Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vuoden ajan 2-3 krt/vko salilla, lue mitä tapahtui!

Vierailija
01.12.2018 |

Ei mitään. Ojentajani ja takapuoleni roikkuvat edelleen. Ryhtini ei parantunut.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko kasvatettua painoja? Monta sarjaa ja millä toistomäärillä? 

Sain kasvatettua, etenkin jalkojen ja selän, muiden en kovinkaan paljoa. Kolme sarjaa ja 10-12 toistoa.

Ap

Hyvältähän tuo kuulostaa. Uskon että olet liian kriittinen itseäsi kohtaan. Kannattaa ottaa lähtökuvat vaikka nyt, sillä niistä näet parhaiten eron mikäli jatkat salitreeniä ja otat uudet kuvat vuoden päästä.

Vierailija
22/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, aika hauska! Kävit salilla ja mitään ei tapahtunut :D

Luulin, että kun ihmiset sanovat käyvänsä salilla, ei tarvitse täsmentää, että liikkumassa/kuntoilemassa. Ei vain seisoskelemassa/katselemassa. Olin väärässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat plösömammat yläpeukuttelee. "Arvasin! Kuntoilulla ei ole mitään vaikutusta, joten ei kannata edes yrittää!"

Vierailija
24/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti paranee kun pidät selän suorana. Jos on selän lihakset kunnossa niin kyllähän se vähän auttaa, mutta enemmän siinä taitaa olla kyse tavasta pitää hartioitaan lysyssä.

Vierailija
25/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä minäkin salilla kerran. Piti lähteä kiireellä pois kun näin miehen suutelemassa peilin edessä hauiksiaan. En kehdannut jäädä paikalle nauramaan, siirryin pukuhuoneen kautta kotiin.

Vierailija
26/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtiasiakin on sellainen, että valitettavasti tunti kolme kertaa viikossa ei riitä, vaan pitää "koko" hereilläoloaika ajatella sitä, ryhdikkyyttä :( Kyllä, vaikea juttu!

Voithan ajatella niin päin, että et ainakaan rupsahtanut ja lihonut lisää, vaan tuo 3h/vk kulutti aika hyvin kaloreita kuitenkin :)

Vierailija
27/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhtiasiakin on sellainen, että valitettavasti tunti kolme kertaa viikossa ei riitä, vaan pitää "koko" hereilläoloaika ajatella sitä, ryhdikkyyttä :( Kyllä, vaikea juttu!

Voithan ajatella niin päin, että et ainakaan rupsahtanut ja lihonut lisää, vaan tuo 3h/vk kulutti aika hyvin kaloreita kuitenkin :)

Kiva vastaus, kiitos! Eikä tämän aloituksen sanoma ollut "liikunta ei kannata". Olen vaan pettynyt.

Vierailija
28/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinmäinen vuosi kuntosalilla on liikkeiden ja laitteiden opettelua 👍 Varmasti sullakin on jotain muuttosta tapahtunut kuitenkin.

Tää ei nyt oikein motivoi ketään. Jos vuosi kestää että oppii liikkeet, niin kukaan ei kävisi salilla.

Vierailija
29/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinmäinen vuosi kuntosalilla on liikkeiden ja laitteiden opettelua 👍 Varmasti sullakin on jotain muuttosta tapahtunut kuitenkin.

Tää ei nyt oikein motivoi ketään. Jos vuosi kestää että oppii liikkeet, niin kukaan ei kävisi salilla.

Tottahan se on. Jos tavoitteena on oppia vapaapainoilla tehtävät yleisimmät liikkeet (mave, kyykky, penkki, jne) niin kyllä siinä kestää.

Ylipäänsäkin on vain hyvä asia, mikäli ihmiset suuremmissa määrin tajuaisivat että salilla käyminen on oikeasti hyvin pitkäjänteistä hommaa, jossa on pakko olla omaksumiskykyä jos haluaa sillä tuloksia ja jotain positiivisia vaikutuksia kehoon. 

Vierailija
30/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt salilla nyt 2kk 4krt/vko ja laihtunut 6kg ruokavaliota muuttamatta. Johtuu ehkä siitä, että mun mielestä se painojen nostelu, jalkaprässi ym. on jäätävän tylsää, joten käytän ainoastaan juoksumattoa, cross traineria ja kuntopyörää. Hiki lentää, rasva sulaa ja kivaa on 😄

Vierailija
31/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt käynyt kolmisen kuukautta salilla. Tai yhdistelen viikon treenejä salin ja lihaskuntojumppia vaihdellen. Tuntuu että kroppa alkaa muokkautua kivasti. Itellä kyllä mahassa varsinkin ylimääräistä, pitäisi vielä ruokavaliota tuunata, mutta ihanaa kun lihakset ja kunto(!) kehittyy.

Veikkaan kyllä, että teet liian pienillä painoilla ja olet lisännyt niitä liian varovasti. Ootko treenin jälkeen hikinen ja tuntuu, että tuli kova reeni vedettyä?

Vierailija
32/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin suhteessa vaikka kuinka moneen romaaniin, mutta sitten tietokone tuli väliin ja romaanit ovat jääneet lähes kokonaan!

Vierailija
33/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin suhteessa vaikka kuinka moneen romaaniin, mutta sitten tietokone tuli väliin ja romaanit ovat jääneet lähes kokonaan!

Hahhaa, heitti näköjään väärään ketjuun :D

Vierailija
34/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvä lihaskasvu vaatii kovaa treeniä ja vuosien ajan. En ole katsonut sitä sen arvoiseksi. Kuntoa saa vähemmälläkin. Jos on nainen niin se on vielä työläämpää. Kotonakin voi käydä läpi useimmat lihakset ja sen tekee siinä ajassa kuin mitä matkohin salille menisi.

Vierailija
35/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni, olisi pitänyt kertoa, että vietin siellä yleensä noin tunnin ja kävin kaikki lihasryhmät läpi, en vain seisoskellut siellä. Liian pienet painot on yksi mahdollisuus, mutta tein liikkeet kuitenkin niin, että lihakset väsyi ja vikat toistot tuntuivat jo tosi inhottavilta.

Ap

"Tosi inhottava" on subjektiivinen määritelmä. Jos treenaat niin että ensimmäiset toistot ei tunnu ollenkaan ja alkaa vain väsyttää ilman vastusta heiluminen, niin ei siinä lihakset kunnollista treeniä saa. Kyllähän se tuntuu tosi inhottavalta sekin jos heiluttelet raajojasi ilman painoja niin kauan että alkaa väsyttää.

Se nyt vaan ei pidä paikkaansa ettei oikealla lihaskuntotreenillä olisi mitään vaikutusta niihin lihaksiin, joten jotain teit väärin. Tod.näk. liian pienet painot.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002900348.html Tutkimus: Sama treeni tehoaa ihmisiin eri tavoin – osalla lihasvoima voi jopa pienentyä

maksullinen juttu

Vierailija
36/36 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin useamman vuoden eikä niitä tuloksia juurikaan näkynyt ennenkuin sit sain vauvan ja massan alla piilossa olleet vatsalihakset, jotka olivat jännityksessä koko (loppu)raskauden, saivat vatsan tosi litteäksi synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän