Rouva Nordin haluaisi vauvat Linnan juhliin
Se ahdas, kuuma ja meluisa paikkahan on ihanteellinen vauvalle. Eipä ole pitkään aikaan naisesta kuulunut niin pitihän se pitkästä aikaa päästä lehteen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/765fa752-765e-4d92-9215-53dbf3…
Kommentit (99)
Taitaa linnan juhliin olla jonkunlainen ikäraja, siellä kun juodaan alkoholia ja joka vuosi joku juo sitä aivan liikaa. Niin paljon että sammuu tai joutuu lähtemään kesken kaiken pois ilman omaa tahtoaan.
Mielestäni lapset ei kuulu linnan juhliin. Toki jotain teini-ikäisiä tai muita voisi harkita siinä tapauksessa, että he ovat tehneet jotain merkittävää kuten pelastaneet pääministerin tai presidentin hengen. Mutta linnan juhlat ovat aikuisten juhlat. Sinne ei taideta edes kutsua alle 18-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teistä naisista/naistenlehtienlukijoista tunnu että teitä pidetään tyhmänä kun noita kahta "julkkiksen" vaimoa pakotetaan teille joka tuutista?
Kuka on se toinen?
Vierailija kirjoitti:
Perhe Nordin on outo ja ovat hörhöjä. Mitä tahansa voisi tapahtua. Linnan juhlissa on alkoholitarjoilua ja miksi edes haluaisi viedä sinne vauvan/lapset?
Ei hän sinne omaa lastaan ole viemässä, vaan presidentin lapsen. Synnytystalkoiden nimissä. Eikö kannattaisi lukea, mihin kommentoi.
Muuten minulla on kolme lasta, ja olen vienyt vauvan paikkoihin, joissa on ollut alkoholitarjoilua. Ei ole mitään kauheaa tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, saisiko presidentin linnassa imettää?
Totta kai saa, eihän tässä missään Saudi-Arabiassa eletä. Mutta kutsumattomana ei voi tuon tason juhliin mennä.
Jokunen vuosi sittenhän Abu-Hanna pahoitti mielensä kun lastaan ei kutsuttu. Antoi presidentille kirjelapun kättelyssä.
Vauvat eivät sentään vielä osaa vaatia juhliin pääsyä.
Piti se lapsi sinne jotenkin saada - edes kuvana mekossa.
https://im.mtv.fi/image/4584818/portrait/368/614/245d7492857832b88bb910…
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten, saisiko presidentin linnassa imettää?
Totta kai saa, eihän tässä missään Saudi-Arabiassa eletä. Mutta kutsumattomana ei voi tuon tason juhliin mennä.
Jokunen vuosi sittenhän Abu-Hanna pahoitti mielensä kun lastaan ei kutsuttu. Antoi presidentille kirjelapun kättelyssä.
Vauvat eivät sentään vielä osaa vaatia juhliin pääsyä.
Sarjakuvapiirtäjä Ranta taas piirsi raskaana olevan vaimonsa iltapukuun sikiön.
Siinä muuten yksi keino viedä vauva linnan juhliin: vie hänet ennen syntymää. Aarokin on ollut siellä jo viime vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe Nordin on outo ja ovat hörhöjä. Mitä tahansa voisi tapahtua. Linnan juhlissa on alkoholitarjoilua ja miksi edes haluaisi viedä sinne vauvan/lapset?
Ei hän sinne omaa lastaan ole viemässä, vaan presidentin lapsen. Synnytystalkoiden nimissä. Eikö kannattaisi lukea, mihin kommentoi.
Muuten minulla on kolme lasta, ja olen vienyt vauvan paikkoihin, joissa on ollut alkoholitarjoilua. Ei ole mitään kauheaa tapahtunut.
"Olen miettinyt että jonkun pitäisi mennä Linnan juhliin vauva kantoliinassa". En kyllä tuosta varmaksi päättele että Jenni Haukiota tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teistä naisista/naistenlehtienlukijoista tunnu että teitä pidetään tyhmänä kun noita kahta "julkkiksen" vaimoa pakotetaan teille joka tuutista?
Joo, ja siksi lopetinkin lehtitilaukseni.
En tiedä onko pyrkimyksenä saada itselleen omintakeinen julkisuuskuva, siinä on kyllä onnistunut mutta ei mitenkään positiivissa mielessä. Vastenmielinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe Nordin on outo ja ovat hörhöjä. Mitä tahansa voisi tapahtua. Linnan juhlissa on alkoholitarjoilua ja miksi joku edes haluaisi viedä sinne vauvan/lapset?
Väitinkö niin? Vauvat nyt ei vaan kuulu paikkoihin, jossa juhlitaan viinan voimin. Sinulle se tietenkin on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Reino saanut kutsun kun otti aiheen esiin? Sehän saattaa oikeasti ilmestyä sinne vauva kainalossa jos näin on 😀
Ja varmasti menee ex tempore vauvansa kanssa kantoliinassa esiintymään "Täällä mä oon, ja koko jengi"...ja Marialla se ikuinen muikea hymy naamalla, kun Hlreino...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen miettinyt että jonkun pitäisi mennä Linnan juhliin vauva kantoliinassa". En kyllä tuosta varmaksi päättele että Jenni Haukiota tarkoittaa.
Niinpä sanookin. Mutta toisessa kohdassa hän kertoo odottaneensa että presidentti pitäisi puheita tms. vauva sylissä. Eli kaipa hän puhuu yleisesti vauvojen tuomisesta esiin.
Mutta luulen, että käytännössä ainoa, joka voisi viedä vauvan kantoliinassa linnan juhliin tulematta käännytetyksi ovelta, olisi rouva Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä sanookin. Mutta toisessa kohdassa hän kertoo odottaneensa että presidentti pitäisi puheita tms. vauva sylissä. Eli kaipa hän puhuu yleisesti vauvojen tuomisesta esiin.
Mutta luulen, että käytännössä ainoa, joka voisi viedä vauvan kantoliinassa linnan juhliin tulematta käännytetyksi ovelta, olisi rouva Jenni.
Ja sitä emme, onneksi, tule koskaan näkemään. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe Nordin on outo ja ovat hörhöjä. Mitä tahansa voisi tapahtua. Linnan juhlissa on alkoholitarjoilua ja miksi joku edes haluaisi viedä sinne vauvan/lapset?
Väitinkö niin? Vauvat nyt ei vaan kuulu paikkoihin, jossa juhlitaan viinan voimin. Sinulle se tietenkin on normaalia.
Ei se minulle mitään arkipäivää ole ollut. Esimerkiksi esikoiseni oli vauvana kerran mukana hyvien ystävien häissä ja kerran festareilla, joilla suosikkiartistini esitti päiväkeikan.
Molemmissa tilaisuuksissa oli alkoholia saatavilla, ja ihan mielenkiinnosta
näin kymmenen vuotta jälkikäteen kysyn, mitä kauheaa siellä olisi voinut tapahtua.
Nordinin perhe Linnan juhlissa niin vauva kantoliinassa ja Reino kantokunnossa..
Miksi sen vauvan pitää olla ilman vaatteita kaikissa noissa instagram kuvissa? Marraskuu ja pää paljaana tai ohut villamyssy ja paljaat jalat ja sääret?
Rouva Nordin kertoi myös instastoryssaan että on säästänyt istukkansa pakastimeen, jotta voi painaa sillä printtejä kankaaseen, josta taas tekisi mekon jos saisi kutsun linnaan.
Olen sanaton. Toivottavasti emme näe kyseistä kangasta koskaan. Kangas olisi varmaan värjätty kuukautisverellä. Ja printit istukasta.
Vierailija kirjoitti:
Rouva Nordin kertoi myös instastoryssaan että on säästänyt istukkansa pakastimeen, jotta voi painaa sillä printtejä kankaaseen, josta taas tekisi mekon jos saisi kutsun linnaan.
Olen sanaton. Toivottavasti emme näe kyseistä kangasta koskaan. Kangas olisi varmaan värjätty kuukautisverellä. Ja printit istukasta.
Kuinka sekaisin voi ihminen mennä.
Aika surullista. Nainen on olevinaan niin tiedostava ja joidenkin oikeuksien ajaja mutta oikeasti tuntee olevansa arvokas vain äitiyteen liittyvien asioiden kautta. Lapsia on -vielä- helppo hallita ja valjastaa oman imagon luomiseen.
Kaikki tuo voimaantuminen tai paremminkin "voimaantuminen" kätkee/paljastaa tyhjyyden.