Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideologisesti työtön - kuinka kehtaat?

Vierailija
01.12.2018 |

Ja kyllähän sinä kehtaat. Kerro miten pystyt elämään itsesi kanssa kun tiedät, että moni muu on yrittänyt nuoresta asti ja painanut töitä täysillä. Sinä vain rottailet muiden rahoilla.

Mikä on oikeutuksesi tälle?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla kuolinvuoteella hyvä olo kun koko elämä vaan töissä painettu.

Nämä ovat näitä, joita ahneuden saatana ajaa koko elämän - ja jotka kuolevat ensimmäisenä eläkevuotenaan syöpään, ansaitusti. Ei sureta. Valinta.

Kyllähän se vähän helpottaa kun tietää, että sinunlaiset on kuolleet jo 20v. aikaisemmin jossain Konalan rottaluukussa huumeisiin, rasvamaksaan tai toisen rotan puukkoon.

Ideologisesti työttömät on siis rottia ja autottomat kyytiläiset lokkia, mielenkiintoisia nää eläintermit täällä.

Vierailija
22/46 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, niin loppuun kulutettu aihe jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat näitä, joita ahneuden saatana ajaa koko elämän - ja jotka kuolevat ensimmäisenä eläkevuotenaan syöpään, ansaitusti. Ei sureta. Valinta.

Kyllähän se vähän helpottaa kun tietää, että sinunlaiset on kuolleet jo 20v. aikaisemmin jossain Konalan rottaluukussa huumeisiin, rasvamaksaan tai toisen rotan puukkoon.

Ideologisesti työttömät on siis rottia ja autottomat kyytiläiset lokkia, mielenkiintoisia nää eläintermit täällä.

Keski-ikäiset miehet ovat lahoavalihaisia mätisäkkejä. Av on av 😁

Vierailija
24/46 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ihme että Suomi menee päin vittua. Kaikki kynnelle kykenevät lähtee jenkkeihin tai muihin vapaampiin maihin. Onneksi työttömällä ei ole sitä mahdollisuutta. Kun seuraavan kerran lama iskee niin tästä maasta loppuu rahat ja teillekin tulee nälkä neuvojaksi. Katsotaanpa sitten miten se ideologinen työttömyys maistuu kun elätte täällä sosialistien onnelassa toinen toistanne vihaten ja jokaisesta leivänmurusta taistellen.

Vierailija
25/46 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset miehet ovat lahoavalihaisia mätisäkkejä. Av on av 😁

Ja AV-mamma on siiderivalas ja YH 👍

Vierailija
26/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvät ovat laumasieluisia lampaita. Ideologisesti työtön on uniikki ja työn kahleista vapaa ajattelija.

Vierailija
27/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvät ovat laumasieluisia lampaita. Ideologisesti työtön on uniikki ja työn kahleista vapaa ajattelija.

Tämä.

Vierailija
28/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän sinä kehtaat. Kerro miten pystyt elämään itsesi kanssa kun tiedät, että moni muu on yrittänyt nuoresta asti ja painanut töitä täysillä. Sinä vain rottailet muiden rahoilla.

Mikä on oikeutuksesi tälle?

Iskikö totaalikateus, siitähän tämä kertoo.

Vierailija
29/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kokoomustrolli.

Työpaikkoja on vain kymmenesosalle työttömiä, joista vain harva on ideologisesti työtön. Eli tämä ei ole oikeasti mikään ongelma kansantaloudellisesti. Sen sijaan voitaisiin keskustella esimerkiksi veroparatiiseista, vakuuskuorista ja harmaasta taloudesta joiden takia yhteiskunta menettää miljardeja veroeuroja vuosittain.

Vierailija
30/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kokoomustrolli.

Työpaikkoja on vain kymmenesosalle työttömiä, joista vain harva on ideologisesti työtön. Eli tämä ei ole oikeasti mikään ongelma kansantaloudellisesti. Sen sijaan voitaisiin keskustella esimerkiksi veroparatiiseista, vakuuskuorista ja harmaasta taloudesta joiden takia yhteiskunta menettää miljardeja veroeuroja vuosittain.

Ei ideologisesti työtön ole ongelma muutenkaan, paitsi niille, joille on liian hankalaa ajatella kokonaiskuvaa. Uskomatonta, että massatyöttömyyden riepoittelemassa maassa on vielä joku, joka ei osaa arvostaa vapaaehtoista työttömyyttä.

Vierailija
31/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologinen työttömyys on kaunis ilmaisu työhaluttomuudelle ja laiskuudelle.

Vierailija
32/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puhtaita rakennuksia. Ja miksi muutenkaan tehdä töitä, kun sugardaddy ja sossu maksaa.

Vierailija
33/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ideologisesti työtön. Sairastin vakavaa sairautta muutaman vuoden, josta en kertonut mitään kenellekään. Nyt haen töitä.

Mulkoilua ja vinoilua on tullut niiden suunnalta, jotka eivät tiedä asioiden oikeaa laitaa.

Mitäs te mammat rottailette vuosia äitiystuilla sun muilla ja mitäs kukaan rottailee valtion maksamissa asunnoissa sun muissa. Mitäs me rotat. Harvassa on ne, jotka eivät ikinä ota valtion kassasta minään tukina itselleen.

Vierailija
34/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan vallan mainiosti sillä kuuluisin työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
35/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä myös ihmetyttää nämä siivellä eläjät jotka eivät aiokaan töitä tehdä vaan ajattelevat että muut kyllä maksaa. Mitähän nämä sitten tekevät jos tämä järjestelmä romuttuu eikä tukia enää heru?

Minä en ikinä kehtaisi toisten rahoilla tahallisesti elää.

Vierailija
36/46 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä myös ihmetyttää nämä siivellä eläjät jotka eivät aiokaan töitä tehdä vaan ajattelevat että muut kyllä maksaa. Mitähän nämä sitten tekevät jos tämä järjestelmä romuttuu eikä tukia enää heru?

Minä en ikinä kehtaisi toisten rahoilla tahallisesti elää.

Sitten rosvotaan ja varastellaan nälkään lopulta vankilaan päätyen joka kustantaa kuukaudessa vähintään kymmenkertaisesti sen mitä tukien maksaminen kustantaa. Olisitko sitten tyytyväinen?

Vierailija
37/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ideologisesti työtön, niin kai sen ideologian mukaan ei korvauksiakaan haeta?

Lain mukaan jokaisen ihmisen perusoikeuksiin kuuluu perustoimeentulo. Joten up yours!

Vierailija
38/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ideologisen työttömyyden ja aloitin työt puhelinmyyjänä. Asiakkaat v####ilevat miksi en hanki parempaa työpaikkaa. Parempaa ei ole tarjolla, ei puhelinmyyjän työ ole mikään unelma-ammattini mutta pakko tehdä jotain.

Ei ole mikään pakko, jos ei halua. Miksi teet työtä, joka on sinulle "pakko"?

Vierailija
39/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt töitä 20-vuotiaasta saakka. 35-vuotiaana sain potkut ja siirryin ansiopäivärahalle. Ärsytti niin, että ajattelin nautiskella elämästäni jonkin aikaa. Aavistin potkut etukäteen ja säästin vähän rahaa, niin pärjäilen ansiosidonnaisella aika hyvin. Sain myös uusia töitä, mutta pätkissä, joten teen sen puoli vuotta töitä silloin tällöin, että saan ansiosidonnaisen päivät täyteen. Sitten olen taas työttömänä, vaikka jatkoa tarjottaisiin. Mutta määräaikainen sopimus käy te-toimistolle, eikä karenssia tule. Jos minut aiotaan pakottaa töihin tai karenssi tulisi, haen sairauslomaa.

Tiedätkös: ajattelin jatkaa näin niin pitkään kuin mahdollista. Meillä on vaan tämä yksi elämä ja minä menin duunin jo parikymppisenä - samaan aikaan kaverini nostivat opintotukia ja dokasivat ne. Minä maksoin veroja, en juhlinyt ja tein töitä joskus yötä päivää kirjaimellisesti - enkä pitänyt siitä. Mutta tein silti, enkä valittanut. Pitkät 15 vuotta.

Nyt on minun nuoruuteni vuoro. Minua ei kiinnosta pätkääkään se, että olen "yhteiskunnan elätti". Ei hyvää päivää - huipulla siirrellään valtion ja kuntien verovaroja ihan holtittomasti, jotka menevät jonkun pampun taskuun. Pientä se minun "lusmuilu" siinä on. 

Älkää olko niin nöyriä. Itse olen tyytyväinen elämääni, ei asuntolainaa, ei mitään velkaa, terveys on hyvä ja mieli virkeä. Haistan luonnon vuosien jälkeen, kirjoittelen ja maalailen. Voisinhan vaikka olla joku ihmisiä kiusaava häirikkö, mutta enpä ole. Joten en tunne mitään ongelmaa elämäntavassani.

Jos se ei jollekin kelpaa, niin se on hänen ongelmansa.

Upea kirjoitus!

Ei mitään lisättävää. Elämä on nyt eikä sitten joskus.

Vierailija
40/46 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen monia jotka nostaa liian hyvää palkkaa ja hyviä työsuhde-etuja vaikka heidän työnsä ei kovin arvokasta ole tai tekevät työnsä lusmuillen. Itse en kehtaa oikein rahaa ottaa palkaksi kun en koe että olen ansainnut sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi