Tutkin poikkiksen pyykkikorin sisällön. Miksi hän käyttää halpoja alushousuja? :(
Entisillä on ollut aina CK, BB, TH tai Levi's. Nyt kuitenkin nykyinen käyttää jotain halpoja marketalushousuja. Että ottaa päähän. Haluaisin yllättyä. 😜 Muutamassa alkkarissa oli myös viiruja. 😨
N23
Kommentit (33)
Ehkä Porvoossa ei myydä muun merkkisiä.
Osta sille kalsareita joululahjaksi. Ei tarvi sitten keksiä lahjaakaan.
Mä käytän lidlin tokmannin vaatteita. Olen varmaan iso turn off. T. Mies24
Fiksu jannu! Jotkut The other danish gay -kalsarit maksavat jotain 40 euroa / kpl. Siis 40 euroa!!!
Ei ne kalsarit miestä tee.Onko omat pikkarisi, mitkä sun pesukorista löytyy (aina jo valmiiksi puhtaana) merkki alkkareita?
Jos kalsarit eivät hankaa, niin niitä ei tarvitse miettiä.
En kyllä ymmärrä mitä ihmeen väliä jollain alusvaatteiden merkillä on. Itselleni on ainakin ihan sama minkä merkkisiä tai hintaisia alusvaatteita naisystäväni käyttää. Pääasia on että itse tykkää niistä ja on mukavat päällä. Enkä itsekään käytä mitään kalliita merkki alusvaatteita koska minusta sellainen on ihan typerää jos vain merkkiä ja hintaa miettii. Ei ne alusvaatteet kuitenkaan kauaa päällä ainakaan meillä pysy.
Minä ostin SA-kaupasta 15-packin intin (käyttämättömiä) kalsareja. Mä olen tosi style.
Hiukan huvittaa. Nuorena naiset haluavat poikaystävän, jolla on kalliit kalsarit ja intensiivinen urheiluharrastus.
Sitten kun ollaan naimisissa ja on lapsia ja asuntolaina, sitä huomaakin olleensa väärässä. Mies, joka menee töistä vielä tuntikausiksi urheilemaan ja käyttää satoja euroja omiin vaatteisiin, jotka eivät edes näy mihinkään, ei ole kovin hyvä perheenisä. Elämä on onnellisempaa sellaisen miehen kanssa, jolle kelpaavat h&m-kalsarit ja joka käy kaupassa kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Entisillä on ollut aina CK, BB, TH tai Levi's. Nyt kuitenkin nykyinen käyttää jotain halpoja marketalushousuja. Että ottaa päähän. Haluaisin yllättyä. 😜 Muutamassa alkkarissa oli myös viiruja. 😨
N23
Annat joululahjaksi tusinan merkki alkkareita. Heivaa entiset roskiin sitten.
Vaihdoitpa nopeasti miestä: vastahan täällä oli hiljattain ketju, jossa mies käytti juuri noita ap:n mainitsemia merkkejä, eikä valkoisissa kalsareissa ollut yhtään raitoja.
En todellakaan kuvittele olevani mikään timmi kalsarimalli, mutta kalliit alushousut kestää, halvat ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvittaa. Nuorena naiset haluavat poikaystävän, jolla on kalliit kalsarit ja intensiivinen urheiluharrastus.
Sitten kun ollaan naimisissa ja on lapsia ja asuntolaina, sitä huomaakin olleensa väärässä. Mies, joka menee töistä vielä tuntikausiksi urheilemaan ja käyttää satoja euroja omiin vaatteisiin, jotka eivät edes näy mihinkään, ei ole kovin hyvä perheenisä. Elämä on onnellisempaa sellaisen miehen kanssa, jolle kelpaavat h&m-kalsarit ja joka käy kaupassa kotimatkalla.
Jep. Tyypillistä naisten perseilyä.
Jäniksenvuodessa päähenkilö teki ulkomaanreissullaan tupsullisesta villapiposta itselleen uimahousut, voihan vatanen...
Omall miehelläni kalsarit on lähes ainuita vaatteita mitä ostaa marktista
Vierailija kirjoitti:
Jäniksenvuodessa päähenkilö teki ulkomaanreissullaan tupsullisesta villapiposta itselleen uimahousut, voihan vatanen...
Ei tehnyt.
Käytän itsekin halpoja puuvillapikkareita joten en oleta että mieheni käyttäisi kalliita. Miksi käyttäisi? Kuka niitä katselee? Sitä paitsi pyöräilee niin paljon että persaus kuluu puhki nopeasti, sekä kalliissa että halvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tehnyt.
Muistanko väärin, voi harmi.
Minun ja mieheni viimeaikaiset alushousukeskustelut ovat olleet sitä luokkaa, että rikkinäiset on syytä heittää pois ettei vallan itseään häpäise. Jos housunpersuuksissa alkaa olla reikä tai pari, niin käääk! Riittää että reikä on "omasta takaa se yksi." Ehjät alkkarit on pop. Viis merkistä. Olemme saaneet muuten ilmaiset huvit näistä alkkarikeskusteluista ja niiden uusimisesta.
Poikkiksesi on fiksu ja taloudellinen, toisin kuin jotkut vtun exäsi jotka ilmeisesti kuvittelivat olevansa timmejä kalsarimalleja calvineissaan.