutta silloinkin harkitusti ja jättää lasin pohjalle vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, ihana kuulla, että Sinä et juo kaljaa. Voidaan kaikki nyt huokaista helpotuksesta.
Mä olen 68v. mies enkä nussi enää, voitte kaikki vaikka huokaista. Tuli aikoinaan sysättyä ihan tarpeeksi, nyt muistellaan ..
Jaa eikös ne juokaan siideriä, siideripissiksiksi haukuttu. Ihan sama mitä nainen juo niin aina haukutaan. Ikään kuin alkoholi ei tekisi myös miehistä epäesteettisiä.
Kalja on hyvää