Rouva Nordin haluaisi vauvat Linnan juhliin
Se ahdas, kuuma ja meluisa paikkahan on ihanteellinen vauvalle. Eipä ole pitkään aikaan naisesta kuulunut niin pitihän se pitkästä aikaa päästä lehteen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/765fa752-765e-4d92-9215-53dbf3…
Kommentit (99)
Olen raskaana, mutta en kannata vauvoja Linnan juhliin. Vauvoja ei pitäisi mielestäni raahata edes Rossoa kummempiin ravintoloihin. Eikä se tarkoita, että minusta vauvan kanssa pitäisi linnoittautua kotiin, jos mielestäni vauvan kanssa tulisi käyttää pelisilmää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim Assi Koiviston elämä on ollut aikoinaan julkisuudessa. Muistan kun tuli avioero Komulaisen kanssa niin äitini, joka ei ikinä aiemmin ollut ostanut iltasanomia, osti ja sanoi että nyt siinä on varmasti asiaa.
Assi itse ei ruotinut suhdetta julkisuudessa, media teki itse juttunsa. Vähän sama kuin pohdinnat siitä, miksi Aaro ei ole julkisuudessa. Ei Niinistöt tämän asian takia lehdille soittele tai instagramissa selittele toisin kuin Maria N.
Vierailija kirjoitti:
"Olen miettinyt, että jonkun pitäisi mennä Linnan juhliin vauva kantoliinassa. Olisi upea puku ja siihen sopiva mieletön kantoliina."
Kukahan tämä joku olisi? Alkaako etunimi M-kirjaimella?
Veikkaan, että kyseinen kantoliinailija käännytetäisiin linnan ovella pois ja kehotettaisiin palaamaan kotiin. Ei ne sinne vauvaa päästäis, eihän tätä ole edes kutsuttu juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe Nordin on outo ja ovat hörhöjä. Mitä tahansa voisi tapahtua. Linnan juhlissa on alkoholitarjoilua ja miksi joku edes haluaisi viedä sinne vauvan/lapset?
Ei hän sinne omaa lastaan ole viemässä, vaan presidentin lapsen. Synnytystalkoiden nimissä. Eikö kannattaisi lukea, mihin kommentoi.
Muuten minulla on kolme lasta, ja olen vienyt vauvan paikkoihin, joissa on ollut alkoholitarjoilua. Ei ole mitään kauheaa tapahtunut.
Väitinkö niin? Vauvat nyt ei vaan kuulu paikkoihin, jossa juhlitaan viinan voimin. Sinulle se tietenkin on normaalia.
Ei se minulle mitään arkipäivää ole ollut. Esimerkiksi esikoiseni oli vauvana kerran mukana hyvien ystävien häissä ja kerran festareilla, joilla suosikkiartistini esitti päiväkeikan.
Molemmissa tilaisuuksissa oli alkoholia saatavilla, ja ihan mielenkiinnosta
näin kymmenen vuotta jälkikäteen kysyn, mitä kauheaa siellä olisi voinut tapahtua.Vaikka mitä. Pohjois-Ranskassa ja New Yorkissa molemmissa häissä häävieras kuoli kun häitä juhlistaakseen vieras ampui ilmaan ja luoti osui häissä ollutta toista vierasta päähän. Häälaiva on uponnut ja 20 vierasta kuollut tai bussi, auto suistunut tieltä ja kymmeniä kuollut. Festareilla on riehuttu puukon kanssa tai posauteltu muuten vaan. Kaikkea kauheaa voi tapahtua mutta onko se todennäköistä ja sattuuko se just sulle on jokaisen harkittava. Mutta aika tyhmää on sanoa, että olin häissä tai festareilla niin mitä kauheaa siellä olisi voinut tapahtua. No vaikka mitä on vastaus.
Lyön vielä lisää löylyä. Kärryttelin samaisen vauvan kanssa harva se päivä kotipaikkakuntani torille. Tuolla suomalaisella torilla on tapahtunut niin puukotuksia kuin laukaustenvaihtoakin. Joten sielläkin olisi voinut tapahtua vaikka mitä, jopa todennäköisemmin kuin häissä, joissa olimme vain kerran.
Ja toiselle kysyjälle: Peltoreita on käytetty aina, kun melua on ollut liikaa. Myös lastentapahtumissa.
Lyöt löylyä väärään pointtiin. Ei ihmisen pidä sulkeutua kaiken mahdollisen pelossa kotiinsa, se ei ole elämää. Ja elämä on valintoja ja osittain erilaisten riskien arviointia. Mutta on silkkaa typeryyttä sanoa "mitä kauheaa siellä olisi voinut tapahtua". Vaikka mitä.
Enemmän ihmettelen sitä, miksei toimittaja tarttunut MN:n instastoryssa ensin olleeseen asiaan:
Hän oli ottanut kuvakaappauksen punajuurella tms. värjätystä mekosta ja oli ihan, että "no onpa nyt hienoa" tuoden samalla esille sen, että hänellä olisi istukka pakastimessa odottamassa jotain väripainotöitä... :) Jos hän menisi linnanjuhliin niin hänen mekossaan olisi ehdottomasti istukkaprinttejä. #placentaprint.
Samaa sarjaa menkkaverellä maalaamisen ym kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen sitä, miksei toimittaja tarttunut MN:n instastoryssa ensin olleeseen asiaan:
Hän oli ottanut kuvakaappauksen punajuurella tms. värjätystä mekosta ja oli ihan, että "no onpa nyt hienoa" tuoden samalla esille sen, että hänellä olisi istukka pakastimessa odottamassa jotain väripainotöitä... :) Jos hän menisi linnanjuhliin niin hänen mekossaan olisi ehdottomasti istukkaprinttejä. #placentaprint.
Samaa sarjaa menkkaverellä maalaamisen ym kanssa.
Kainalo- ja häpykarvoista voisi kätevämpi kutoa ekohenkisen läpikuultavan shaalin iltapuvun kaveriksi harteille plus siihen mätsäävän pikkuiltalaukun.
Iltalehdessä löytyy puolustelijoita.
Jonkun kirjoittajan pitäis kuulemma tarkistaa lääkityksensä, kun toi nordinskan omia kertomuksia julki.
On ne pimeitä noissa nordinskan hyminöissään....
Miksei toi akka vois vaan poistua somesta, niinku kokonaan. Sillä ei ole mitään älykästä sanottavaa ja me tullaan ilman toimeen varsin hyvin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000001206092.html
Never forget:
"Bloggaaja ja laulaja Reino Nordinin vaimo Maria Nordin jakoi keskiviikkona Intsagramissa wc-kuvan, joka on hämmentänyt monia hänen seuraajiaan. Peilin kautta otetussa selfiessä Nordin poseeraa yleisessä wc:ssä, ja laskee wc-pöntön jalkansa avulla. Kuvatekstissä Nordin kertoo, miksi aina laskee wc-pöntön jalkansa avulla.
– Olenko ainoa, joka painaa julkisissa vessoissa pöntön aina jalalla? Käsienpesu sucks, joten vältän ällöjen pintojen koskettelua, Nordin kirjoittaa.
– Ihmettelen, miksei pönttöjä lähtökohtaisesti suunnitella niin ettei niitä tarttis käsin kosketella. Samoin julkisten tilojen vessojen ovien kanssa. Jalkojen mahdollisuudet on ihan aliarvioitu."
Rouva Nordiin on vaan hyvä ja syö sitä istukkaansa ja jättää aikuisten juhlat aikuisille, jotka jotain ymmärtävät.
"Nyt Nordin sanoo Instagramissa, ettei arvannut aiheen herättävän niin paljon keskustelua ja sanoo miettineensä jo ennakkoon, saako aiheesta edes puhua julkisuudessa."
https://www.is.fi/viihde/art-2000005919724.html
Ihan silleen hippasen ristiriitainen tuo rouva Nordinin selitys :D
Eikö vanhemmilla ole koskaan oikeutta juhlia ilman lapsia . Apua.
Miksi vauvat pitäisi viedä heille taatusti epäielyttävään paikkaan?
Miksi toi on julkkis?
Kaikista sitä pitää juttuja tehdäkin.
Mitä seuraavaksi, vaatii saada imettää presidentinlinnassa?
Ei kai tota vain ole kutsuttu sinne, huhhuh, MIKSI.
On meitä moneen junaan.
Ja näitä asemalle jääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Rouva Nordin kertoi myös instastoryssaan että on säästänyt istukkansa pakastimeen, jotta voi painaa sillä printtejä kankaaseen, josta taas tekisi mekon jos saisi kutsun linnaan.
Olen sanaton. Toivottavasti emme näe kyseistä kangasta koskaan. Kangas olisi varmaan värjätty kuukautisverellä. Ja printit istukasta.
Apuva :D Täytyy nostaa hattua Nordinille, tuskin kukaan meistä av-mammoista pystyisi keksimään mitään noin älytöntä provoa.
Voi että mua inhottaa kun tuo ihminen tunkeutuu mun silmille täysin pyytämättä. Mä pidän hänestä poikkeuksellisen vähän. Vähemmän kuin Tuksusta ja siitä salarakkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Marian fani, päinvastoin, mutta ymmärrän mitä hän ajaa takaa.
Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa istuvalla presidentillä on vauva. Seuraavaankin kertaan saattaa mennä tovi aikaa.
Nykyinen presidentti ja hänen puolisonsa ovat ottaneet sen linjan, että haluavat pitää tiukasti kiinni vauvan yksityisyydestä. Se on järkevä päätös, ja itse tekisin varmaankin samoin.
Jos presidenttipari olisi tyyliltään toisenlainen tai vaikkapa 80-luvulla syntynyt, vauvaa nähtäisiin todennäköisesti enemmän julkisuudessa. Se varmasti edesauttaisi keskustelua perheen ja työn yhteensovittamisesta ja ehkä toimisi näiden synnytystalkoiden (mikä kauhea sana) puolesta.
Mutta tämä asia on vain ja ainoastaan vanhempien oma asia. Siihen ei ole kenelläkään nokan koputtamista.
Niinistön pojat edellisestä liitosta eivät ole olleet esillä, Halonen piti Annansa poissa julkisuudesta, Assi Koivisto puolestaan oli näkyvissä vain sen verran kuin oli pakollista. Marko Ahtisaari taitaa olla ainoa prosidentin lapsi, joka on ollut esillä ja hänkin aika lailla asiapitoisesti.
Miksi siis Aaro pitäisi tuoda julkisuuteen? Ei hän liity mitenkään presidentin työhön tai keskustelun perheen ja työn yhteensovittamisesta, koska presidentillä ei ole työaikaa! Hän on töissä aina, myös ns. vapaalla. Vai ajattelemmeko niin, että entistä useampi vanhempi voisi tehdä saman eli olla töissä vuorota ja silti ottaa perheen huomioon esim. ottamalla lapset mukaan työmatkalle ja seminaareihin?
Muuten olen samaa mieltä, mutta eikös Assi ollut seurapiirihahmo? Lehdet puhuivat Suomen prinsessasta.
T. Se, jolle vastasit.
Lehdet yrittivät tehdä Assista seurapiirihahmoa ja Suomen prinsessaa prinsessa Dianan kansansuosion vanavedessä. Koivistot eivät itse yhtään tästä tykänneet eikä Assi sen vuoksi julkisuudessa kovin paljon keikkunutkaan.
Voi luoja! Ei niitä lapsia ihan joka paikkaan voi tai pidä viedä. Linnanjuhlat ovat yksi tällainen. Hoplopit ovat erikseen.
Mä en nyt tiedä että tarttuuko porukka ihan tarkoituksella ohi varsinaisen pointin, mutta mä kyllä ainakin tällä kertaa ihan ymmärrän Marian ajatuksen.
Ei se pääajatus tainnut olla niissä linnanjuhlissa, vaan kaikessa muussa, miten esim. juuri presidenttipari on "hoitanut" vauvan myötä tulleen elämänmuutoksen. Eihän se ole näkynyt juuri lainkaan. Mä olen samoilla linjoilla Marian kanssa; vauvat ja lapset saa näkyä! Ja jos toivotaan että Suomessa olisi positiivisempi kuva lapsiperhe-elämästä, niin juuri vaikutusvaltaiset henkilöt olisivat tässä omiaan luomaan tätä positiivista kuvaa omalla esimerkillään.
Kyllä esim Assi Koiviston elämä on ollut aikoinaan julkisuudessa. Muistan kun tuli avioero Komulaisen kanssa niin äitini, joka ei ikinä aiemmin ollut ostanut iltasanomia, osti ja sanoi että nyt siinä on varmasti asiaa.