Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauramaito ei sovi kahviin. Miksi ihmiset käyttävät sitä?

Vierailija
01.12.2018 |

Soijamaito sopii erinomaisesti.

Kauramaito tekee kahvista pahanmakuista ja samalla tavalla lirumaista kuin rasvaton lehmänmaitokin tekee.

Lisäksi kauramaidossa on paljon hiilihydraatteja. Kauramaitokahvi on hiilaripommi, joka keikuttaa verensokeria.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Mä tykkään ikaffesta. Kauramaitoa sekin, mutta kermamaista.

Vierailija
2/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaitoa ei ole, eikä myöskään soijamaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iKaffe on parasta kahvissa (minä käytän sitä myös teen kanssa).

Vierailija
4/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauramaidosta, jotkut on ihan ok. Itse käytän sitä välillä, koska se on yleensä enemmän lähiruokaa kuin soijamaito.

Vierailija
5/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Mä tykkään ikaffesta. Kauramaitoa sekin, mutta kermamaista.

Ei kaurasta saa maitoa. Ei myöskään kermaa.

Vierailija
6/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset nyt hurataa million mihinkin. Vegaanius, karppaus, ilmastouskonto, kuntosalin persetreenit (tirsk-lol). Onhan näitä höyrähdyksiä apinoille tuhatpäin.

Vierailija
7/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kauramaidosta, jotkut on ihan ok. Itse käytän sitä välillä, koska se on yleensä enemmän lähiruokaa kuin soijamaito.

Ei kauramaitoa ole olemassa. Ei myöskään soijamaitoa.

Vierailija
8/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iKaffe on parasta kahvissa!

Vierailija
9/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset nyt hurataa million mihinkin. Vegaanius, karppaus, ilmastouskonto, kuntosalin persetreenit (tirsk-lol). Onhan näitä höyrähdyksiä apinoille tuhatpäin.

Huvittavaa on hurahtaa johonkin, mitä ei edes ole :D:D

Vierailija
10/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoiset hölmöt ovat menettäneet järkensä.

Vierailija
11/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ikaffee kahvissa vain ja ainoastaan siksi, että se maistuu paremmalta kahvissa kuin normaali maito. Ruoan kanssa taas kevytmaitoa.

Vierailija
12/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikaffe on parasta, kun purkkia ravistaa siitä tulee ihanaa vaahtoa!

Vierailija
13/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät esim. halua juoda lehmänmaitoa, mutta eivät voi juoda soijamaitoa? Soija-allergia on melko tavallinen, kaura taas yleensä hyvin siedetty.

Vierailija
14/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaitoa on helppo itsekin tehdä edullisesti, siksi sitä tulee käytettyä eniten.

Vierailija
15/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaura- tai muitakaan kasvismaitoja ei ole. Ei se valkoinen väri tee niistä maitoa, joka on eläimestä peräisin.

Vierailija
16/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKaffen keksijälle haluaisin minäkin lähettää fanipostia, täysin ylivoimainen tuote!

Vierailija
17/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kokeilin ekaa kertaa kauramaitoa maidon tilalla olin ihan että hyi hitto. Soijamaito tuntui paremmalta joten käytin sitä, kunnes kokeilin huvikseni vielä ikaffea ja nyt maistui. Nyt kun laitan tavallista maitoa se maistuu pahalta. Kauramaito (sokeriton) on itsessään vähän makeaa joten lehmänmaitokahvi maistuu nyt ikävän sokerittomalta. Harmi kyllä en millään saa ostettua ikaffea täällä maalla kummastakaan perusmarketista, joko ne ovat aina loppu tai sitten tilaus on lopetettu ja se on korvattu parilla muulla vaihtoehdolla jotka ei ole mun mielestä yhtä hyviä.

Vierailija
18/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muut kauramaidot, mutta iKaffe! Muutti kahvin herkullisemmaksi kuin mikään eläinperäinen maitotuote, tai mikään muu kasvijuoma. Varmaan iKaffen suurempi rasvaprosentti selittää asian, muut kasvimaidot on liian vähärasvaisia pehmentääkseen kahvin makua oikealla tavalla.

Vierailija
19/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vittu. Kaura tuhoaa suolistoa.

Vierailija
20/60 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta on niin muodin lumoissa. Jos muotiin tulisi syödä p.. kaa kerman ja sokerin kera niin aina löytyis niitä jotka muodin takia olisivat siihen valmiita. Ehkä ne kuitenkin vaihtais kerman kauramaitoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän