Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa oikeasti piilolesbon?

Vierailija
02.12.2018 |

Itse en tiedä; aihe kiinnostaa. Onko jollain kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää rintanappia, jossa persujen logo.

Vierailija
22/26 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet kynnet!

Hitsi! Ja mä kun oon luullut haluavani miehiä. Mun koko suku on sitten piilolesboja. Ja kaikki naislääkärit ja useimmat muut työtä tekevät naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ainakaan kiinnosta tuoda seksuualista suuntautumistani esille. En nyt varsinaisesti ole piilossa, mutta ei päältä päinkään pysty kyllä näkemään suuntautumistani naisiin/muun sukupuolusiin.

Eihän täysin heterotkaan joudu selvittämään seksuaalisuuttaan, muille. Jos asiasta kertoisin, toivoisin myös muiden kertovan omasta suuntautumisestaan.

Et siis ikinä tiedä kuka on lesbo/bi/pan, mutta jos itse olet sen kyllä saattaa vaistota näistä pitkätukkaisista naisellisistakin.

Vierailija
24/26 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä; aihe kiinnostaa. Onko jollain kokemuksia?

Juoksee alasti metsästä järven rantaan ja pyydystää käsillä kalan jonka jälkee hieroo sitä joka puolelle vartaloaan, sen jälkee juoksee takaisin metsään.

Vierailija
25/26 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita kiinnostaa muiden seksuaalisuus ja väittävät heteroita homoiksi tai lesboiksi.

Minua väitetty lesboksi, vaikka tuntuu, että olen umpihetero.

Vierailija
26/26 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tätä, koska töissä on kaksi heterosuhteessa elävää naista, jotka alkaa aina kännissä isosti pussailemaan toisiaan. Lisäksi toisen työhuoneessa viisi kaverikuvaa heistä. Tosi hyviä kavereita vai tyyppejä, jotka ei myönnä itselleen totuutta?