Miksi naisen juovat nykyään niin paljon kaljaa
Kun heitä katsoo, tulee mieleen sellaiset rekkakuski lepakot. Erittäin epäesteettistä
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Hieno nainen ei käytä alkoholia, ehkä viiniä illallisella mutta silloinkin harkitusti ja jättää lasin pohjalle vähän.
Miksi viinin juominen olisi yhtään sen hyväksyttävämpää kuin minkään muun alkoholin?
Nykyään on paljon erilaisia vaihtoehtoja. Oluitakin on moneen makuun, myös naisille.
Kaljoittelukin on nykyään koko perheen harrastus
koska myös naisilla on makuaisti ja he nauttivat erilaisista panimotuotteista siinä missä miehetkin. Eikä kaljan juonnissa ole mitään epäesteettistä.
Se on hyvää ja siitä tulee kiva olo. Ja minua ei kiinnosta pätkääkään miellyttää kenenkään silmää, joten ei kiinnosta mitä ap tai muut on siitä mieltä miltä näytän.
Kalja häiritsee naisen luontaista estrogeenituotantoa ja altistaa rintasyövälle. Miehille vaikutukset ovat vielä vakavemmat.
Vierailija kirjoitti:
Hieno nainen ei käytä alkoholia, ehkä viiniä illallisella mutta silloinkin harkitusti ja jättää lasin pohjalle vähän.
Hyi että, nämä on juuri näitä vanhan maailman tapoja kontrolloida naisia. Kun naisia ei voi enää suoraan kieltää kuten aikoinaan, nyt rakennetaan tällaisia ihanteita ja sosiaalisia normeja ja niiden kautta yritetään rajoittaa naisten vapautta. Saada ikään kuin naiset rajoittamaan itseään itse, koska haluavat olla "hienoja naisia" tai "kunnollisia naisia" tai "hyvän näköisiä naisia".
Itse mieluummin sanon että tunkekaa hienoudet ja kunnollisuudet vaikka takapuoliinne, minä teen mitä itse haluan myös kaljanjuonnin suhteen!
Vierailija kirjoitti:
Ihan karmeeta kun katsoo suomalaisia naisia jossain lähiöbubien edustalla tupakalla.
Pitäsköhän sun hengailla muualla välillä?
Oluessa on vähemmän lisäaineita ja muitakin tekoaineita kuin sidukassa.
Oluenjuonti naisilla liittyy terveystrendiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että, nämä on juuri näitä vanhan maailman tapoja kontrolloida naisia. Kun naisia ei voi enää suoraan kieltää kuten aikoinaan, nyt rakennetaan tällaisia ihanteita ja sosiaalisia normeja ja niiden kautta yritetään rajoittaa naisten vapautta. Saada ikään kuin naiset rajoittamaan itseään itse, koska haluavat olla "hienoja naisia" tai "kunnollisia naisia" tai "hyvän näköisiä naisia".
Itse mieluummin sanon että tunkekaa hienoudet ja kunnollisuudet vaikka takapuoliinne, minä teen mitä itse haluan myös kaljanjuonnin suhteen!
Kaikenlainen rietastelu, moraalittomuus ja muu on coolia?
Juovat kylläkin kai olutta. Tämä on tärkeää koska olen oluen pienpanija. Kalja on ihan muuta.
Olut on todella terveellistä juotavaa. En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset juovat maitoa vaikka he voisivat juoda olutta. Itselleni se kuuluu jokapäiväiseen elämään enkä ole mitenkään lähelläkään alkoholismia. En osaa kuvitella ruokaa ilman olutta joita löytyy jokaiselle ruualle omansa.
Oluella on myös historiallisesti tärkeä asema. Osa tavallisista asioista on keksitty oluen ansioista, pyramidit on rakennettu oluen voimalla, palkkoja on maksettu oluella. Olut on tärkein keksintö tulen, pyörän ja sähkön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samaan aika hieno nainen, mutten mikään avuton hieno nainen, vaan osaan tarvittaessa liata käteni ja toimia. Alkoholia ei tule juotua paljoa. Ennemmin polttaisin kannabista, koska se ei aiheuta humalan kaltaista tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen rietastelu, moraalittomuus ja muu on coolia?
Pikemminkin niin, ettei tarvitse välittää siitä mikä on coolia, mitkä on muiden ihmisten arvoja joilla yritetään ohjailla itseä. Se on vapaata elämää, elää sen mukaan miten itse haluaa ja omien arvojensa mukaan, sittenkin jos se menee sitä vastaan mitä useimmat pitää sopivana.
Alkoholi ei ole hyväksi. Suomalaiset miehet kuin naisetkin juovat liikaa alkoholia. Tämän takia vaihdon suomalaisen juoppomiehen arabiin.
Hei ap, mun mielestä olisi esteettistä jos sä seisoisit päälläsi ja joisit samalla pirtelöä nenän kautta. Aatteletko sä nyt että sun pitäisi tehdä näin?
Mä join kaljaa niin yksinäisyyteen kuin sinkkuuteenkin sekä ihan vaan yleiseen v*tutukseen useamman kerran viikossa. Ei oikein jeesannut ja siksipä lopetin reilut 5 vuotta sitten alkoholinkäytön ihan kokonaan, mutta koska olen edelleen yksinäinen, sinkku ja v*ttuuntunut niin olen nyt lähiaikoina alkanut miettiä, että ehken tämä minun absolutismini alkaa olla tässä. Kaljaa juodessa oli ainakin jonkin aikaa ja välillä ihan hauskaa.
N41
Inhoan kaljaa. Juon muuta. Siidereitä, lonkeroita jne. Baarissa viinaa.
Suomalaiset voisi ottaa oppia islamista. Islam ei salli alkoholin juomista ja arabimiehen seurassa ei tarvitse kärsiä alkoholistimiehestä joka hakkaa. Tunnen moniakin naisia jotka ovat vaihtaneet juopottelevan suomalaisen miehen raittiiseen arabiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo kaljaa.Enkä mitään muutakaan alkoholia.Olen ikäisekseni hyvännäköinen ja hyvä vartaloinen nainen :).Ikää on jo 43v
En muuten minäkään, mitään alkoholia, ja kaikkein viimeisimmäksi kalijaa.
Hmmm... Ehkä ne "kaikki" muut naiset sitten juovat meidänkin puolestamme?
Niin se varmaan on! ;) :D
Kaljan määrä on vakio. Ilmeisesti sitten miehet ja nuoret ovat vähentäneet juomista, joten naisten on pitänyt nostaa omaa kulutustaan.