Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koska kasvamiseni loppuu!!

Vierailija
01.12.2018 |

Olen vähän päälle 175cm pitkä. Menkat alkoivat about kolme-kaksi vuotta sitten. Pituutta on tullu päälle 10cm menkkojen alkamisen jälkeen. Ahdistaa vaan jos lopullinen pituuteni menee päälle 180cm. Käyn seitsemännettä luokkaa. Mitä sanoisit, mikä on minun pituus ennustus?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa pituusennustetta, sehän riippuu geeneistä. Itse lakkasin seiskalla kasvamasta, kun olin saavuttanut juuri tuon 175 cm. 

Äitini on 176cm. Menkkojen jälkeen kasvua tuli noin 15cm.

Jos ei isä ole todella pitkä, jää pituus varmaan sinne äidin pituuden pintaan. Tosin eivät pitkät vanhemmatkaan aina takaa pitkiä lapsia. Oma tyttäreni on vain 168 cm pitkä, vaikka mieheni on yli 190 cm ja itsekin tosiaan olen sen 175 cm. 

Muistan itse, että kasvoin ja kehityin nopeasti. Olin seiskalla jo naisen mallinen ja kokoinen. Siihen se sitten tyssäsikin. Lisää pituutta ei enää sen jälkeen tullut. 

Turha pituutta on kuitenkaan surra. Itselleni ei siitä ole ainakaan koskaan ollut mitään haittaa. 

Isäni on joku 185-187cm?

Tuskinpa sitten enää kasvat. Yritä kuitenkin nauttia pituudestasi, kaunistahan se on. Itse olen aina tykännyt omasta pituudestani. Olen aina käyttänyt esim. korkeita korkoja, mitä korkeampia sen parempi. Seiskalla sitä ehkä tulee hiukan sellainen harhakuva kuin olisi jotenkin tosi pitkä, kun moni poikakin on silloin vielä lyhyt. Se oma pituus tuntuu isommalta kuin on. Muistan kuinka lukiossa havahduin vasta vanhojen tansseja harjoiteltaessa siihen, että pojat olivat pitkiä ja heillä oli isot kädet. Kesti aikansa totutella siihen, että joutui katselemaan pojille puhuessaan ylöspäin..

hah pojat ovat tässä iässä ehkä 150cm keskimäärin :D, tansseissa kiva tanssia 20cm lyhyemmän pojan kanssa.

Vierailija
22/25 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikään kuuluu epävarmuus ja halu olla samanlainen kuin muut (tai ainakin se, ettei erotu joukosta). Älä kuitenkaan stressaa pituuttasi. Olet hyvä juuri tuollaisena. Moni 160-senttinen haluaisi olla juuri sinun pituisesi.

Keskity pitämään ryhtisi hyvänä. Itse tein sen virheen lapsena ja nuorena, kun olin muita "päätä pitempi", että yritin piilotella sitä huonolla ryhdillä. Siitä on seurannut selkä- ja niskavaivoja sekä pysyvä ryhtivirhe. Älä siis missään nimessä rupea kulkemaan selkä ja hartiat lysyssä.

Lisäksi ne lyhyet kaverisikin tulevat vielä kasvamaan paljon, ehkä vain vähän hitaammalla tahdilla. Aikuisena suuri osa heistäkin on todennäköisesti noin 170-senttisiä (keskipituus kasvaa koko ajan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa pituusennustetta, sehän riippuu geeneistä. Itse lakkasin seiskalla kasvamasta, kun olin saavuttanut juuri tuon 175 cm. 

Jos ei isä ole todella pitkä, jää pituus varmaan sinne äidin pituuden pintaan. Tosin eivät pitkät vanhemmatkaan aina takaa pitkiä lapsia. Oma tyttäreni on vain 168 cm pitkä, vaikka mieheni on yli 190 cm ja itsekin tosiaan olen sen 175 cm. 

Muistan itse, että kasvoin ja kehityin nopeasti. Olin seiskalla jo naisen mallinen ja kokoinen. Siihen se sitten tyssäsikin. Lisää pituutta ei enää sen jälkeen tullut. 

Turha pituutta on kuitenkaan surra. Itselleni ei siitä ole ainakaan koskaan ollut mitään haittaa. 

Isäni on joku 185-187cm?

Tuskinpa sitten enää kasvat. Yritä kuitenkin nauttia pituudestasi, kaunistahan se on. Itse olen aina tykännyt omasta pituudestani. Olen aina käyttänyt esim. korkeita korkoja, mitä korkeampia sen parempi. Seiskalla sitä ehkä tulee hiukan sellainen harhakuva kuin olisi jotenkin tosi pitkä, kun moni poikakin on silloin vielä lyhyt. Se oma pituus tuntuu isommalta kuin on. Muistan kuinka lukiossa havahduin vasta vanhojen tansseja harjoiteltaessa siihen, että pojat olivat pitkiä ja heillä oli isot kädet. Kesti aikansa totutella siihen, että joutui katselemaan pojille puhuessaan ylöspäin..

hah pojat ovat tässä iässä ehkä 150cm keskimäärin :D, tansseissa kiva tanssia 20cm lyhyemmän pojan kanssa.

No ei kyllä ole 13v poikien keskipituus mitään 150cm.

Vierailija
24/25 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on joku 185-187cm?

No ei kyllä ole 13v poikien keskipituus mitään 150cm.

vitsi tuokin

Suurinosa pojista on seiska luokalla lyhyitä?

Vierailija
25/25 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi pitkä nainen, 176cm pituutta.

Kasvoin kuukautisten alkamisen jälkeen noin kolmen vuoden ajan. Olin niiden alkaessa 167cm, eli melkein 10cm tuli vielä.

Tiedän kyllä että sinun ikäisenäsi ottaa päähän kun on "erilainen". Pojatkin on vielä niin lyhyitä, että pitkänä tyttönä erottuu joukosta.

Lohdutuksesi voin sanoa, että minulla ainakin mieli muuttui pituudestani vanhempana. Nykyään osaan pitää pitkistä hoikista jaloistani, ei tarvitse kurotella hyllyille, ja monet miehet nimenomaan pitävät pitkistä naisista.

Eikä sitä erotu enää edes joukosta, kun valtaosa pojista on kasvanut jo ohi, ja jotkut tytötkin saaneet lisää pituutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi