Rokottamattomia lapsia ei päiväkoteihin eikä kouluihin! Lisäksi rokottamattomilta lapsilisät pois!
Kannatan ehdottomasti molempia näistä esitetyistä ehdotuksista! Toisten terveyden vaarantamiseen ei ole mitään oikeutta sillä perusteella, ettei omaa lasta ole rokotettu. Lisäksi kun valtio maksaa lapsilisiä, on täysin perusteltua, että on myös jotain velvoitteita sen saajaa kohtaan!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
#syntyvyysnousuun #isovelitietää
Putoava syntyvyys ei ole mikään syy toisten terveyden vaarantamiseen.
Ja tämä koskekoon ihan jokaista lasta, myös niitä, joilla on joku terveydellinen syy rokottamattomuuteen. Eivoida lähteä siitä, että osa ei ota rokotetta itsekkäistä syistä. Allergiset lapset kärsikööt allergiset reaktiot vaikka teholla, miksi he olisivat eri asemassa kuin muut?
Minä en ainakaan tee enää yhtään lasta jos joku rokotuspakko tulee. Lapseni ovat siis kaikki rokotukset kyllä saaneet, influenssaa lukuunottamatta, ja saavat jatkossakin tutkitut ja toimivat rokotteet. Mutta en pidä pakko-ajatuksesta. Nykyään ohjelmaan kuuluvat rokotteet ovat ok, mutta haluan kyllä pitää itselläni mahdollisuuden myös kieltäytyä uusista rokotteista jos ne eivät mielestäni ole tarpeeksi tutkittuja tai tarpeellisia.
Näinhän on monissa maissa. Esimerkiksi Yhdysvalloissa ei kouluihin eikä edes yliopistoihin ole asiaa ilman rokotteita.
jos eivät ota rokotetta, ne perheet ja lapset pannaan kärsimään köyhyydestä
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä koskekoon ihan jokaista lasta, myös niitä, joilla on joku terveydellinen syy rokottamattomuuteen. Eivoida lähteä siitä, että osa ei ota rokotetta itsekkäistä syistä. Allergiset lapset kärsikööt allergiset reaktiot vaikka teholla, miksi he olisivat eri asemassa kuin muut?
Ai miksi? Sen sairautensa vuoksi.
Aika moni asia tehdään poikkeuksellisesti esim. lääkärintodistuksen perusteella. Allergiset saavat erikoisruokavalion jne.
Ideologisista syistä rokottamattomat ja samoista syistä erikoisruokavaliota vaativat pois päiväkodeista tai ruokavalion kohdalla toimittamaan itse vaatimansa ruoan päiväkotiin (esim. viljaton ja sokeriton vegaani, ideologian vuoksi)
Rokotustodistus on todella laajasti maailmalla vaatimus kouluun tai päiväkotiin pääsyyn.
Vierailija kirjoitti:
#Synnytyslakko
Kuka tähän huostaanottomanian keskellä ja psykiatrian huuhaa-diagnosoinnin kehtoon haluaa lapsia tehdä, kun alkavat jo "seulomaan" huuhaa-menetelmillään 5-vuotiaista klotsapiinien ja valproaattien syöjiä skitsofrenia diagnooseilla.
Joo ja sitten kaikki kelatuet pois niiltä jotka ei käy armeijaa. Ja lapsettomille vanhanpiianveroo tonni 25 ikävuodesta alkaen progressiivisesti niin että nousee 100 ekee vuodessa 45 ikävuoteen asti tämä vero.
Jotain rotia tähän hommaan! Suomi nousuun ja penikset....... hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan tee enää yhtään lasta jos joku rokotuspakko tulee. Lapseni ovat siis kaikki rokotukset kyllä saaneet, influenssaa lukuunottamatta, ja saavat jatkossakin tutkitut ja toimivat rokotteet. Mutta en pidä pakko-ajatuksesta. Nykyään ohjelmaan kuuluvat rokotteet ovat ok, mutta haluan kyllä pitää itselläni mahdollisuuden myös kieltäytyä uusista rokotteista jos ne eivät mielestäni ole tarpeeksi tutkittuja tai tarpeellisia.
silloin sinä olet viharikollinen....
Mua ei olla rokotettu ikinä ja terveenä olen pysynyt.
Sanotaan, että meitä on jo liikaa, mutta meitä halutaan rokottaa, jotta meitä olisi vielä enemmän?
Joku ei nyt täsmää.
Lisää holhoustahan sitä kaivataankin!
Lapset oon rokottanut mutta vihaan tuollaisia pakkoja. Nostan kytkintä ja muutan lasten kanssa toiseen maahan jos tollanen tulee. Ole hyvä Laasonen, menetit maisterin + 3 tulevaa veronmaksajaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset oon rokottanut mutta vihaan tuollaisia pakkoja. Nostan kytkintä ja muutan lasten kanssa toiseen maahan jos tollanen tulee. Ole hyvä Laasonen, menetit maisterin + 3 tulevaa veronmaksajaa.
Joo. Varmasti Suomi ja Laasonen eivät selviä tästä menetyksestä koskaan..
Vierailija kirjoitti:
Joissakin muissa maissa se on jo toteutettuna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin muissa maissa se on jo toteutettuna :)
Luulitko etten tiedä ja olisin niin tyhmä että sellaiseen muuttaisin. Aika paljon vaihtoehtoja nimittäin on jossa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan ehdottomasti molempia näistä esitetyistä ehdotuksista! Toisten terveyden vaarantamiseen ei ole mitään oikeutta sillä perusteella, ettei omaa lasta ole rokotettu. Lisäksi kun valtio maksaa lapsilisiä, on täysin perusteltua, että on myös jotain velvoitteita sen saajaa kohtaan!
Jos feminismin kautta suoritetulla naisten sterilisaatiolla ei saada syntyvyyttä riittävän nopeasti laskuun niin homma viimeistellään sitten rokotuksilla. Jos ei näillä vehkeillä onnistu niin sitten ei millään.
Latetaan samalla mielialalääkkeitä lasten maitoon! Pakko juoda, muuten ei saa tulla hoitotätien kiusaksi.
#syntyvyysnousuun #isovelitietää