Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollinen raskaus eron kynnyksellä

Vierailija
13.08.2023 |

Viime kuukaudet menneet murehtiessa tätä suhdetta josta hiipui liekki ekan puolen vuoden jälkeen. Kumppani joutuu jatkuvasti etsimään uusia pätkätyösuhteita ja tähän ei ole näköpiirissä muutosta. Rahat alkaa olla loppu ja harkitsen omaisuuteni pakkorealisointia. Kumppanin lapsi on meillä joka toinen vko, eikä yhteinen oleminen ole mitenkään vastenmielistä mutta ei myöskään merkityksellisen tuntuista.

Minulla on selvästi jonkinasteinen masennus. Uusi työpaikkakin kuormittaa kun en tunne normaaleja ilon tunteita. Seksihaluja onneksi on, mutta ei omaa kumppania kohtaan ja se masentaa lisää. Olen atoopikko ja nukun sen takia todella huonolaatuista unta ja siitä syystä olen huomattavan väsynyt jatkuvasti. Minulle olisi kertakaikkisen mahdoton ajatus tinkiä yöunista enää yhtään.

Vaan nyt saattaa puoliso ollakin raskaana. Olin jo sinut sen asian kanssa että en omia lapsia saisi. Tuskin olen kovin vastuuton kun koen ettei lapsen saaminen vaan olisi yhtään hyvä idea? Nytkin jää lähes pakollisia askareita tekemättä kun mieli on niin synkkä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka hakisit apua sun masennukseen? Se ei ole sun puolison vika. Teidänkin suhde voi yllättäen tuntua hyvältä, kun saat oman pääsi kuntoon.

Vierailija
2/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekki hiipuu kaikissa suhteissa. Moni ymmärtää väärin, kun huuma katoaa, niin uskoo sen olevan liekin hiipumista. Ethän ole jo pettänyt, kun puhut seksihaluista muita kohtaan? Omaan mieleen ja rakkauteen ja rakastamiseen voi vaikuttaa. Otapa kokeeksi sellainen, että kerran päivässä esim. aamulla mietit, mistä asioista olet puolisollesi kiitollinen. Kerro niistä myös hänelle. Toista ei voi muuttaa. Itseään voi muuttaa jonkin verran. Muutos on hidasta. On todeksi elettyä, että rakkaus, kauniit sanat ja huomiointi tulevat yleensä takaisin. Ole kärsivällinen.

Onnea maailman ihanimmasta asiasta - vauvasta! Vauvasi ansaitsee rakastavat vanhemmat. Tee parhaasi siinä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekki hiipuu kaikissa suhteissa. Moni ymmärtää väärin, kun huuma katoaa, niin uskoo sen olevan liekin hiipumista. Ethän ole jo pettänyt, kun puhut seksihaluista muita kohtaan? Omaan mieleen ja rakkauteen ja rakastamiseen voi vaikuttaa. Otapa kokeeksi sellainen, että kerran päivässä esim. aamulla mietit, mistä asioista olet puolisollesi kiitollinen. Kerro niistä myös hänelle. Toista ei voi muuttaa. Itseään voi muuttaa jonkin verran. Muutos on hidasta. On todeksi elettyä, että rakkaus, kauniit sanat ja huomiointi tulevat yleensä takaisin. Ole kärsivällinen.

Onnea maailman ihanimmasta asiasta - vauvasta! Vauvasi ansaitsee rakastavat vanhemmat. Tee parhaasi siinä asiassa.

Ei siinä paljoa kauniit sanat auta kun pätkätyölokki pamahtaa paksuksi vaikka fyrkat on jo loppu.

Vierailija
4/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen syntyä. Ei hän ikuisesti ole vauva. Hänestä voi olla paljon iloakin. Tsemppiä vaan. Raha ei katoa mihinkään.

Vierailija
5/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lapsen syntyä. Ei hän ikuisesti ole vauva. Hänestä voi olla paljon iloakin. Tsemppiä vaan. Raha ei katoa mihinkään.

Kuka hoitaa vauvan yösyötöt? Olen nyt jo tilanteessa jossa en meinaa jaksaa nousta aamulla töihin ja hoitaa monta muutakin asiaa töiden lisäksi. Ja mun työpaikka ei ole sellainen missä voi lepäillä. Ap

Vierailija
6/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha se nimenomaan katoaa.

Vierailija
7/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei siinä paljoa kauniit sanat auta kun pätkätyölokki pamahtaa paksuksi vaikka fyrkat on jo loppu.[/quote]

Raha ei onnea tuo. Pärjäätte vähemmälläkin. Ajottainen niukkuus kasvattaa kykyä ajatella luovemmin. Ja lapsi tuo leivän taloon. Pärjäätte lapsenkin kanssa. Elämäsi järjestyy.

Vierailija
8/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hoitaa vauvan yösyötöt? Olen nyt jo tilanteessa jossa en meinaa jaksaa nousta aamulla töihin ja hoitaa monta muutakin asiaa töiden lisäksi. Ja mun työpaikka ei ole sellainen missä voi lepäillä. Ap

Emä syöttää, hänellä ne nisät on. Sinä voit laittaa korvatulpat?

Vierailija
9/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko siirtää noita geenejäsi eteenpäin tulevalle jälkikasvulle? Mahdollisesti masennus ja atopiataipumus periytyy, joten itse en ainakaan haluaisi lisääntyä jos olisin sinä.

Vierailija
10/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yösyötöt on helpompi hoitaa sen, jolla on rinnat sitä varten. Vapailla voit auttaa. Ihminen kestää hyvin ajoittaista väsymystä - asenne ratkaisee paljon.

Vierailija
11/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on kuin pieru, jos sitä joutuu väkisin yrittämään, niin se on mitä suuremmalla todennäköisyydellä paskaa.

Vierailija
12/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siirtää noita geenejäsi eteenpäin tulevalle jälkikasvulle? Mahdollisesti masennus ja atopiataipumus periytyy, joten itse en ainakaan haluaisi lisääntyä jos olisin sinä.

Atopia ja masennuksen kanssa pärjää tulevatkin sukupolvet!

Vierailija
13/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on kuin pieru, jos sitä joutuu väkisin yrittämään, niin se on mitä suuremmalla todennäköisyydellä paskaa.

Sinä et ole rakkautta ilmeisesti edes kokenut.

Vierailija
14/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku oikeasti tehdä tänne maailmaan lapsia vain pärjäämään/selviämään? Noin sanoo vain ihminen joka ei ole masennusta kokenut. Jos olet kokenut masennuksen, niin et toivo sitä kenellekään. Jos kaikki masennusta/mielenterveysongelmia sairastavat tajuaisivat olla lisääntymättä, niin meillä ei olisi tätä vi ttumaista kansansairautta, joka rampauttaa meidän kansan nopeampaa kuin mikään syöpä tms.

Vierailija
15/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
16/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
17/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun mahti on suuri. Otahan vastuu sitten ja elätä se lapsi.

Vierailija
18/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen äiti tietysti, joka on aluksi äitiyslomalla. Äitiysrahaa kertyy työttömyyskorvauksestakin. Varmista että puolisosi on työttömyyskassan jäsen ja saa ansiosidonnaista.

Kaverini puoliso nukkui sohvalla, jotta vauva ei herättäisi. Ei ollut mikään ongelma.

Vierailija
19/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku oikeasti tehdä tänne maailmaan lapsia vain pärjäämään/selviämään? Noin sanoo vain ihminen joka ei ole masennusta kokenut. Jos olet kokenut masennuksen, niin et toivo sitä kenellekään. Jos kaikki masennusta/mielenterveysongelmia sairastavat tajuaisivat olla lisääntymättä, niin meillä ei olisi tätä vi ttumaista kansansairautta, joka rampauttaa meidän kansan nopeampaa kuin mikään syöpä tms.

Höpö höpö. Jos olosuhteet kuormittavat, ei masennus ole ihmisen oma vika.

Vierailija
20/31 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä puhutaan "kumppanista", niin oletteko siis molemmat naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme