Kauramaito ei sovi kahviin. Miksi ihmiset käyttävät sitä?
Soijamaito sopii erinomaisesti.
Kauramaito tekee kahvista pahanmakuista ja samalla tavalla lirumaista kuin rasvaton lehmänmaitokin tekee.
Lisäksi kauramaidossa on paljon hiilihydraatteja. Kauramaitokahvi on hiilaripommi, joka keikuttaa verensokeria.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kun kokeilin ekaa kertaa kauramaitoa maidon tilalla olin ihan että hyi hitto. Soijamaito tuntui paremmalta joten käytin sitä, kunnes kokeilin huvikseni vielä ikaffea ja nyt maistui. Nyt kun laitan tavallista maitoa se maistuu pahalta. Kauramaito (sokeriton) on itsessään vähän makeaa joten lehmänmaitokahvi maistuu nyt ikävän sokerittomalta. Harmi kyllä en millään saa ostettua ikaffea täällä maalla kummastakaan perusmarketista, joko ne ovat aina loppu tai sitten tilaus on lopetettu ja se on korvattu parilla muulla vaihtoehdolla jotka ei ole mun mielestä yhtä hyviä.
Jos se on makeaa, niin ei se silloin sokeriton ole :D:D
Vierailija kirjoitti:
Osa porukasta on niin muodin lumoissa. Jos muotiin tulisi syödä p.. kaa kerman ja sokerin kera niin aina löytyis niitä jotka muodin takia olisivat siihen valmiita. Ehkä ne kuitenkin vaihtais kerman kauramaitoon...
Näin se on. Skyr tuli ja meni.
Vielä kun joku tekisi juustoille "ikaffet", niin minulla olisi kaikki hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kokeilin ekaa kertaa kauramaitoa maidon tilalla olin ihan että hyi hitto. Soijamaito tuntui paremmalta joten käytin sitä, kunnes kokeilin huvikseni vielä ikaffea ja nyt maistui. Nyt kun laitan tavallista maitoa se maistuu pahalta. Kauramaito (sokeriton) on itsessään vähän makeaa joten lehmänmaitokahvi maistuu nyt ikävän sokerittomalta. Harmi kyllä en millään saa ostettua ikaffea täällä maalla kummastakaan perusmarketista, joko ne ovat aina loppu tai sitten tilaus on lopetettu ja se on korvattu parilla muulla vaihtoehdolla jotka ei ole mun mielestä yhtä hyviä.
Ihan sama, lisättyä sokeria ei ole eli ei mitään sokerilitkua.
Myös Kaslinkin Barista on kahvissa hyvää!
Tavalliset kaurajuomat ovatkin vähän liruja, mutta tuollainen tuhdimpi sopii. Laitan kaurajuomaa kahviin reilummin kuin laittaisin kevytmaitoa, tykkään siitä kauran mausta ja vaahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös maidossa on sokeria. 3,1 g tuossa jääkaapissa olevassa vs 4,5 g kauramaidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäämätönkin sokeri on sokeria.
Makuasia, kuten ap jo nokkelana ihmisenä varmaan käsittääkin. Minusta on vain mukavaa että kasvisvaihtoehdot ovat nyt pinnalla, löytyypähän kaupasta enemmän valikoimaa omaan makuun. Ikaffe vain taitaa tällä hetkellä olla niin suosittua etteivät pysty vastaamaan kysyntään, siksi mokoma on usein loppu kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Mä tykkään ikaffesta. Kauramaitoa sekin, mutta kermamaista.
Hyi, iKaffe on pahaa.
teollinen ja luonnoton ruotsalainen tuote tämä teidän yrjöttävä ikaffenne. hyi
Vierailija kirjoitti:
Osa porukasta on niin muodin lumoissa. Jos muotiin tulisi syödä p.. kaa kerman ja sokerin kera niin aina löytyis niitä jotka muodin takia olisivat siihen valmiita. Ehkä ne kuitenkin vaihtais kerman kauramaitoon...
Niinpä, joku kaurajuoma on nyt niiiin muotia, niiiin muotia. Pakkoko sitä kahvia on ollenkaan juoda, jos ei saa sitä alas ilman jotain korvikelitkuja?
Vierailija kirjoitti:
Tosi luonnotonta murskata kauraa veden sekaan, lisätä vähän öljyä jne. Melkein yhtä luonnotonta kun leivän valmistus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaurasta saa maitoa. Ei myöskään kermaa.
Mee nyt roskiin. Ketään ei kiinnosta sun jankutus.
Kiinnostaa kovasti.
Ei ole olemassa kauramaitoa ja soijamaitoa. Kaurajuoma ja soijajuoma on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kauramaitoa on helppo itsekin tehdä edullisesti, siksi sitä tulee käytettyä eniten.
Miten teet kaurajuoman. Värjäätkö sen jollain valkoiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi luonnotonta murskata kauraa veden sekaan, lisätä vähän öljyä jne. Melkein yhtä luonnotonta kun leivän valmistus!
Näinkö ne kauralitkut tehdään? Ja sisältävät vain vettä, kauraa ja öljyä? Ja öljykin tietysti hyvää öljyä, ei mitään siemenöljyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kovasti.
Ei ole olemassa kauramaitoa ja soijamaitoa. Kaurajuoma ja soijajuoma on olemassa.
Mites kookosmaito? Maapähkinävoi? Onko niitä olemassa?
Mitä pelleilyä tämä kauramaito on? Eikö ihmiset ole kuulleet kaurapuurosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kovasti.
Mites kookosmaito? Maapähkinävoi? Onko niitä olemassa?
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, joku kaurajuoma on nyt niiiin muotia, niiiin muotia. Pakkoko sitä kahvia on ollenkaan juoda, jos ei saa sitä alas ilman jotain korvikelitkuja?
kahvi se vasta luonnotonta on suomalaiselle. ei ihme ett äon uniongelmia, rytmihäiriöitä ja ahdistuneisuutta kun vedetään ties mistä tuotoja kahvipapuja paljon yli suositusten.
jaa. Vai että sellainen uusi rahastustuote keksitty. ette sitten tajua itse sitä tehdä kotona niin tulee halvemmaksi. no teidänpähän on pennosenne. ohis!