Mistä tunnistaa oikeasti piilolesbon?
Itse en tiedä; aihe kiinnostaa. Onko jollain kokemuksia?
Kommentit (26)
jos kävelee käsikynkkää naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko heitä enää nykyaikana?
Samaa mietin. Ennemminkin pohtisin mistä tunnistaa piilotransihmisen.
Ehkä siitä, että suhtautuu tosi negatiivisesti lesboihin ja korostaa usein olevansa hetero?
Miksi tuollaisia pitäisi tunnistaa? Mitä väliä sillä pitäisi olla?
He ovat yleensä piilossa kaappien takana ja vain pieni tupsu lyhyttä lesbotukkaa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
On. Itsekin olen piilo-bi, mutten tiedä, tunnistaako minua sellaiseksi kukaan. Olen elänyt kulissiliitossa miehen kanssa. Mulla on pitkät, paksut hiukset, ei tatuointeja, pukeudun melko feminiinisesti, ei tatuointeja tai lävistyksiä jne.
100% hetero kirjoitti:
Miksi tuollaisia pitäisi tunnistaa? Mitä väliä sillä pitäisi olla?
Haluaisin tietää, onko eräs tuttavani piilolesbo, sillä jokin määrittämätön hänessä viittaisi sellaiseen, mutta saatan olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Itsekin olen piilo-bi, mutten tiedä, tunnistaako minua sellaiseksi kukaan. Olen elänyt kulissiliitossa miehen kanssa. Mulla on pitkät, paksut hiukset, ei tatuointeja, pukeudun melko feminiinisesti, ei tatuointeja tai lävistyksiä jne.
Olet "piilo-bi"? Elänyt "kulissiliitossa" miehen kanssa? Tiedätkö mitä biseksuaali tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä piilolesbo tarkoittaa sellaista, joka ei myönnän asiaa itselleenkään. Kaappilesbo sit eri asia. En tiedä kumpaa ap nyt tarkoitti.
Onhan sillä väliä, jos on kiinnostunut tästä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet "piilo-bi"? Elänyt "kulissiliitossa" miehen kanssa? Tiedätkö mitä biseksuaali tarkoittaa?
No en ole siitä bi-puolesta hiiskunut kenellekään. Siihen mieheen ei ollut enää aikoihin mitään seksuaalista halua. Eipä hänkään sinänsä minua kohtaan.
Tunnistatteko jostain arjen tilanteesta, onko juttukumppani tai tuttava lesbo?
Mutta eihän se sinusta biseksuaalia tee, jos olet miehen kanssa vain kulissiliitossa mutta haluaisit oikeasti vain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän se sinusta biseksuaalia tee, jos olet miehen kanssa vain kulissiliitossa mutta haluaisit oikeasti vain naisia?
Eron aikana halusin mieluummin naista ja edelleenkin. Mutta teoriassa voisin kiinnostua miehestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon aika usein kävellyt käsikynkkää naispuolisten ystävieni kanssa ja samoin myös äitini kanssa. ja ihan heteroita kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet kynnet!
Kyse on siis piilo- tai kaappilesbosta...sellaisesta, joka ei välttåmättä toteuta suuntautumistaan mitenkään.
Onko piilolesbo siis heterosuhteessa elävä, seksuaalisesti naisiin suuntautunut henkilö?