Kauramaito ei sovi kahviin. Miksi ihmiset käyttävät sitä?
Soijamaito sopii erinomaisesti.
Kauramaito tekee kahvista pahanmakuista ja samalla tavalla lirumaista kuin rasvaton lehmänmaitokin tekee.
Lisäksi kauramaidossa on paljon hiilihydraatteja. Kauramaitokahvi on hiilaripommi, joka keikuttaa verensokeria.
Kommentit (60)
Kauramaitoa ei ole, eikä myöskään soijamaitoa.
iKaffe on parasta kahvissa (minä käytän sitä myös teen kanssa).
Riippuu kauramaidosta, jotkut on ihan ok. Itse käytän sitä välillä, koska se on yleensä enemmän lähiruokaa kuin soijamaito.
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Mä tykkään ikaffesta. Kauramaitoa sekin, mutta kermamaista.
Ei kaurasta saa maitoa. Ei myöskään kermaa.
No ihmiset nyt hurataa million mihinkin. Vegaanius, karppaus, ilmastouskonto, kuntosalin persetreenit (tirsk-lol). Onhan näitä höyrähdyksiä apinoille tuhatpäin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kauramaidosta, jotkut on ihan ok. Itse käytän sitä välillä, koska se on yleensä enemmän lähiruokaa kuin soijamaito.
Ei kauramaitoa ole olemassa. Ei myöskään soijamaitoa.
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset nyt hurataa million mihinkin. Vegaanius, karppaus, ilmastouskonto, kuntosalin persetreenit (tirsk-lol). Onhan näitä höyrähdyksiä apinoille tuhatpäin.
Huvittavaa on hurahtaa johonkin, mitä ei edes ole :D:D
Hyväntahtoiset hölmöt ovat menettäneet järkensä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän ikaffee kahvissa vain ja ainoastaan siksi, että se maistuu paremmalta kahvissa kuin normaali maito. Ruoan kanssa taas kevytmaitoa.
Ikaffe on parasta, kun purkkia ravistaa siitä tulee ihanaa vaahtoa!
Jos eivät esim. halua juoda lehmänmaitoa, mutta eivät voi juoda soijamaitoa? Soija-allergia on melko tavallinen, kaura taas yleensä hyvin siedetty.
Kauramaitoa on helppo itsekin tehdä edullisesti, siksi sitä tulee käytettyä eniten.
Kaura- tai muitakaan kasvismaitoja ei ole. Ei se valkoinen väri tee niistä maitoa, joka on eläimestä peräisin.
IKaffen keksijälle haluaisin minäkin lähettää fanipostia, täysin ylivoimainen tuote!
Kun kokeilin ekaa kertaa kauramaitoa maidon tilalla olin ihan että hyi hitto. Soijamaito tuntui paremmalta joten käytin sitä, kunnes kokeilin huvikseni vielä ikaffea ja nyt maistui. Nyt kun laitan tavallista maitoa se maistuu pahalta. Kauramaito (sokeriton) on itsessään vähän makeaa joten lehmänmaitokahvi maistuu nyt ikävän sokerittomalta. Harmi kyllä en millään saa ostettua ikaffea täällä maalla kummastakaan perusmarketista, joko ne ovat aina loppu tai sitten tilaus on lopetettu ja se on korvattu parilla muulla vaihtoehdolla jotka ei ole mun mielestä yhtä hyviä.
Ei muut kauramaidot, mutta iKaffe! Muutti kahvin herkullisemmaksi kuin mikään eläinperäinen maitotuote, tai mikään muu kasvijuoma. Varmaan iKaffen suurempi rasvaprosentti selittää asian, muut kasvimaidot on liian vähärasvaisia pehmentääkseen kahvin makua oikealla tavalla.
No hyi vittu. Kaura tuhoaa suolistoa.
Osa porukasta on niin muodin lumoissa. Jos muotiin tulisi syödä p.. kaa kerman ja sokerin kera niin aina löytyis niitä jotka muodin takia olisivat siihen valmiita. Ehkä ne kuitenkin vaihtais kerman kauramaitoon...
Njaa. Mä tykkään ikaffesta. Kauramaitoa sekin, mutta kermamaista.